مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

ماژول لودسل HX711 پرومیک ProMake Load cell Module

مرجع:
DKP - 10044698
DKP - 10044698
نام تجاری:
دسته بندی: انواع ترمینال
موجودی: 5

ماژولی مناسب برای اندازه گیری دقیق وزن  مدل  PM-LCL-001

ادامه مطلب
339,000 تومان
توضیحات

ماژول لودسل پرومیک ProMake Load cell Module

ماژول ProMake Load cell  برای اندازه گیری دقیق وزن استفاده می شود. این ماژول با انواع کرنش سنج(Strain Gauge) لودسل قابل استفاده است و ولتاژ تفاضلی ±20mV یا ±40mV را اندازه گیری می کند. ماژول بر پایه قطعه HX711 که یک مبدل ADC با دقت 24 بیت طراحی شده است. قطعه HX711 دارای دو کانال با دقت بالا می باشد که برای اندازه گیری ورودی های تفاضلی ذکر شده در نظر گرفته شده است.

لودسل معمولا دارای چهار کرنش سنج است که در واقع مقاومت های مسطحی هستند و به دلیل تغییر در هندسه، مقاومتشان در هنگام فشرده  یا کشیده شدن تغییر می کند. لودسل معمولاً یک قطعه فلزی با خاصیت ارتجاعی کافی است که در برابر خستگی مواد (material fatigue) مقاوم است، بنابراین تعداد زیادی اندازه‌گیری را قبل از کالیبره شدن مجدد، با دقت مناسب انجام می دهد. هنگامی که نیروی کرنشی به لودسل اعمال می شود، یک جفت کرنش سنج که پل وتستون را تشکیل می دهند، کشیده می شوند، در حالی که جفت کرنش سنج دیگر فشرده می شوند. اختلاف ولتاژ کوچکی در سراسر پل، متناسب با نیروی که اعمال شده ظاهر می شود. این اختلاف ولتاژ در محدوده mV است و می توان آن را اندازه گیری و نمونه برداری کرد تا شدت نیروی کرنش را مشخص نمود. بنابراین، لودسل یک مبدل است که مستقیماً نیروی اعمال شده را به یک ولتاژ تبدیل می کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، وظیفه اصلی قطعه HX711 نمونه برداری دقیق و بدون نویز ولتاژ روی پل هست. پل وتستون که توسط کرنش سنج ها(4 عدد) تشکیل شده است به یک منبع تغذیه تحریک متصل می شود تا تغییرات مقاومت قابل تشخیص باشد. البته این مازول حالت دو ورودی را نیز می پذیرد و اندازه گیری می کند. HX711 دارای یک خروجی ولتاژ تنظیم شده اختصاصی است که برای تامین ولتاژ تحریک لازم استفاده می شود. دو ورودی دیفرانسیل برای اتصال بارها استفاده می شود که فاکتورهای گین بهره مختلفی را ارائه می دهد. ورودی دیفرانسیل اول( با برچسب A) یک بهره قابل انتخاب 64 X یا 128 X را ارائه می دهد. ورودی دیفرانسیل دوم (با برچسب B) ضریب افزایش 32X  ثابت را ارائه می دهد. این امکان انتخاب ضریب بهره مورد نظر را با توجه به لودسل مورد استفاده و مقدار نیروی کرنش، فراهم می کند.

ماژول ProMake Load cell دارای تغذیه 3.3 و 5 ولت هست که توسط جامپر قابل انتخاب می باشد. ورودیها بصورت تفاضلی و تغذیه و زمین مدار، روی ماژول به کانکتورهای ترمینال بلاک پیچی متصل می شوند.

آنچه برای شروع به کار با ماژول ProMake Load cell نیاز دارید. یکی از بردهای توسعه ای رزبری یا ESP32 یا آردوینو ProMake یا برد آموزشی(Breadboard) را آماده نمایید و ماژول را با توجه به اتصالات مورد نیاز آن در مکان مناسب وارد نمایید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 10044698

مشخصات

کاربری
اندازه گیری لودسل با 4 کرنش سنج(Strain Gauge)
ابعاد فیبر
25mm x 28mm x 30mm
ولتاژ مورد نياز
3.3 یا 5 ولت
سازنده
EASY IOT
کشور سازنده
ایران
دقت اندازه گیری
دقت 24 بیتی مبدل ADC برای اندازه گیری وزن
سایر قابلیت‌ها
دارای LED نشانگر PWR
کانکتور ورودی از نوع ترمینال بلاک پیچی
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
    ماژول برای شارژ و دشارژ همزمان باتری 18650 با ظرفیت 1200mAh تک سل چی بگیرم؟ tp4056 که چنین قابلیتی نداشت

    توسط همین ماژول هم میتوانید اقدام به اجرای درخواستتان کنید. البته اگر فقط بخواهید یک سلول باتری لیتیومی را مدیریت شارژ کنید، همان گزینه ماژول TP4056 مناسب خواهد بود.


    آیان امکان راه اندازی چند سنسور DHT با ESP8266 با میکروپایتون وجود دارد؟

    امکان راه اندازی چند سنسور DHT با ESP8266 با استفاده از MicroPython وجود دارد. سنسورهای DHT با پروتکل دیجیتال و از طریق پایه‌های GPIO قابل اتصال به میکروکنترلرها هستند.


    چه جوری از میکروکنترلر ESP32 برای ساخت یک سیستم کنترل دما استفاده کنیم؟ برنامه نویسی پیچیده است؟

    برای ساخت یک سیستم کنترل دما با برد میکروکنترلر ESP32، به موارد زیر نیاز دارید:

    یک برد میکروکنترلر ESP32

    یک سنسور دما مثل DHT DS18B20

    یک المان سرد کننده

    با استفاده از کتابخانه DHT.h، می‌توانید از سنسور دما برای خواندن دمای محیط استفاده کنید. سپس، می‌توانید از این دما برای کنترل المان گرمایشی یا سرمایشی استفاده کنید.

    در خصوص برنامه نویسی از کتابخانه DHT و در صورت نیاز کتابخانه وای فای برای ارسال داده‌ها به پلتفرم IoT باید استفاده کنید. 


خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

ابعاد فیبر
25mm x 28mm x 30mm

تغذیه

ولتاژ مورد نياز
3.3 یا 5 ولت

ویژگی های فنی

دقت اندازه گیری
دقت 24 بیتی مبدل ADC برای اندازه گیری وزن

سایر ویژگی‌ها

کاربری
اندازه گیری لودسل با 4 کرنش سنج(Strain Gauge)
سازنده
EASY IOT
کشور سازنده
ایران
سایر قابلیت‌ها
کانکتور ورودی از نوع ترمینال بلاک پیچی
دارای LED نشانگر PWR
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...
نوشته‌های مرتبط

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم