مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

فرصت‌های شغلی پیوستن به تیم دانشجو کیت در نمایشگاه ایران جابکس 2

نوشته شده در تاریخ1398-02-01 توسط 1696
دوست داشتن

 

دانشجو کیت از تیم جوان تشکیل شده است. جوانگرایی و میدان دادن به جوانان از خصوصیات تیم دانشجو کیت است. فرصت‌های پیوستن به تیم دانشجو کیت در زمان‌های مشخصی اعلام می‌شوند. اینبار زودتر از موعد همیشگی و در دومین نمایشگاه کار ایران جابکس فرصت‌ها معرفی خواهند شد. روند عضویت در تیم دانشجو کیت در همان روز برگزاری نمایشگاه بین الملل ایران جابکس صورت می‌گیرد. بنابراین افرادی که اهل چالش و همراستا با اهداف دانشجو کیت هستند، می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه، جهت انجام فرآیند مصاحبه اقدام کنند.

 

هم پیمان شدن با دانشجو کیت برای چه افرادی مناسب است؟

  • افراد سخت کوش و اهل چالش
  • افراد اهل یادگیری با ظرفیت کار تیمی
  • افرادی که عقیده دارند آینده را باید ساخت
  • افرادی که آینده کشور ایران برایشان اهمیت دارد
  • افرادی که اصول و چشم انداز سازمان را مقدس میشمارند

 

فرصت‌های شغلی دانشجو کیت در نمایشگاه ایران جابکس

متاسفانه در حال حاضر امکان پذیرای بسیاری از متخصص‌ها نخواهیم بود. فرصت محدودی برای پیوستن فقط 4 عنوان شغلی وجود دارد. از جمله، مدیر سرور با تخصص و تجربه مدیریت سرورهای ابری دانشجو کیت و زیرساخت IoT، توسعه دهنده وردپرس مسلط به PHP و CSS مسئول دفتر جهت هماهنگی امور روزمره، Maker جهت کار با پرینترهای سه بعدی و بردهای الکترونیکی نیاز است. 

 

متقاضیان کافیست در طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، به غرفه دانشجو کیت واقع در سالن 20-22 نمایشگاه بین الملل مراجعه کنند. همچنین جهت هماهنگی برای شرکت در جلسات مشاوره و کارگاه‌های عمومی مختص نمایشگاه با شماره 02186086982 آقای طباطبایی هماهنگی انجام دهند. لازم به ذکر است در طول برگزاری این نمایشگاه مانند دیگر نمایشگاه‌ها اکثر اسپارکرها Sparker حضور دارند. فرصت گپ و گفتگو با اسپارکرها فراهم خواهد بود. درضمن اسپارکرها چند پروژه جذاب هم آماده کرده‌اند. علاوه بر این‌ها هر روز در چهار نوبت کارگاه‌های کاربردی IoT و آردوینو را برگزار خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم