مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

کتاب برنامه‌نویسی کودکان و نوجوانان به زبان ساده با اسکرچ انتشارات آتی‌نگر

مرجع:
DKP - 25044031
DKP - 25044031
دسته بندی: کتاب
موجودی: 98
75,000 تومان

فروشنده : آتی نگر

توضیحات

محتوای کتاب برنامه‌نویسی کودکان و نوجوانان به زبان ساده با اسکرچ

ما در دورانی به سر می‌بریم که زندگی هوشمند بخشی از واقعیت روزمره تک تک ما شده است. اهمیتی ندارد کجای این کره خاکی زندگی می‌کنیم، هر جا که باشیم به نوعی تاثیر رایانه‌ها و ارتباطات رایانه‌ای را بر زنگی خود احساس می‌کنیم. رایانه‌ها با آسان‌سازی خدمات، تسریع در ارائه آن‌ها و در نهایت راحت‌تر کردن کار انسان، قرن بیست‌و‌یک را به عصر رایانه بدل کرده‌اند. می‌توان گفت رایانه به اشکال مختلف، با تار و پود زندگی بسیاری از ما، گره خورده است به شکلی که این روزها، بدون رایانه و اتصال به اینترنت، حتی زندگی کردن هم روی کره زمین آسان نیست. می‌بینیم  که بسیاری از مشاغل نیز، به سمت رایانه‌ای شدن پیش رفته‌اند. این موج رایانه‌ای شدن آن‌چنان نیرومند است که میچل رزنیک، دانشمند مطرح علوم رایانه، در دانشگاه ام آی تی، اعتقاد دارد که در قرن بیست‌ویکم، کودکانی که با اصول برنامه‌نویسی آشنا نباشند، بی‌سوادند. اما کودکان در این راه با دشواری‌هایی روبه‌رو هستند: یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی و ساختارهای این زبان نمایش متنی این کدها است. راه‌های زیادی برای رویارویی با این چالش پیشنهاد شده است که به نظر بهترین راه حل استفاده از زبان برنامه‌نویسی تصویری (اسکرچ) است که هدف از طراحی آن شادتر و جذاب‌تر کردن فرآیند برنامه‌نویسی، طراحی انیمیشن، طراحی بازی و خلق داستان برای کودکان بوده است. 

با توجه به اهمیت ترویج و توسعه آموزش‌های مربوط به برنامه‌نویسی کودکان، کتاب حاضر بر اساس تجربه تدریس چند ساله اسکرچ به کودکان در موسسات مختلف، نگارش شده است. این کتاب از سرفصل‌هایی مشخص تشکیل شده که با دسته‌بندی مبتنی بر مسائل، گام‌به گام هنرجو را در فرآیند یادگیری همراهی می‌کنند. به این شکل، خوانندگان بهتر درک می‌کنند مسائل چطور حل می‌شوند. 

سرفصل‌های کتاب برنامه‌نویسی کودکان و نوجوانان به زبان ساده با اسکرچ

فصل اول: معرفی اسکرچ

فصل دوم: استراتژی حل مسئله

فصل سوم: حرکت و ظاهر

فصل چهارم: صدا

فصل پنجم: عملگری‌های ریاضی

فصل ششم: انتشار پیام

فصل هفتم: کنترل و حلقه

فصل هشتم: متغیر

فصل نهم: طراحی

فصل دهم: بازی شکار پرنده

فصل یازدهم: بازی مار و پله

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 25044031

مشخصات

نویسنده
سید محسن عبادی جوکندان (مدرس دانشگاه)
ناشر
آتی نگر
قطع کتاب
وزیری
شابک
۹۷۸۶۲۲۶۱۰۲۹۸۸
نوع جلد
شومیز
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز

ویژگی های کتاب

نویسنده
سید محسن عبادی جوکندان (مدرس دانشگاه)
ناشر
آتی نگر
شابک
۹۷۸۶۲۲۶۱۰۲۹۸۸
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم