مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

برد کنترلر IO صنعتی با ارتباط وایرلس بر پایه رزبری پیکو پرومیک

مرجع:
DKP - 10044754
DKP - 10044754
نام تجاری:

کنترلر IO صنعتی با ارتباط وایرلس پرومیک امکان انجام پروژه های حرفه ای را با ارتباطات نوین فراهم می کند مدل Edge-IO-PICO

ادامه مطلب
0 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن
توضیحات

برد کنترلر IO صنعتی با ارتباط وایرلس بر پایه رزبری پیکو پرومیک

این برد یک محصول بسیار کاربردی با امکانات پردازش و ارتباط وایرلس و مدیریت IO مشابه RTU و PLC های کوچک می باشد که با توجه به امکان ارتباطی مزیت بسیار بالائی در کاربردهای اینترنت اشیا و هوشمندسازی دارد. Edge-IO-PICO بر پایه میکروکنترلر قدرتمند رزبری پیکو طراحی شده است و دارای یک پین هدر مادگی 40 پین است و هر سه مدل معمولی، PICO H و PICO W را پشتیبانی می کند. براحتی با برنامه اولیه ارائه شده در بخش مستندات کاربر امکان توسعه نرم‌افزار را براساس کاربری پروژه خواهد داشت. روی برد 6 کانال رله با فرمان ایزوله الکتریکال به‌صورت اپتو کوپلری وچود دارد که کار با I/O ها و ارتباط با ماژول پیکو کاملا مطمئن و ایمن خواهد بود. رله ها از نوع صنعتی با جریان 10 آمپر انتخاب شده اند و لذا برای کنترل بسیاری از تجهیزات توان بالا مناسب است. خروجی های NO و NC رله ها در کانکتورهای ترمینالی پیچی ارائه شده است.

برای ارتباط با سیگنالها یا سنسورهای بیرونی 2 ورودی دیجیتال ایزوله و همچنین برای کنترل و فرمان دهی تجهیزات بیرونی 2 خروجی دیجیتال ایزوله DO استفاد شده است که بدلیل بهره‌گیری از اپتوکوپلر ارتباط ماژول SOM با سیگنالهای بیرونی و فرمان دهی تجهیزات بسیار ایمن و از لحاظ الکتریکال ایزوله می باشد. تحریک ترانزیستور نوری با جریان کمتر از 10 میلی آمپر انجام می شود و ورودی COM مشترک برای ورودیهای ایزوله و خروجی های ایزوله در اختیار می باشد.

 

تغذیه Edge-IO-PICO به دو صورت قابل انتخاب است،  7 تا 24 Vdc و یا ورودی برق شهر 220 VAC که به‌طور مستقیم متصل می شود. به‌صورت انتخابی تغذیه ایزوله روی برد فراهم است و براحتی در صورت استفاده از آن تجهیز را نسبت به پاور ورودی ایزوله الکتریکال می کند. برای ارتباط با باس های صنعتی یک پورت RS458 در نظر گرفته شده است لذا در محیط های صنعتی امکان ارتباط با تجهیزات مودباس از جمله PLC ها فراهم است. روی برد قطعه RTC وجود دارد و براحتی امکان لاگ گیری و ثبت وقایع با زمان و ساعت دقیق وجود دارد. برای نگهداشت ساعت و زمان روی برد در زمان قطع برق باتری پشتیبان 1220 قرار دارد.

یک ماژول 16 پین استاندارد پرومیک روی برد وجود دارد که برای ارتباط وایرلس در نظر گرفته شده است. این ماژول با توجه به نیاز پروژه قابل انتخاب است. روی لبه برد پورت SMA قرار داده شده است که با کانکتور UFL مرتبط است که در صورت استفاده از ماژولهای ارتباطی (WiFi, LoRa, GSM) پورت UFL روی ماژول را با کابل مناسب مربوط متصل و از بیرون با پورت SMA می توان سیگنال آنتن را متصل نمود. برای اعلام هشدار و آلارم بازر فرکانسی و 3 قطعه LED SMD برای تغذیه و ارتباط شبکه و یک پیام در لبه برد قرار دارد.

 

روی لبه برد یک کانکتور 4 تایی 2mm Grove برای ارتباط با IO Expander در نظر گرفته شده است که امکان ارتباط تا 8 برد اکسپندر را فراهم می کند که نهایتا 48 رله در اختیار قرار می دهد. البته ماژولهای دیگری در انواع اکسپندرهای سری Edge-IO وجود دارد که در صفحات مرتبط اطلاعات دقیقتری ارائه می شود. برای بررسی جزئیات و شروع فرآیند برنامه نویسی به بخش مستندات مراجعه بفرمائید. در این بخش نمونه کد اولیه راه‌اندازی Edge-IO-PICO قرار داده شده است.

کیس محصول از نوع پلاستیک ABS می باشد و کانکتور نصب DIN Rail در نظر گرفته شده که براحتی در محیط های صنعتی و تابلوهای کنترل و فرمان Edge-IO-PICO نصب می شود. تمامی کانکتورهای رله و RS485 و سایر موارد در لبه برد قرار دارد که براحتی از کنار قابل دسترسی هستند و سیم بندی محصول را بسیار ساده کرده است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 10044754

مشخصات

ابعاد فیبر
145mm x 90mm x 40mm
ولتاژ مورد نياز
5 ولت
سازنده
EASY IOT
کشور سازنده
ایران
سایر قابلیت‌ها
امکان سوئیچ بارهای تا 250vAC یا 30vDC
امکان نصب ماژولهای پرومیک ارتباطی با کانکتور SMA لبه برد
امکان کسکد تا 8 برد اکسپند تا 48 رله
تغذیه ورودی 7 تا 24 Vdc یا 220 VAC با کانکتور ترمینال پیچی
دارای 2 خروجی دیجیتال ایزوله با استفاده از اپتوکوپلر
دارای 2 ورودی دیجیتال ایزوله با استفاده از اپتوکوپلر
دارای 3 LED تغذیه، NET و MSG (قابل تعریف)
دارای 6 رله 10 آمپر با پینهای NC, NO
دارای RTC با باتری پشتیبان 1220
دارای مدار فرمان اپتوکوپلری برای عدم ارتباط با پایه IO اکسپندر و حداقل نمودن جریان فرمان
دارای پورت RS485 برای مود باس
دارای کانکتور 2×20 پین هدر مادگی برای انواع ماژولهای پیکو
دارای کانکتور Grove برای ارتباط I2C و تغذیه برای اکسپند
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
    همراه با ماژول sim800l چه قطعاتی باید تهیه کنم؟

    ولقطعات مورد نیاز برای راه اندازی ماژول sim800l عبارتند از:

    • ماژول sim800l
    • سیم کارت
    • منبع تغذیه
    • آنتن GSM
    • کابل USB به سریال
    • خازن 1000 میکروفاراد
    • ماژول کاهنده LM2596

    برنامه نویسی در محیط ARDUINO IOT CLOUD به چه صورته؟

    پلتفرم ARDUINO IOT CLOUD از چه بردهای میکروکنترلی پشتیبانی میکنه؟

    IFTTT چیه و در پروژه های IOT چه نقشی داره?

    چه نرم افزارهایی برای برنامه نویسی میکروپایتون وجود داره؟

    بهترین انتخاب برای کدنویسی میکروپایتون کدوم نرم افزاره؟

    آیا امکان افزایش پورت اترنت در رزبری پای وجود دارد؟

    بله این امکان وجود دارد. با توجه به اینکه برد رزبری پای دارای پایه‌های GPIO است. امکان اتصال انواع ماژول‌های مختلف را دارد. ماژول‌های اترنت به SPI هم یکی از این موارد پر مصرف هستند. میتوانید از شاخه ماژول اترنت و شبکه انواع این بردها را برای اتصال به رزبری پای بررسی کنید.


    دوربین imx219 با چه بردهایی سازگاری دارد؟

    دوربین IMX219 یک دوربین با رابط MIPI CSI-2 است که اکثرا با بردهای توسعه‌ی مبتنی بر پردازنده‌های ARM که دارای رابط CSI-2 هستند، سازگاری دارد. برخی از این بردها شامل Raspberry Pi، Jetson Nano، Odroid و Orange Pi is هستند. با این حال، برای استفاده از دوربین IMX219 با هر برد دیگری، باید بررسی کنید که آیا برد شما دارای رابط MIPI CSI-2 است یا خیر. CSI2 یک رابط سریال پایدار برای انتقال داده های تصویری از سنسورهای تصویری به پردازنده ها است. برخی از بردهایی که دارای CSI2 هستند عبارتند از:

    1- Raspberry Pi CM4

    2- Nvidia Jetson Nano

    3- Orange Pi

    4- BeagleBone Black

    5- Coral Dev Board

    6- Qualcomm DragonBoard

    7- HiKey 960

    و بسیاری بردهای دیگر با پردازنده های مختلف از جمله ARM و x86.

    لازم به ذکر است که برخی از این بردها ممکن است نیاز به ماژول تبدیل CSI2 به HDMI یا USB داشته باشند تا بتوانند با دوربین های دیگری که از رابط های HDMI یا USB استفاده می کنند سازگاری پیدا کنند.

     


     مایکروپایتون (MicroPython) چیه و در چه زمینه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره؟

    از کدام پلتفرم های IOT برای پروژه هامون استفاده کنیم؟

محصولات مرتبط
3,496,000 تومان
موارد کاربرد:کنترل سیستم روشنایی از طریق کلید لمسیکنترل تجهیزات روشنایی به صورت بیسیمنصب درمکان هایی که امکان کنده کاری، لوله گذاری و یا سیمکشی جهت نصب کلید وجود نداردحذف کلید سنتی و مدرن نمودن معماری داخلی ساختمان
563,000 تومان
ریموت کنترل رادیویی 4 کانال به همراه ریموت طرح بتا، یک رسیور کد لرن است که با چهار کانال مجزا برای پاسخ گویی به نیازهای مشتریان طراحی شده است. شما به راحتی میتوانید ریموت های کد لرن را با گیرنده 4 کاناله رادیویی لرن...
1,265,000 تومان
اس ام اس کنترل تک کانال 30 آمپر مخصوص پمپ آب و وسایل برقی پرمصرف است. با دستگاه می توانید تجهیزات الکتریکی توسط موبایل از راه دور کنترل کنید و همچنین با استفاده از ریموت در فاصله 50 تا 100 متر نیز کنترل کنید. این...
1,445,000 تومان
کنترل پیامکی 4 کانال دارای سه ورودی دیجیتال، یک ورودی آنالوگ، ورودی باتری پشتیبان و ریموت کنترل است. این کنترل پیامکی از طریق پیامک و اپلیکشن قابل کنترل است. (محصول فاقد باتری است و بایستی بصورت جداگانه تهیه گردد)
1,145,000 تومان
ریموت کنترل دوازده کانال رادیویی 315 مگاهرتز، به همراه یک ریموت 12 کانال، یک دستگاه برای کنترل دوازده وسلیه الکتریکی مانند لامپ و روشنایی، جرثقیل و… به صورت همزمان و مستقل است که کانال های آن بصورت کاملا مستقل عمل...
828,000 تومان
گیرنده ریموت کنترل شش کانال رادیویی 315 مگاهرتز، به همراه یک ریموت 6 کانال، یک دستگاه برای کنترل شش وسلیه الکتریکی مانند لامپ و روشنایی، جرثقیل و… به صورت همزمان و مستقل است که کانال های آن بصورت کاملا مستقل عمل...

ویژگی‌های فیزیکی

ابعاد فیبر
145mm x 90mm x 40mm

تغذیه

ولتاژ مورد نياز
5 ولت

سایر ویژگی‌ها

سازنده
EASY IOT
کشور سازنده
ایران
سایر قابلیت‌ها
دارای RTC با باتری پشتیبان 1220
دارای کانکتور Grove برای ارتباط I2C و تغذیه برای اکسپند
تغذیه ورودی 7 تا 24 Vdc یا 220 VAC با کانکتور ترمینال پیچی
امکان سوئیچ بارهای تا 250vAC یا 30vDC
دارای مدار فرمان اپتوکوپلری برای عدم ارتباط با پایه IO اکسپندر و حداقل نمودن جریان فرمان
دارای 3 LED تغذیه، NET و MSG (قابل تعریف)
دارای کانکتور 2×20 پین هدر مادگی برای انواع ماژولهای پیکو
دارای 6 رله 10 آمپر با پینهای NC, NO
امکان نصب ماژولهای پرومیک ارتباطی با کانکتور SMA لبه برد
دارای 2 ورودی دیجیتال ایزوله با استفاده از اپتوکوپلر
دارای 2 خروجی دیجیتال ایزوله با استفاده از اپتوکوپلر
دارای پورت RS485 برای مود باس
امکان کسکد تا 8 برد اکسپند تا 48 رله
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم