مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

ریموت کنترل رادیویی 4 کانال کد لرن تغذیه 220 ولت

مرجع:
DKP - 10045248
DKP - 10045248
نام تجاری:
موجودی: 10

ریموت کنترل رادیویی 4 کانال به همراه ریموت طرح بتا، یک رسیور کد لرن است که با چهار کانال مجزا برای پاسخ گویی به نیازهای مشتریان طراحی شده است. شما به راحتی میتوانید ریموت های کد لرن را با گیرنده 4 کاناله رادیویی لرن کنید و به راحتی لوازم الکتریکی خود از جمله پمپ، درب پارکینگ، لوستر و … را کنترل کنید. محصول به همراه یک عدد ریموت طرح بتا می باشد.

ادامه مطلب
563,000 تومان

فروشنده : اسکای نیک

ارسال این کالا توسط فروشنده بین 2 تا 3 روز کاری خواهد بود.
توضیحات

ریموت کنترل رادیویی 4 کانال کد لرن تغذیه 220 ولت

ریموت کنترل رادیویی 4 کانال شرکت آسمان الکترونیک (Skynic) یک رسیور کد لرن است که با چهار کانال مجزا برای پاسخ گویی به نیازهای مشتریان طراحی شده است. شما به راحتی میتوانید ریموت های کد لرن را با گیرنده 4 کاناله رادیویی لرن کنید و به راحتی لوازم الکتریکی خود از جمله پمپ، درب پارکینگ، لوستر و … را کنترل کنید. ریموت کنترل رادیویی 4 کانال کدلرن یا رسیور رادیویی 4 کاناله چیست؟ گیرنده رادیویی 4 کانال کد لرن دو جنبه دارد:

  • گیرنده رادیویی چهار کانال که به اصطلاح یک رسیور رادیویی هست که چهار کانال مجزا دارد. کاربر میتواند با ریموت کنترل رادیویی که در دست دارد، گیرنده رادیویی خود را کنترل کند.
  • کدلرن، یعنی کاربر توانایی تعریف ریموت کنترل های دیگر را دارد، به عبارت دیگر کاربر میتواند با خرید یک گیرنده 4 کانال کدلرن به تعداد دلخواه، ریموت 4 کانال خریداری کرده و آن ها به هم شناسایی کند و به راحتی از استفاده کند.

 

شما با خرید ریموت کنترل 4 کاناله به راحتی میتوانید درب های خود را باز و بسته کنید یا لوسترهای خود را کنترل کنید. ویژگی بارز گیرنده رادیویی 4 کانال لرنینگ Skynic مجزا بودن کانال ها از یکدیگر است، به این صورت که ولتاژهای کاری کانال ها میتواند با یکدیگر متفاوت باشد. شما میتوانید از این محصول برای درب پارکینگ استفاده کنید و به عنوان ریموت درب پارکینگ یا همان ریموت دربازکن پارکینگ استفاده کنید. یا پمپ آب خود را قطع و وصل کنید. همچنین برای کنترل کرکره برقی نیز مناسب است.

از دیگر ویژگی های این گیرنده رادیویی 433 مگاهرتز این است که برای هر کانال سه پین وجود دارد و کانال خروجی رله ای دارد، شما میتوانید درصورت نیاز از هر دو پایه رله (NO, NC) استفاده کنید.

 

مدهای کاری ریموت کنترل رادیویی

مد فشاری: با انتخاب این مد برای هر کانال، تا زمانی که کلید متناظر با کانال را نگه دارید رله آن فعال میماند و با رها کردنش رله غیرفعال میشود.

مد حافظه دار: در این حالت تا زمانی که کلید مربوط به کانال فشار داده نشده، کانال مذکور حالت خود را حفظ میکند. با فشار کلید مربوطه حالت کانال تغییر میکند یعنی اگر رله فعال بود، غیر فعال میشود و اگر غیر فعال بود، فعال میشود.

مد لحظه ای: خود این مد کاری به دو حالت لحظه های 0.7 ثانیه و لحظه ای 1.4 ثانیه جدا میشود. اگر هر کدام از کانال ها بر روی این مد کاری تنظیم شوند بدین معناست که با فشار دادن کلید مریوطه به مدت مشخص آن رله فعال میماند و سپس خاموش میشود.

مد کرکره برقی یا الاکنگی: این مد کاری برای زمانی استفاده میشود که بخواهید از این ریموت کنترل برای کنترل کرکره برقی استفاده کنید. عملکرد این حالت بدین گونه است که با فشار دادن کیلد A کانال A فعال شده و کانال B غیر فعال میشود و با فشار دادن کلید B کانال B فعال شده و کانال A غیر غعال میشود. همچنین با فشار دادن کلید D هر دو کانال غیر فعال میشوند. البته از کانال C بسته به نیاز میتوانید در هر کدام از حالت ها دیگر بهره ببرید.

مد دزدگیر: با انتخاب این مد کاری عملکرد ریموت بدین گونه میشود که با فشار دادن کلید A کانال A فعال شده و یک تریگ به کانال B فرستاده میشود و با فشار دادن کلید B کانال A غیرفعال شده و دوباره یک تریگ به B فرستاده میشود. از کانال های C و D هم میشود در صورت نیاز در هرکدام از مدهای کاری فشاری یا لحظه ای یا حافظه دار استفاده کرد.

همچنین توضیحات کامل و نحوه سیم کشی و استفاده از آن برای استفاده از این دستگاه در کارتن محصول وجود دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 10045248

مشخصات

مدولاسيون رادیویی
ASK
فرمت آموزش
دارای دفترچه راهنما
فرکانس کاری
433MHz
تعداد کانال
4 کانال
ولتاژ رله
220 ولت
جریان خروجی رله
10 آمپر
نوع رله گیرنده
ریموت رادیویی
کاربری ریموت کنترل
عمومی (چند کاره)
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
محصولات مرتبط
3,496,000 تومان
موارد کاربرد:کنترل سیستم روشنایی از طریق کلید لمسیکنترل تجهیزات روشنایی به صورت بیسیمنصب درمکان هایی که امکان کنده کاری، لوله گذاری و یا سیمکشی جهت نصب کلید وجود نداردحذف کلید سنتی و مدرن نمودن معماری داخلی ساختمان
1,265,000 تومان
اس ام اس کنترل تک کانال 30 آمپر مخصوص پمپ آب و وسایل برقی پرمصرف است. با دستگاه می توانید تجهیزات الکتریکی توسط موبایل از راه دور کنترل کنید و همچنین با استفاده از ریموت در فاصله 50 تا 100 متر نیز کنترل کنید. این...
1,445,000 تومان
کنترل پیامکی 4 کانال دارای سه ورودی دیجیتال، یک ورودی آنالوگ، ورودی باتری پشتیبان و ریموت کنترل است. این کنترل پیامکی از طریق پیامک و اپلیکشن قابل کنترل است. (محصول فاقد باتری است و بایستی بصورت جداگانه تهیه گردد)
1,145,000 تومان
ریموت کنترل دوازده کانال رادیویی 315 مگاهرتز، به همراه یک ریموت 12 کانال، یک دستگاه برای کنترل دوازده وسلیه الکتریکی مانند لامپ و روشنایی، جرثقیل و… به صورت همزمان و مستقل است که کانال های آن بصورت کاملا مستقل عمل...
828,000 تومان
گیرنده ریموت کنترل شش کانال رادیویی 315 مگاهرتز، به همراه یک ریموت 6 کانال، یک دستگاه برای کنترل شش وسلیه الکتریکی مانند لامپ و روشنایی، جرثقیل و… به صورت همزمان و مستقل است که کانال های آن بصورت کاملا مستقل عمل...
452,000 تومان
ریموت کنترل تک کانال 30 آمپری با هدف کنترل وسایل الکتریکی پرمصرف طراحی شده است. زمانی که شما میخواهید یک وسیله الکتریکی پرمصرف مثل پمپ آب را کنترل کنید لازم است که از یک کنتاکتور استفاده کنید تا مطمئن شوید که عملیات...

سایر ویژگی‌ها

مدولاسيون رادیویی
ASK
فرمت آموزش
دارای دفترچه راهنما
فرکانس کاری
433MHz
تعداد کانال
4 کانال
ولتاژ رله
220 ولت
جریان خروجی رله
10 آمپر
نوع رله گیرنده
ریموت رادیویی
کاربری ریموت کنترل
عمومی (چند کاره)
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم