مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ورود به حساب کاربری دانشجو کیت بدون نیاز به داشتن ایمیل

نوشته شده در تاریخ1398-07-23 توسط 2315
دوست داشتن

 

با رشد و توسعه سایت‌های مختلف در بستر وب خدمات متنوعی بوجود آمده است. برای استفاده از این خدمات نیاز به داشتن حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن مربوطه می‌باشد. برای ایجاد حساب کاربری، به صورت پیش فرض به ایمیل نیاز است. در دانشجو کیت طی 12 سال گذشته این روند را ادامه داده‌ایم. با دریافت پیشنهادات از کاربران محترم، بخش‌های جدید را به سایت دانشجو کیت اضافه کردیم. در ادامه این مسیر توسعه و رشد، قدم بعدی ما سادگی در استفاده برای کاربران بود. از اینرو تصمیم گرفتیم علاوه بر ایمیل امکان ورود به حساب کاربری و یا ایجاد حساب کاربری، توسط موبایل هم صورت بگیرد. به این صورت بخش ورود با موبایل را به سایت اضافه کردیم. در ادامه روش استفاده از این بخش را کامل توضیح می‌دهم.

 

ورود به حساب کاربری با شماره موبایل

ابتدا از منو بالای صفحه روی «حساب کاربری» کلیک می‌کنیم. سپس گزینه ورود به حساب کاربری را انتخاب می‌کنیم. 

 

ورود با شماره موبایل به بخش کاربری دانشجو کیت

 

پس از این مرحله وارد بخش ورود حساب کاربری می‌شویم. کادر ورود دقیقا در مرکز صفحه قرار می‌گیرد. در این حالت امکان ورود با ایمیل و شماره موبایل به صورت همزمان قابل اجرا است. چنانچه حساب کاربری ندارید و میخواهید حساب جدید ایجاد کنید، کافیست روی گزینه «ثبت نام» در انتهای همین کادر کلیک کنید. برای ایجاد حساب کاربری به شماره موبایل یا ایمیل شما نیاز می‌باشد. سپس یک رمز انتخاب کرده و نام و نام خانوادگی را در بخش مربوطه وارد می‌کنید. به تصویر زیر دقت کنید.

 

روش ایجاد حساب کاربری در دانشجو کیت

 

با کلیک روی گزینه ثبت اطلاعات، وارد مرحله بعدی خواهید شد. در این مرحله برای تایید صحت اطلاعات وارد شده، یک رمز برای شما ایمیل می‌شود. چنانچه شماره موبایل را به عنوان آی دی وارد کرده باشید، رمز تایید برای شما SMS خواهد شد. به تصویر زیر دقت کنید. 

 

دریافت رمز عبور روی تلفن همراه برای ورود به حساب کاربری دانشجو کیت

 

حال کافیست رمز عبور دریافتی را در این بخش وارد کرده و تایید کنید. به سادگی وارد حساب کاربری خواهید شد. در این حالت کاربران با داشتن شماره موبایل یا ایمیل میتوانند به صورت همزمان وارد حساب کاربری شوند.

 

تایید حساب کاربری در دانشجو کیت

کاربران دانشجو کیت برای استفاده از تمامی خدمات این سایت، نیاز به تایید ایمیل و شماره موبایلشان دارند. از اینرو پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری، کافیست روی گزینه «اطلاعات شخصی من» کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز میشود، امکان تایید ایمیل و شماره موبایل وجود دارد. به تصویر زیر دقت کنید. 

 

تایید ایمیل و شماره موبایل در دانشجو کیت

 

به این روش شماره موبایل و ایمیل‌تان را می‌توانید تایید کنید. پس از تایید همه‌ی این موارد امکان استفاده از کلیه خدمات دانشجو کیت برای کاربران فراهم خواهد شد. 

 

  

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم