مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

روش پروگرام کردن برد آردوینو لیلی پد LilyPad

نوشته شده در تاریخ1397-11-29 توسط 2273
دوست داشتن

برای پروگرام کردن بردهای آردوینو از نرم افزار Arduino IDE استفاده می‌شود. پیش از این در پست آموزش کار با برد آردوینو Arduino و نصب نرم افزار Arduino IDE راجع به روش دانلود و استفاده از نرم افزار آردوینو، توضیحات کاملی ارایه کردم. برخی از بردهای آردوینو قابلیت اتصال مستقیم از طریق پورت USB را ندارد. از جمله برد آردوینو Arduino Pro Mini پرو مینی و برد آردوینو Arduino Lily Pad لیلی پد نیاز به مبدل USB می‌باشد.

 

 

مبدل USB به TLL

با استفاده از یک مبدل USB به TTL اتصالات را بر روی برد برقرار می‌کنیم. پیشنهاد بنده استفاده از ماژول مبدل USB to TTL CP2102 با درایور نصب می‌باشد. درایورهای مختلفی برای این ماژول معرفی شده است. بسته به سیستم عامل مورد استفاده می‌بایست ابتدا درایور مناسب را دانلود و نصب کنید. همانطور که می‌دانید کلیه درایورها و فایل‌های مورد نیاز کالاها در صفحه محصول همان کالا داخل دانشجو کیت برای دانلود وجود دارند. پس از این کار اتصالات را مانند زیر برقرار کنید.

 

TX مبدل به RX برد لیلی پد
RX مبدل به TX برد لیلی پد
در هنگام پروگرم کردن بعد از تمام شدن compiling sketch و شروع کردن اپلود سریع باید یکبار دکمه ریست برد آردوینو را تحریک کنید. بعد از انجام این کارها، کدها روی برد آردوینو lilypad کامپایل خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم