مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

خرید عمده با قیمت کمتر مخصوص تولید کنندگان

نوشته شده در تاریخ1398-02-24 توسط 2392
دوست داشتن

خرید به صورت عمده برای تولید کنندگان یک امر بسیار مهم است. به شخصه عقیده دارم یکی از مهم‌ترین پارامترها در بخش تولید، فارغ از مسایل پیچیده تولید، تجهیزات و نیرو انسانی و... خرید به صرفه و مناسب است. خرید مواد اولیه در بخش تولید بسیار تاثیر گذار است. یکی از پارامترها که در قیمت تمام شده کالای تولیدی اثر دارد، قیمت خرید مواد اولیه است. در دانشجو کیت از همان سال‌های اولیه شروع فعالیت 1360 همواره نگاه مهمی از خدمات به سمت تولید بوده است. علاوه بر اینکه دانشجو کیت طی 4 دهه گذشته همواره در بخش تولید PCB و بردهای PCBA خدمات ارایه داده است. ولی در این بین ارایه قطعات الکترونیک مورد نیاز بخش‌های تولیدی دیگر هم از خدمات بسیار مهم بوده است. در سال‌های 1360 و نیمه 1370 عمدتان قطعات الکترونیک با کیفیت از ژاپن و آلمان و تایوان و کره و سنگاپور به ایران وارد می‌شدند. عمده اشخاصی که در این راستا فعالیت می‌کردند، اهداف فقط مالی در سر نداشتند. بلکه نگاه خدماتی از نگرش‌های مهم شان بود. متاسفانه طی نیمه دوم سال‌های 1370 به بعد با رشد تولیدات چینی و نگاه سودجویانه برخی از تجار به این بخش، شاهد ورود قطعات با سطح کیفی پایین و قیمت بسیار کمتر به بازار شدیم. 

 

خرید عمده قطعات الکترونیک مخصوص تولید کنندگان

امروزه وب سایت دانشجو کیت بین کاربران متخصص، بسیار محبوب و پرترافیک است. این نکته نتیجه به روز رسانی دائمی سایت و پشتیبانی کامل به کاربران می‌باشد. ما در دانشجو کیت علاوه بر ارایه محصولات PCBA تولید شده محصولات ماژولار و امبدد Embedded را برای کاربران متخصص ارایه می‌دهیم. محصولاتی بینظیر با سخت افزارهای استاندارد بین المللی، مناسب جمع آوری دیتا در پروژه‌های IoT و بخش زیرساخت سخت افزاری می‌باشند. برخی از این محصولات ماژولار به واسطه امبدد بودنشان به عنوان یکی از انتخاب‌های مهم در بخش تولیدی تبدیل شده‌اند. با این حال علاوه بر این کالاها، قطعات الکترونیک بسیار مهمی از جمله ترانزیستورها، خازن‌ها، آی سی‌ها، مقاومت در دسته‌های SMD و معمولی با ولتاژ و توان کاری مختلف در بخش تولید استفاده دارند. جهت دسترسی به قطعات با کیفیت و با قیمت مناسب به بخش تولیدی، روند استعلام و دریافت قیمت را بسیار ساده کرده‌ایم. در این سرویس که پس از تحلیل و بررسی رفتار کاربران سایت و پیشنهادات خریداران عمده پیاده سازی شده است. کاربران پس از ایجاد حساب کاربری در پلتفرم دانشجو کیت، به این بخش‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. در ادامه روش کار را توضیح خواهیم داد.

 

سفارش خرید عمده قطعات الکترونیک

در ابتدا باید لیست اقلام مورد نیاز را به صورت کامل از طریق فایل اکسل در سرویس خرید عمده ارسال کنید. پس از دریافت استعلام قیمت توسط کارشناسان واحد بازرگانی، امکان ثبت سفارش شما وجود خواهد داشت. کل این مراحل را به صورت قدم به قدم با تصاویر زیر دنبال کنید. 

خرید عمده قطعات الکترونیک از دانشجو کیت

 

پس  از کلیک بر روی بخش خرید عمده از دانشجو کیت قسمت ارسال درخواست برای شما باز خواهد شد. سپس لیست قطعات مورد نیازتان را از طریق همین بخش ضمیمه کنید. به تصویر زیر دقت کنید. 

چگونگی خرید عمده قطعات الکترونیکی از دانشجو کیت

 

در این قسمت کافیست که درخواستتان را به صورت مکتوب برای دپارتمان فروش و تامین کالا ارسال کنید. در انتهای پیام می‌توانید فایل اکسل شامل لیست دقیق درخواستتان را ضمیمه کنید. تا دقیقا کالاهای مورد نیاز شما با همان پارت نامبر بررسی شده و استعلام قیمت اعلام شوند. 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم