مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

پرتال پشتیبانی، راهکار سریع جهت دریافت مشاوره و راهنمایی

نوشته شده در تاریخ1398-01-27 توسط 2500
دوست داشتن

تنوع کالاهای الکترونیک و رباتیک، بسیار گسترده و بی‌شمار هستند. انتخاب از بین این همه کالای متنوع برای اکثر کاربران سردرگمی ایجاد می‌کند. چالش‌هایی از قبیل بررسی دیتاشیت، تفاوت بین برندهای مختلف یا حتی کارایی مناسب همگی ذهن کاربران را درگیر می‌کند. پیرو درخواست‌های متعدد کاربران طی چند سال گذشته، تصمیم گرفتیم سرویس مناسبی برای این موضوع درنظر بگیریم. از اینرو پرتال پشتیبانی دانشجو کیت به عنواع راهکار این عرصه برای کاربران مشغول به فعالیت شده است. 

 

مشاوره قبل از خرید با همکاری دپارتمان پشتیبانی

دپارتمان پشتیبانی دانشجو کیت شامل چندین بخش مختلف می‌باشد. همکاران بنده در هر بخش رسیدگی‌های لازم را برای کاربران انجام می‌دهند. در این پست راجع به بخش "راهنمایی و مشاوره قبل از خرید محصولات" توضیحاتی ارایه خواهم کرد. کاربران جهت دریافت بهترین انتخاب براساس معیارهای پروژه مدنظرشان می‌توانند بهترین انتخاب از لحاظ اقتصادی و کارایی را زیر نظر کارشناسان دانشجو کیت دریافت کنند. برای این منظور کافیست طبق مراحل زیر اقدام کنید. 

مرحله اول ایجاد تیکت جدید به تصویر زیر دقت کنید. 

راهنمایی و مشاوره قبل از خرید در پرتال پشتیبانی دانشجو کیت

 

پس از آن وارد صفحه دپارتمان‌ها و انتخاب موضوع تیکت خواهید شد. در این صفحه بیش از 34 قسمت در دپارتمان‌های مختلف وجود دارند. در پست‌های بعدی راجع به کلیه بخش‌ها توضیح خواهم داد. اولین گزینه موجود در صفحه مانند تصویر زیر مشخص شده است. 

دریافت مشاوره قبل از خرید توسط کارشناس در دانشجو کیت

  

پس از انتخاب این بخش، جهت ارسال پیام و ارتباط با کارشناس باید فرم زیر را پر کنید. در بخش عنوان، اطلاعات مربوط به درخواست را می‌نویسید. مثلا "انتخاب برد میکرو مناسب"  در بخش زیر، متن درخواست را به صورت کامل و شفاف بنویسید. در انتها هم امکان افزودن فایل ضمیمه وجود دارد. اگر در شرایطی نیاز به توضیحات کامل‌تر از جمله فیلم یا صوت توضیحات دارید، می‌توانید از این بخش اقدام کنید. در آخر پس از اینکه پیام و درخواستتان را به صورت کامل نوشتید. روی ارسال کلیک کنید. سپس با تصویر زیر مواجه خواهید شد. 

 

سرویس مشاوره و راهنمایی قبل از خرید محصولات دانشجو کیت

 

پس از این موارد منتظر باشید تا کارشناس مربوطه پاسخ شما را ارسال کند. بدیهی است این موضوع بسته به نوع درخواست شما بین 4 تا 18 دقیقه زمان خواهد برد. این سرویس دانشجو کیت را استفاده کنید و پیشنهاداتتان جهت بهبود آن را از همان طریق به دپارتمان ارتباط با مدیریت سایت ارسال بفرمایید. 

بنده و همکارانم در تلاش هستیم تا خدمات بهینه شده برای کاربران محترم ارایه کنیم.

 

 

 

  

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم