مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ایجاد لیست اهداف برای سال جدید و خرید از دانشجو کیت

نوشته شده در تاریخ1398-01-13 توسط 6741
دوست داشتن

یکی از مهمترین مسایل در انجام پروژه‌ها یا رسیدن به اهداف، داشتن لیست ملزومات مورد نیاز است. در ابتدا پس از تعیین کردن هدف، بایستی لیستی از اقلام مورد نیاز را تهیه کنیم. علاوه بر آن نیازمندی‌های دیگر از جمله منابع مورد نیاز را هم باید لیست کنیم. در ادامه می‌خواهم یکی از بخش‌های کاربردی سایت دانشجو کیت را معرفی کنم.

 

برنامه ریزی و لیست بندی اقلام

تصور کنید می‌خواهید دستگاه CNC رومیزی کوچک بسازید. در این راستا ویدیویی مشاهده کرده‌اید. لیست کالاهای مورد نیاز را هم می‌دانید. ولی این موارد به تنهایی کافی نیست. قدم بعدی تبدیل لیست کالاهای مورد نیاز به لیست قابل دستیابی می‌باشد. وارد حساب کاربری در دانشجو کیت بشوید. سپس کالاهای مورد نیاز را یک به یک جستجو کرده و وارد صفحه محصول شوید. سپس روی گزینه افزودن به علاقمندی که به شکل قلب می‌باشد. کلیک کنید. مانند تصویر زیر: 

روش ایجاد لیست علاقمندی در دانشجو کیت

 

پس از کلیک بر روی این گزینه روی صفحه پیغامی ظاهر خواهد شد. "محصول به فهرست علاقمندی شما افزوده شد. جهت مشاهده لیست کلیک کنید." با کلیک بر روی پیغام مشاهده شده به صفحه علاقمندی‌ها هدایت می‌شوید. در این صفحه امکان ساخت لیست هدف وجود دارد. به هر تعدادی که بخواهید می‌توانید لیست هدف تهیه کنید. سپس برای دستیابی به آن برنامه ریزی کنید. به تصویر زیر دقت کنید.

ساخت لیست هدف برای تهیه کالاها از دانشجو کیت

 

در این تصویر من لیست هدف را با عنوان "لیست دستگاه CNC رومیزی" تعیین کرده‌ام. پس از اعمال آن لیست را ذخیره می‌کنم. حالا لیست هدف مورد نظر ساخته شده است. در مرحله بعدی بایستی کالاهای مورد نظر را به این لیست اضافه کنم. 

افزودن کالا به لیست هدف در دانشجو کیت - Daneshjookit Wish lIst

همانطور که مشاهده می‌کنید، به هنگام افزودن کالای جدید به لیست هدف، گزینه جدید را نمایش می‌دهد. در این مرحله کافیست با توجه به لیست هدف مشخص شده، یک به یک کالاها را به لیست مورد نظرمان اضافه کنیم. قدم بعدی در دستیابی به کالاهای مورد نظرمان بایستی لیست هدف را بررسی کنیم. به تصویر زیر دقت کنید. 

 

نمایش کالاهای لیست هدف برای خرید در دانشجو کیت -daneshjookit wishlist

 

اولویت بندی لیست هدف

همانطور که مشاهده می‌کنید لیست هدف مورد نظر شما آماده شده است. قدم بعدی برنامه ریزی زمانی برای تهیه کالاها می‌باشد. برای این منظور ابتدا اولویت بندی را برای هرکدام از کالاهای لیستتان مشخص کنید. مثلا در این لیست کابل برد برد از اولویت کمتری نسبت به استپر موتور برخوردار است. بنابراین آن را در اولیت "متوسط" یا "پایین" قرار می‌دهیم. پس از اولویت بندی لیست هدف باید مبلغ نهایی را محاسبه کنیم. نظر به اینکه طی یک سال گذشته قیمت کالاها شناور بوده است. پیشنهاد می‌کنم، قیمت را به صورت تخمینی محاسبه کنید. سپس برنامه ریزی برای دستیابی به کالاهای مورد نظر را انجام دهید. کاربران وفادار در دانشجو کیت می‌توانند از سرویس‌های "باشگاه مشتریان دانشجو کیت" یا سرویس "دانشجو بن" و یا سرویس "همکاری در فروش دانشجو کیت" استفاده کنند. در تمامی این سرویس‌ها روش‌های مختلف جهت حمایت از حقوق کاربران برای خرید با قیمت کمتر معرفی شده است. 

 

 

چنانچه در خصوص این مراحل سوالی دارید فقط و فقط از طریق پرتال پشتیبانی و بخش "مشاوره قبل از خرید" اقدام بفرمایید.

 

 

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم