مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

دومین نمایشگاه کار ایران؛ فرصت ملاقات حضوری و استخدام در سازمان‌های معتبر

نوشته شده در تاریخ1397-11-04 توسط 901
دوست داشتن

دومین نمایشگاه کار ایران با حمایت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کلی سازمان دیگه که نمیدونم، در تاریخ ۴ تا ۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. محل این نمایشگاه در بوستان گفتگو یا همان مجتمع نمایشگاهی شهرداری تهران می‌باشد. هدف کلی مراجعه متقاضیان کار و متخصص‌ها با سازمان و شرکت‌های معتبر از نزدیک می‌باشد. نکته دیگر آشنایی با فرهنگ سازمانی شرکت‌های معتبر می‌باشد. دانشجو کیت که از سال 1360 مشغول به تولید پکیج‌های DIY بوده است. امروزه با تغییرات گسترده در روند کاری و فرهنگ سازمانی، در این نمایشگاه حضور دارد. علاقمندان جهت پیوستن به تیم دانشجو کیت می‌توانند طی این 3 روز در نمایشگاه کار حاضر شده و با بنده و دیگر مسئولان تیم دانشجو کیت هم صحبت شوند. 

 

 

تیم برگزاری این نمایشگاه در کارنامه خود، برگزاری موفق ۹ دوره نمایشگاه کار را در دانشگاه صنعتی شریف دارد. برگزاری این ۹ دوره تاکنون توانسته است منجر به استخدام بیش از ۳۵۰۰ نفر از متخصصین کشور شود. تیم اجرایی از سال گذشته و در جهت تسهیل فرایند جذب و استخدام برای تمامی فارغ التحصیلان دانشگاهی و متخصصین و با رویکردی ملی اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه کار ایران در ابعادی بسیار وسیع‌تر در اسفند ۹۶ کرد که با استقبال کم‌نظیر سازمان‌ها و کارجویان مواجه شد. در همین راستا، این مجموعه امسال نیز همانند سال گذشته دومین نمایشگاه کار ایران را با مشارکت بیش از ۱۰۰ سازمان معتبر و خوش‌نام کشور و با ارائه بیش از ۸۰۰ موقعیت شغلی برگزار خواهد کرد. این موقعیت‌های شغلی در گروه‌های متنوع از جمله برنامه‌نویسی و کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مدیریت، فروش و بازاریابی، طراحی و گرافیک، مهندسی شیمی و… است.

 

از جمله شرکت‌هایی که در دومین نمایشگاه کار ایران حضور دارند می‌توان به دیجی کالا، شرکت بین المللی BAT، همراه اول، اسنپ، همکاران سیستم، شرکت بین المللی پارس حیات، یکتانت، شرکت بین المللی صافولا، آپ، بیمه سامان، داروسازی دکتر عبیدی، کوبل دارو، کانون ایران نوین، داتین، هایپرمی، کارگزاری مفید، رهنما و… اشاره کرد. حذف رزومه‌های کاغذی و استفاده از سامانه جاب ویژن نیز در تسریع ارسال رزومه و همچنین ایجاد فرصت بیشتر به منظور گفتگو با مدیران سازمان‌ها کمک‌حال کارجویان خواهد بود. در کنار ارائه موقعیت‌های شغلی متنوع، کارگاه‌های آموزشی و همچنین رویداد برنامه‌نویسی هاکاتون نیز برگزار خواهد شد.

 

 

اگر با رویه کاری سایت دانشجو کیت و دیجی اسپارک آشنا هستید. اگر علاقمند به پیوستن در این تیم و رشد در کنار دیگر اعضا هستید، فرصت را غنیمت شمرده و برای آشنایی و معرفی خودتان، به بوستان گفتگو بیایید. من و دیگر همکارانم منتظر دیدار شما عزیزان هستیم.

 

  

 

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم