مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

چگونگی خرید عمده قطعات الکترونیک از فروشگاه اینترنتی دانشجو کیت

نوشته شده در تاریخ1397-10-15 توسط 1810
دوست داشتن

پیش از این درخصوص سیستم تیکت و روش ارسال تیکت Ticket در پست شیوه ارسال تیکت کاملا توضیح دادیم. سرویس تیکت یک نوع پشتیبانی حرفه‌ای و مدرن می‌باشد. دانشجو کیت همواره بخش مهمی از تمرکز و سرمایه‌هایش، در راستای نوآوری و ارایه خدمات منحصر به فرد بوده است. در سرویس تیکت کلیه پیام‌های بین کارشناسان در دپارتمان‌های مختلف با کاربران به صورت خصوصی صورت می‌گیرد. از اینرو سرعت در پاسخگویی و حریم خصوصی کاملا محفوظ می‌باشد. یکی از پرکاربردترین بخش‌ها در سرویس ارسال تیکت دانشجو کیت، بخش فروش می‌باشد. در بخش فروش هم پرکاربردترین مورد، خرید عمده است. 

 

خرید عمده قطعات الکترونیک از دانشجو کیت

طی فعالیت دانشجو کیت از سال 1360 تا به امروز، علاوه بر تولید انواع مدارها و بردهای آموزشی الکترونیک و رباتیک، تامین مواد اولیه هم جز خدمات بسیار مهم دانشجو کیت بوده است. دانشجو کیت به واسطه ارتباط بین المللی با کشورهای سنگاپور و مالزی در دهه 1370 شمسی به عنوان یکی از بندرهای قطعات در ایران شناخته می‌شد. این خدمات امروزه هم به صورت گسترده‌تر در اختیار تولید کننده‌ها قرار گرفته است. در راستای تحقق فروش عمده برای تولیدی‌ها، موسسه‌های آموزشی و فروشندگان، بخشی از واحد فروش به این موضوع مهم اختصاص داده شده است. عزیزان تولید کننده، موسسه‌های آموزشی و فروشندگان در سراسر کشور می‌توانند از بخش فروش عمده در سرویس تیکت دانشجو کیت، درخواستشان را برای واحد فروش به صورت کتبی ارسال کنند. 

 

چگونگی خرید عمده قطعات الکترونیک

ابتدا بایستی وارد حساب کاربری در دانشجو کیت شوید. همانطور که می‌دانید Daneshjookit فقط یک فروشگاه نیست و پایگاهی تخصصی در زمینه قطعات الکترونیک و رباتیک است. هم خرید و فروش و هم دانش فنی و تخصصی در این پایگاه برای کاربران عرضه می‌شود. پس از ورود به حساب کاربری، همانند تصویر زیر، روی بخش پشتیبانی کلیک کنید. 

بخش حساب کاربری دانشجو کیت - ارسال تیکت Ticket Daneshjookit  

 

پس از آن وارد صفحه ارسال تیکت می‌شود. به نشانی https://daneshjookit.com/support کلیه خدمات ارسال پیام به دپارتمان‌های مختلف دانشجو کیت از این بخش صورت می‌گیرد. به تصویر زیر دقت کنید. 

 

 ارسال تیکت در بخش پشتیبانی دانشجو کیت - Daneshjookit Ticket

 

سپس بر روی گزینه تیکت جدید کلیک کرده تا وارد دپارتمان‌های بخش تیکت دانشجو کیت شوید. همانطور که می‌دانید در سیستم پشتیبانی با تیکت قبل از هرچیز بایستی دپارتمان مورد نظر را انتخاب کنید. پیرو درخواست مکرر کاربران، بخش‌هایی از قبل برای سرعت در ارسال به صورت آماده در اختیار کاربران می‌باشد. همانند تصویر می‌توانید پس از ورود به این بخش با استفاده از ارسال تیکت سریع موضوع مورد نظر را ارسال کنید. به تصویر زیر دقت کنید. 

 

ارسال تیکت سریع در بخش پشتیبانی دانشجو کیت Daneshjookit Ticket 

 

با انتخاب گزینه خرید عمده از دانشجو کیت می‌توانید درخواستتان را به صورت مکتوب برای واحد فروش ارسال کنید. لازم به ذکر است که درخواست شما می‌تواند طی یک فایل اکسل و یا به صورت مکتوب و بدون فایل باشد. در تمامی این موارد پشتیبانی پس از بررسی مستندات شما، موارد را در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد. خرید قطعات الکترونیک

 

 

 

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم