مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

کریر برد صنعتی GP-SB-JSN پردازنده های سری Jetson

مرجع:
DKP - 10044701
DKP - 10044701
نام تجاری:
دسته بندی: هوش مصنوعی و IoT

توجه: با توجه به حساسیت در ساخت این کالا براساس سفارش تولید می‌شود.

ادامه مطلب
موجود شد خبرم کن
توضیحات

کریر برد صنعتی GP-SB-JSN پردازنده های سری Jetson

کریر برد صنعتی GP-SB-JSN  راهکاری حرفه ای جهت به کارگيری SOM های قدرتمند سری Jetson در گستره وسيعی از کاربردها  می باشد.  طراحی اين  کریر برد براساس نیازمندی غالب کاربردهای صنعتی انجام شده ،  انواع پورتهای و ماژولهای ارتباطی موردنياز در طراحی آن لحاظ شده است. بردهای کامپيوتر صنعتی که با نام تجاری SBC (Single Board Computer) شناخته می‌شوند مادربردهايی در سايز استاندارد هستند که جهت کار در رنج دمايي محيط‌های صنعتی و شرايط محيطی سخت طراحی شده‌اند ، عدم  استفاده از کابل در اتصالات اين بردها قابليت اطمينان آنها را در محيط‌های صنعتی و شرايط سخت افزايش می‌دهد.

در سالهای اخیر استفاده از هوش مصنوعی و راه کارهای مبتنی برپردازش تصویر در صنعت  افزایش یافته است و در بسياری از سناریوهای مربوط نیاز به پردازش اطلاعات دوربین و تحلیل داده براساس آن  و  پردازش های مبتنی بر هوش مصنوعی  مورد نیاز است. یکی از پرکاربردترین پلتفرمهای پردازشی  این حوزه  SOM های سری Jetson  هستند که طیف وسیعی از نیازهای این حوزه را پاسخگو هستند.

پردازشگرهای کریر برد صنعتی GP-SB-JSN سری جتسون

  • Jetson Nano
  • Jetson TX2 NX
  • Jetson Xavier NX
  • Jetson Orin NX

 

یکی از قابلیتهای  مهم GP-SB-JSN داشتن دو اسلات mPCIe  می باشد که امکان استفاده از ماژولهای متنوعی از جمله 4G، , Wifi  را در کنار ماژول Jetson فراهم می آورد اسلات M.2  تعبيه شده  در برد نيز می تواند جهت انصال ماژولهايي از قبيل حافظه SSD مورد استفاده واقع شود. با  توجه به اينکه يکی از کاربردهای اصلی ماژولهای Jetson استفاده در کاربردهای پردازش تصوير می باشد ، چهار ورودی دوربين با اينترفيس CSI در طراحی برد لحاظ شده  است ، در صورت استفاده از  محصول در کاربردهای Automotive   امکان ارايه اينترفيس  GMSL جهت اتصال به دوربين فراهم می باشد. 

 

برای ارتباط با تجهیزات صنعتی  از قبيل PLC و ادوات و سنسورهای مود باس یک پورت RS485 در نظر گرفته شده است.  جهت استفاده در کاربردهای خودرويي و سيستمهای خودران  نيز امکان اتصال به CANBUS  در مجموعه پورتهای ارتباطی سخت‌افزار لحاظ شده است. در خصوص بخش پاور ،  ورودی برق  مستقیم 7-24 Vdc در  اکثر کاربردها صنعتی قابل استفاده می باشد  اما برای کاربردهای خاص امکان استفاده از ماژول POE  نيز در طراحی برد در نظر گرفته شده است که براحتی توسط سوئیچ  شبکه   POEیا آداپتورهای مخصوص قابل تامين خواهد بود.

جهت  نمایش آلارم، پیامها و اينترفيس‌های سيستم، 8 عدد نمايشگر با دسترسی آسان تعبیه شده همچنين بکارگيری  RTC به هم راه باتری پشتیبان،  امکان خوبی برای کاربردهای با نیازهای همگام سازی می باشد. برای ارتباط با دنیای بیرون و سنسورها و سیگنالهای فرمان و کنترلی، بستر ایمن و ایزوله الکتریکال برپایه اپتوکوپلر ارائه شده است که براحتی و بدون دغدغه سوختن پایه های GPIO ماژول SOM می توان از دو ورودی دیجیتال ایزوله روی کانکتور قفل شو استفاده کرد. همچنین یک خروجی دیجیتال ایزوله DO روی این کانکتور برای کنترل تجهیزات بیرونی لحاظ شده است.

 

یکی از چالشهای مهم استفاده از  سیستمهای پردازشی در محیط های صنعتی ، کارکرد7/24 محصول می باشد که ملاحظات مختلفی را در هنگام طراحی سخت افزاری و البته توسعه نرم افزاری باید رعایت نمود. به همين منظور در بخش سخت‌افزار مکانيزم Watchdog خارجی تعبيه شده است که تضمين کننده عملکرد پايدار سيستم خواهد بود. لازم به ذکر است جهت سهولت نصب  و استفاده مستقل از سخت‌افزار  ، جعبه فلزی با قابليت نصب به صورت DIN Rail / Wall Mount  قابل ارايه خواهد بود.

  

مزايای کریر برد صنعتی GP-SB-JSN پردازنده های سری Jetson

  • استفاده آسان از پردازنده های سری jetson در کاربردهای صنعتی
  • در دسترس بودن انواع اينترفيسهای صنعتی
  • طراحی ماژولار جهت استفاده در کاربردهای متنوع
  • استفاده آسان از کتابخانه های متن باز پردازش تصوير
  • کاهش زمان ارايه محصول به بازار

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 10044701

مشخصات

ولتاژ مورد نياز
Wide DC 7-24V
کشور سازنده
ایران
دوربین
4 پورت اينترفيس دوربين با استاندارد CSI
حافظه Flash
16 GB
حافظه RAM
از 4 تا 16 GB
معماری پردازنده
ARM-Cortex
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
    برنامه نویسی در محیط ARDUINO IOT CLOUD به چه صورته؟

    پلتفرم ARDUINO IOT CLOUD از چه بردهای میکروکنترلی پشتیبانی میکنه؟

    IFTTT چیه و در پروژه های IOT چه نقشی داره?

    دوربین imx219 با چه بردهایی سازگاری دارد؟

    دوربین IMX219 یک دوربین با رابط MIPI CSI-2 است که اکثرا با بردهای توسعه‌ی مبتنی بر پردازنده‌های ARM که دارای رابط CSI-2 هستند، سازگاری دارد. برخی از این بردها شامل Raspberry Pi، Jetson Nano، Odroid و Orange Pi is هستند. با این حال، برای استفاده از دوربین IMX219 با هر برد دیگری، باید بررسی کنید که آیا برد شما دارای رابط MIPI CSI-2 است یا خیر. CSI2 یک رابط سریال پایدار برای انتقال داده های تصویری از سنسورهای تصویری به پردازنده ها است. برخی از بردهایی که دارای CSI2 هستند عبارتند از:

    1- Raspberry Pi CM4

    2- Nvidia Jetson Nano

    3- Orange Pi

    4- BeagleBone Black

    5- Coral Dev Board

    6- Qualcomm DragonBoard

    7- HiKey 960

    و بسیاری بردهای دیگر با پردازنده های مختلف از جمله ARM و x86.

    لازم به ذکر است که برخی از این بردها ممکن است نیاز به ماژول تبدیل CSI2 به HDMI یا USB داشته باشند تا بتوانند با دوربین های دیگری که از رابط های HDMI یا USB استفاده می کنند سازگاری پیدا کنند.

     


     مایکروپایتون (MicroPython) چیه و در چه زمینه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره؟

    از کدام پلتفرم های IOT برای پروژه هامون استفاده کنیم؟

    تراشه K210 در MAIXDUINO چه کاربردی داره؟

    برای استفاده از MAIXDUINO از چه نرم افزاری باید استفاده کنیم؟

    چه پروژه هایی با MAIXDUINO  قابل اجرا است؟

    مایکسیدوینو از چه زبان های برنامه نویسی پشتیبانی میکنه؟

محصولات مرتبط
1,370,000 تومان
کیت آموزشی AVR آستروسیت سعی براین داشته نیازهای موجود برای آموزش را پوشش دهد و از انواع سنسورها در کیت خود داشته باشد تا علم آموز بتواند تمامی آزمایش‌های خود را با این برد انجام دهد و از تهیه‌ی قطعات دیگر بی‌نیازباشد...

ویژگی پهپاد

دوربین
4 پورت اينترفيس دوربين با استاندارد CSI

پردازنده

معماری پردازنده
ARM-Cortex

حافظه

حافظه Flash
16 GB
حافظه RAM
از 4 تا 16 GB

تغذیه

ولتاژ مورد نياز
Wide DC 7-24V

سایر ویژگی‌ها

کشور سازنده
ایران
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم