مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

رویداد شهر رویایی در صندوق نوآوری و شکوفایی

نوشته شده در تاریخ1398-02-13 توسط 1651
دوست داشتن

رویداد شهر رویایی توسط شتاب دهنده کارو برگزار می‌شود. در این رویداد 2 روزه جوانان و افرادی که دارای ایده هستند، فرصت ارایه و استفاده از کارگاه‌های آموزشی را خواهند داشت. تعداد زیادی منتور در خصوص رشته‌های مختلف کسب و کاری در این رویداد حضور دارند. طی این فرصت ایده پردازان زیر نظر منتورهای و مدرس‌های رویداد، ایده‌هایشان را پخته می‌کنند. این رویداد با استارتاپ ویکند متفاوت است و تیم سازی صورت نمی‌گیرد. در حاشیه رویداد شهر رویایی، تیم دانشجو کیت و دیجی اسپارک به عنوان خدمات دهنده سخت افزاری IoT که یکی از مهم‌ترین عوامل در پیاده سازی شهر هوشمند می‌باشد؛ حضور دارند. امروزه شهرها در رقابت برای اجرایی‌سازی خلاقانه‌ترین ایده‌ها برای ارتقاء کیفیت محیط شهری هستند. تلاش برای زیباتر شدن، کارآمد بودن و ارائه هویتی با ارزش، چرا که در این صورت قادر خواهند بود توجه جهانی، جذب گردشگر و بازار سرمایه و استعداد را به خود اختصاص دهند.

 

برنامه زمانبندی رویداد شهر رویایی

همانطور که اشاره شد این رویداد طی 2 روز برگزار می‌شود. در روز اول برنامه کلی به این صورت خواهد بود. از ساعت 9 رویداد شروع می‌شود. امکان بازدید از نمایشگاه برای شرکت کنندگان وجود دارد ولی بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است. سپس از ساعت 10 تا 11 ایده پردازها فرصت ارایه آسانسوری ایده‌هایشان را خواهند داشت. از ساعت 11 تا 13:30 تعداد 7 کارگاه جذاب برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد. پس از اتمام کارگاه‌ها تا 15 فرصت صرف نهار و بازدید ایده پردازها از نمایشگاه و شبکه سازی خوهد بود. سپس تا ساعت 18 قرار است که منتورها ایده‌ها را بررسی کرده و در راستای بهینه شدن آن همکاری و همفکری با ایده‌پردازان داشته باشند. لازم به ذکر است که غرفه دانشجو کیت و دیجی اسپارک پذیرای ایده پردازان جهت دریافت مشاوره تخصصی IoT خواهد بود.

 

روز دوم هم از ساعت 9 صبح امکان بازدید از نمایشگاه وجود خواهد داشت. سپس مراسم معرفی ایده‌های برگزیده از ساعت 10 تا 11 خواهد بود. سپس پنل‌های سخنرانی تا ساعت 12:30 برگزار خواهد شد. در این رویداد تلاش شده است که از افراد متخصص و سرپرست کسب و کارهای نوپا و بزرگ ایرانی دعوت شود، تا راهگشای ایده‌های جوانان باشند. پس از این موارد مجددا شرکت کنندگان امکان بازدید به همراه منتورها از نمایشگاه را خواهند داشت. نهار و شبکه سازی تا ساعت 14:30 زمانبر خواهد بود. پس از آن تا ساعت 18 ادامه پنل‌های سخنرانی و مراسم اختتامیه و اهدا هدایا صورت خواهد گرفت.

 

اسپارکرها در رویداد شهر رویایی 

در این رویداد تیم خلاق دیجی اسپارک به کمک اسپارکرها با همکاری شتاب دهنده کارو، هدایای بسیار خاص و DIY برای منتورهای محترم و مهمان‌های عزیز فراهم کرده است. لازم به ذکر است که طی این دو روز امکان ارسال سفارشات تهران فقط از ساعت 18 به بعد امکان پذیر خواهد بود. همچنین گزارش تصویری از این رویداد پس از اتمام از طریق بخش وبلاگ دانشجو کیت منتشر خواهد شد. 

 

محل برگزاری رویداد شهر رویایی

صندوق نوآوری و شکوفایی در حوالی میدان ونک قرار گرفته است. جهت دسترسی می‌توانید از نقشه‌های آنلاین از جمله گوگل مپ استفاده کنید. یا به آدرس، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس شرقی، زاینده رود شرقی، انتهای کوچه سمت چپ، صندوق نوآوری مراجعه کنید. مراجعه کنندگان می‌توانند از شرایط فروش ویژه دانشجو کیت و دیجی اسپارک بهرمند شوند.

 

 

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم