مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

گزارش دومین نمایشگاه کار ایران جابکس و حضور دانشجو کیت

نوشته شده در تاریخ1398-02-12 توسط 1820
دوست داشتن

هفته گذشته از 2 تا 5 اردیبهشت در نمایشگاه ایران جابکس 2 واقع در محل نمایشگاه بین المللی تهران حضور داشتیم. این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه بورس و بانک بیمه که یکی از پر مخاطب‌ترین نمایشگاه‌های ایران است، برگزار شد. متاسفانه برخلاف سال‌های گذشته شاهد کاهش حضار در این نمایشگاه بودیم. از طرفی متقاضیان کار که برای استخدام و پیوستن به شرکت‌های مختلف بسیار زیاد بودند. در میان این متقاضیان عده‌ای از افراد بسیار نظر بنده را به خودشان جلب کردند. آن هم افرادی بودند که در یک مجموعه‌ای مشغول به کار بودند ولی برخلاف اخلاق حرفه‌ای و سازمانی، مرخصی گرفته بودند و جهت یافتن موقعیت مناسب‌تر در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند. در درجه اول به شخصه هرگز با این چنین افرادی مصاحبه نکرده و رزومه دریافت نمی‌کنم. به چند دلیل، اول اینکه کارفرما یا همان صاحبان کسب و کار با چالش‌های بسیار زیادی روبرو هستند، چالش‌های مالی، قوانین کار و اجتماعی، جواز و سازمان‌های مرتبط و... بنابراین نباید یکطرفه و حق به جانب باشیم. دوم اینکه کارفرمایان باعث شده‌اند که آن شخص هر روز یک محلی برای کار داشته باشد و به آنجا مراجعه کند. به عبارتی احساس تعلق را این افراد بوجود می‌آورند. سوم اینکه با همه این چالش‌ها و پیچیدگی‌ها، افراد در سازمان‌ها زیر سایه کارفرمایان قرار می‌گیرند. بنابراین چنین افرادی هرگز در بین تیم ما جایی نخواهند داشت. 

 

 نمایشگاه کار ایران جابکس در 2 سالن 20/22 و 38A برگزار شد. از نظر تعداد کسب و کارها و افرادی که حضور داشتند، نسبت به سال گذشته بسیار کمتر بودند. البته نمایشگاه ایران جابکس در ابتدای راه است. امیدوارم به عنوان یک نمایشگاه تخصصی در این حوزه به زودی جای خود را باز کند و مخاطب‌های زیادی چه از کسب و کارها و استارتاپ‌ها چه از جوانان جویای کار را به سوی خود جلب کند. 

 

تصاویر و گزارش کلی از غرفه دانشجو کیت در این نمایشگاه

کارگاه اینترنت اشیا دانشجو کیت و مباحث تئوریک در روز دوم نمایشگاه

کارگاه دانشجو کیت در نمایشگاه کار ایران جابکس 2 - daneshjookit  

کلیه تصاویر توسط تیم جوان کادرو گرفته شده است. کادرو خدمات عکاسی با انتخاب موقعیت جغرافیایی و انتخاب عکاس ارایه می‌دهد. 

کارگاه اینترنت اشیا اروند طباطبایی در نمایشگاه کار ایران جابکس 2

 

مشاوره و راهنمایی حضار در خصوص مباحث کسب و کاری و اینترنت اشیا

گزارش تصویری نمایشگاه کار ایران جابکس 2 - daneshjookit  

بازدید ریاست محترم کانون توسعه دهندگان وب فارسی از غرفه دانشجو کیت و صحبت در خصوص همکاری و تعامل بیشتر دانشجو کیت و دیجی اسپارک در راستای این موضوع صورت گرفت.

ریاست کانون توسعه دهندگان وب فارسی در نمایشگاه ایران جابکس

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم