مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

کریر برد توسعه مقدماتی رزبری پیکو پرومیک ProMake Raspberry Pico Basic Carrier

مرجع:
DKP - 10044676
DKP - 10044676
نام تجاری:
موجودی: 5

کریر برد توسعه مقدماتی رزبری پیکو پرومیک ProMake Raspberry Pico Basic Carrier ترکيبی از قدرت پردازش و تنوع اينترفيس مدل CRR-PICO-002

ادامه مطلب
632,200 تومان
ارسال این کالا توسط فروشنده بین 2 تا 3 روز کاری خواهد بود.
توضیحات

کریر برد توسعه مقدماتی رزبری پیکو پرومیک ProMake Raspberry Pico Basic Carrier

این کریر برد اولین و تنها برد توسعه‌ای Raspberry Pico طراحی و ساخته شده در کشور عزیزمان ایران است که می‌تواند میزبان ماژول رزبری پیکو (هر سه مدل معمولی، PICO W, PICO H) شما در کنار سه ماژول ProMake باشد. با داشتن “ProMake Raspberry Pico Basic Carrier” قادر خواهید بود با استفاده از ماژول‌های 100% تست شده‌ی ProMake (بدون نیاز به هیچ گونه لحیم کاری و یا طراحی مدارات الکترونیکی) سخت‌افزار مطلوب پروژه خود را در اختیار داشته باشید. پس با خیال راحت مستقیماً به سراغ نوشتن کدهای پروژه خود بروید و آنها را برروی ماژول Raspberry Pico خود بارگذاری نمایید و شاهد نتایج آن باشید.

با حذف چالش‌های ساخت و راه‌اندازی سخت‌افزار، این کریر برد سرعت توسعه پروژه شما را تا 10 برابر افزایش می‌دهد. از این رو گزینه‌ای ایده‌آل برای نمونه‌سازی سریع ایده‌ها و انجام پروژه‌ها در حوزه اینترنت اشیاء و رباتیک می‌باشد.

ماژول Raspberry Pico از بردهای الکترونیکی کوچک و پرطرفدار است که کاربردهای متنوعی دارد. اما هنگام کار با این ماژول باید با استفاده از برد آموزشی(breadboard) مدار مورد نیاز خود را آماده کنیم که مشکلات زیر را به همراه دارد:

    • نیاز به سیم کشی که بخش قابل توجهی از زمان با ارزش پروژه را به ساخت و راه‌اندازی مدار معطوف خواهد کرد.
    • یک اتصال اشتباه می‌توان باعث سوخت و خراب شدن رزبری پیکو یا دیگر المان‌های با ارزش مدار بشود که تاخیر زمانی و هزینه اضافی به پروژه تحمیل می‌کند.
    • با بزرگ شدن مدار، سیم کشی‌ها شلوغ و درهم برهم می‌شود و با هر دست بردن و تغییر در مدار احتمال قطع شدن اتصالات یا به هم ریختن ناخواسته مدار وجود دارد.
    • با بروز هر یک از مشکلات فوق و صرف زمان برای عیب‌یابی و رفع اشکال، زمان باقی مانده برای برنامه نویسی پروژه محدودتر می‌شود که باعث افت کیفیت محصول می‌شود.
    • احتمال کار نکردن سخت‌افزار در هنگام تحویل(دمو) پروژه به علت قطعی یا شل شدن اتصالات بسیار زیاد است.
    • امکان استفاده از محصول در خارج از آزمایشگاه وجود ندارد و نمی‌توان به راحتی در محیط واقعی محصول را تست نمود و عملکرد آن را مشاهده نمود.

    این مشکلات باعث شده که برخی ترجیح دهند زیر بار طراحی مدار چاپی(PCB) و هزینه‌های زیاد ساخت و رفع ایرادات بروند.

    ما با طراحی “کریر مقدماتی ماژولار رزبری پیکو پرومیک” این مشکلات را حل کردیم و شما را از شر breadboard وسیم کشی‌ها درهم و برهم و هزینه‌های زیاد ساخت مدار چاپی نجات دادیم! تا با صرف کمترین هزینه و زمان قابل اتکاترین سخت‌افزار برای شروع کار و حتی تست میدانی(Field Test) در اختیار شما باشد.

    با توجه به حذف پیچیدگی‌های طراحی سخت‌افزار، همه علاقه‌مندان به تکنولوژی با هر سطحی از دانش (از دانش آموزان گرفته تا دانشگاهیان و افراد حرفه‌ای) می‌توانند به راحتی از این کریر برد برای انجام پروژه‌های خود و یادگیری اینترنت اشیاء بهره ببرند. از این محصول می‌توان حتی برای اجرا پروژه‌های کوچک و متوسط هوشمندسازی نیز استفاده کنید.

    با استفاده از ماژول‌های ProMake در کنار “کریر برد مقدماتی ماژولار رزبری پیکو پرومیک” می‌توان قابلیت‌های زیادی از قبیل:

    • بسترهای ارتباطی متنوع (مثل LoRa ،WiFi ،Ethernet ،GSM و …)
    • سنسورهای متنوع (مثل دما، رطوبت، فشار، نور و …)
    • عملگرهای متنوع(مثل Relay، Servo Motor، DC Motor و …)

    را به سرعت به برد Raspberry Pico افزود.

     

    در طراحی “ProMake Raspberry Pico Basic Carrier” پورت‌های توسعه‌ای QWIIC و Grove برای گسترش ارتباط با ماژول‌ها و سنسورهای I2C در نظر گرفته شده است تا امکان افزایش سنسورهای متصل به کریر فراهم شود. روی برد دو  امکان تغذیه کریر برد در نظر گرفته شده است که از طریق خود ماژول پیکو و هم یک پورت USB-C بکه در پروژه های کاربردی امکان پیاده‌سازی حالتهای مختلف را فراهم می کند. البته در نسخه حرفه ای کریر برد پیکو  امکان تغذیه آداپتوری 7 تا 24 ولت وجود دارد که برای استفاده در پروژه هایی مانند رهیاب خودرو با تغذیه 12 و 24 خودرو بسیار مناسب و کارا است. امکان دیگر وجود سیستم کلاک ساعت RTC برای کاربردهای خاص بهره‌گیری از زمان و ساعت دقیق بهمراه باتری پشتیبان در نسخه حرفه ای کریر پیکو است که قابلیت جذابی برای کارهایی مثل لاگ گیری می باشد.

    با استفاده از “کریر برد مقدماتی ماژولار رزبری پیکو پرومیک” می‌توانید ماژول Raspberry Pico خود را به یک برد توسعه اینترنت اشیاء تبدیل کنید و به راحتی یک Sensor Node یا یک ربات متصل به اینترنت بسازید و آن را از دور کنترل کنید.

    آنچه برای شروع به کار با “ProMake Raspberry Pico Carrier” نیاز دارید:

    • ماژول Raspberry Pico (هر سه مدل معمولی، PICO W, PICO H) و کابل USB مربوط
    • ماژول‌های ProMake مورد نیاز

    ما همواره پروژه‌های مختلفی را که با مجموعه محصولات ProMake انجام می‌دهیم به همراه کدهای مربوطه و مراحل انجام به صورت آنلاین منتشر می کنیم. این محصول به همراه مستندات کامل به دست شما خواهد رسید. این محصول از زمان خرید به شرط ثبت محصول و فعال‌سازی گارانتی در سایت، دارای یکسال گارانتی می‌باشد.

     

    ادامه مطلبShow less
    جزئیات محصول
    DKP - 10044676

    مشخصات

    کاربری
    کریر ماژولار رزبری پیکو پرومیک با استفاده از سه نوع ماژول ProMake می‌تواند در پروژه‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد، مثل:ردیاب خودروگلخانه هوشمنددماسنج هوشمند(ترموکوپل)دربازکن هوشمند
    نوع ماژول
    Raspberry Pico
    ابعاد فیبر
    90mm x 70mm x 10mm
    نوع ال ای دی
    دو عدد RGB LED برروی برد
    ولتاژ مورد نياز
    USB Port ماژول پیکو
    انکتور VIN روی برد(7 الی 24 ولت)
    جریان
    حداکثر جریان تغذیه 3.3V LDO روی برد: 600mA
    کشور سازنده
    ایران
    سایر قابلیت‌ها
    کلید فشاری
    سنسور IR
    گیرنده
    بیزر Buzzer
    یک عدد روی برد
    نظرات(1)
    رتبه‌بندی کلی
    5
    1 نظرات
    کیفیت کالا
    (5)
    ارزش خرید
    (5)
    سوالات متداول
      برنامه نویسی در محیط ARDUINO IOT CLOUD به چه صورته؟

      پلتفرم ARDUINO IOT CLOUD از چه بردهای میکروکنترلی پشتیبانی میکنه؟

      IFTTT چیه و در پروژه های IOT چه نقشی داره?

      چه نرم افزارهایی برای برنامه نویسی میکروپایتون وجود داره؟

      بهترین انتخاب برای کدنویسی میکروپایتون کدوم نرم افزاره؟

      آیا امکان افزایش پورت اترنت در رزبری پای وجود دارد؟

      بله این امکان وجود دارد. با توجه به اینکه برد رزبری پای دارای پایه‌های GPIO است. امکان اتصال انواع ماژول‌های مختلف را دارد. ماژول‌های اترنت به SPI هم یکی از این موارد پر مصرف هستند. میتوانید از شاخه ماژول اترنت و شبکه انواع این بردها را برای اتصال به رزبری پای بررسی کنید.


      دوربین imx219 با چه بردهایی سازگاری دارد؟

      دوربین IMX219 یک دوربین با رابط MIPI CSI-2 است که اکثرا با بردهای توسعه‌ی مبتنی بر پردازنده‌های ARM که دارای رابط CSI-2 هستند، سازگاری دارد. برخی از این بردها شامل Raspberry Pi، Jetson Nano، Odroid و Orange Pi is هستند. با این حال، برای استفاده از دوربین IMX219 با هر برد دیگری، باید بررسی کنید که آیا برد شما دارای رابط MIPI CSI-2 است یا خیر. CSI2 یک رابط سریال پایدار برای انتقال داده های تصویری از سنسورهای تصویری به پردازنده ها است. برخی از بردهایی که دارای CSI2 هستند عبارتند از:

      1- Raspberry Pi CM4

      2- Nvidia Jetson Nano

      3- Orange Pi

      4- BeagleBone Black

      5- Coral Dev Board

      6- Qualcomm DragonBoard

      7- HiKey 960

      و بسیاری بردهای دیگر با پردازنده های مختلف از جمله ARM و x86.

      لازم به ذکر است که برخی از این بردها ممکن است نیاز به ماژول تبدیل CSI2 به HDMI یا USB داشته باشند تا بتوانند با دوربین های دیگری که از رابط های HDMI یا USB استفاده می کنند سازگاری پیدا کنند.

       


      نرم افزار Thonny ide ورژن 4 هنگی دارد، کدام ورژن را باید نصب کنیم?

      باگ های نرم افزاری به مرور زمان با به‌روزرسانی جدید به صورت اتوماتیک رفع خواهد شد. پیشنهاد می‌شود ورژن 3 را نصب کنید. 


      ویندوز من 7 هست و با thonny version 4 مشکل دارم، IDE جایگزین برای میکروپایتون  معرفی کنید.

      اگر نسخه 4 از Thonny IDE بر روی ویندوز 7 برای شما مشکل‌ساز است و به دنبال جایگزینی مناسب برای توسعه میکروپایتون هستید، می‌توانید از محیط‌های توسعه دیگری استفاده کنید. 

      Mu: Mu یک محیط توسعه سبک و کم حجم برای میکروپایتون است. این نرم‌افزار بر روی ویندوز 7 نصب و اجرا می‌شود و ویژگی‌های ساده و کاربرپسندی دارد.

      IDLE (Integrated Development and Learning Environment): IDLE یک IDE رسمی برای میکروپایتون است و به صورت پیش‌فرض در همراه با نصب پایتون نصب می‌شود. این IDE از ورژن‌های مختلف میکروپایتون پشتیبانی می‌کند.

      Visual Studio Code (VS Code): اگر از یک IDE قدرتمند و انعطاف‌پذیر برای توسعه میکروپایتون بهره می‌برید، می‌توانید از VS Code با استفاده از افزونه‌های مرتبط با میکروپایتون استفاده کنید. این IDE روی ویندوز 7 نیز عملکرد مناسبی دارد.

      PyCharm Community Edition: اگر به دنبال یک IDE حرفه‌ای برای توسعه پروژه‌های میکروپایتون هستید، می‌توانید از نسخه رایگان PyCharm Community Edition استفاده کنید. این IDE ویژگی‌های بسیار زیادی دارد و بر روی ویندوز 7 نیز قابل نصب است.


       مایکروپایتون (MicroPython) چیه و در چه زمینه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره؟

      تفاوت برد ARDUINO NANO RP2040 با RASPBERRY PI PICO RP2040 در چیه؟

      از کدام پلتفرم های IOT برای پروژه هامون استفاده کنیم؟

      تراشه K210 در MAIXDUINO چه کاربردی داره؟

      برای استفاده از MAIXDUINO از چه نرم افزاری باید استفاده کنیم؟

      چه پروژه هایی با MAIXDUINO  قابل اجرا است؟

      مایکسیدوینو از چه زبان های برنامه نویسی پشتیبانی میکنه؟

    خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
    1,370,000 تومان
    کیت آموزشی AVR آستروسیت سعی براین داشته نیازهای موجود برای آموزش را پوشش دهد و از انواع سنسورها در کیت خود داشته باشد تا علم آموز بتواند تمامی آزمایش‌های خود را با این برد انجام دهد و از تهیه‌ی قطعات دیگر بی‌نیازباشد...
    محصولات مرتبط

    ویژگی‌های فیزیکی

    ابعاد فیبر
    90mm x 70mm x 10mm
    نوع ال ای دی
    دو عدد RGB LED برروی برد

    ارتباطات

    سنسور IR
    گیرنده

    تغذیه

    ولتاژ مورد نياز
    انکتور VIN روی برد(7 الی 24 ولت)
    USB Port ماژول پیکو
    جریان
    حداکثر جریان تغذیه 3.3V LDO روی برد: 600mA

    ویژگی های فنی

    سنسور IR
    گیرنده

    سایر ویژگی‌ها

    کاربری
    کریر ماژولار رزبری پیکو پرومیک با استفاده از سه نوع ماژول ProMake می‌تواند در پروژه‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد، مثل:ردیاب خودروگلخانه هوشمنددماسنج هوشمند(ترموکوپل)دربازکن هوشمند
    نوع ماژول
    Raspberry Pico
    کشور سازنده
    ایران
    سایر قابلیت‌ها
    کلید فشاری
    بیزر Buzzer
    یک عدد روی برد
    0 تومان
    در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
    0 تومان
    ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...
    نوشته‌های مرتبط

    فهرست

    تماس با دانشجو کیت

    ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

    021-88857245

    021-88856524

    031-32243207

    031-32211313

     

    شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

    09375076606

     

    ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

    تمامی شهرهای ایران با پست

    بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

    جستجو

    مشاهده همه محصولات
    محصولی پیدا نشد

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم