مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

کتاب اصول و مبانی علوم داده‌ای با Python انتشارات آتی‌ نگر

مرجع:
DKP - 25044027
DKP - 25044027
دسته بندی: کتاب
موجودی: 50
75,000 تومان

فروشنده : آتی نگر

توضیحات

مطالعه‌ی این کتاب به چه کسانی توصیه می‌شود:

این کتاب بر پایه‌ی مهارت‌های اصلی شما بنا شده است و قصد دارد شما را تا تبدیل شدن به یک متخصص علوم داده‌ای همراهی کند. بنابراین فرض شده که شما مقدماتی در مورد برنامه‌نویسی و آمار می‌دانید.

مطالبی که در این کتاب پوشش داده شده است:

فصل اول؛ گام‌های آغازین، شما را با تمامی ابزارهای پایه‌ای ( برای مثال، محیط برنامه‌نویسی تعاملی پایتون، کتابخانه‌ها و مجموعه داده‌های مورد نیاز) که برای شروع کار با پایتون در علوم داده‌ای مورد نیاز آشنا می‌کند. 

فصل دوم؛ پاکسازی داده‌ها، تکنیک‌هایی را برای بارگزاری داده‌های عظیم که توسط کامپیوتر قابل مدیریت نیستند، ارائه می‌دهد. در این فصل تمامی تکنیک‌های کلیدی دست‌کاری و تبدیل داده‌ها معرفی شده‌اند.

فصل سوم؛ خط سیر علوم داده‌ای، تکنیکهای اکتشافی پیشرفته‌ای که عملیات پیچیده‌ی داده‌ای را با هدف ایجاد و کاهش ویژگی‌های پیش‌بینانه، تشخیص و نمونه‌های غیرعادی و اعمال تکنیک‌های اعتبارسنجی در اختیار ما قرار می‌دهند.

فصل چهارم؛  یادگیری ماشین، شما را با مهمترین الگوریتم‌های یادگیری موجود در کتابخانه scikit-learn آشنا می‌کند و نمونه مثال‌هایی عملی برای شناسایی مقادیر کلیدی که باید بررسی شوند و پارامتر‌هایی که باید تنظیم شوند تا بهترین خروجی از هر تکنیک یادگیری ماشین حاصل شود، به شما نشان می‌دهد.

فصل پنجم؛ تحلیل شبکه‌های اجتماعی، مهارت‌هایی عملی، و کارآمد برای کار با داده‌هایی که نشان‌دهنده روابط و تعاملات اجتماعی هستند ارائه می‌دهد.

فصل ششم؛ مصور سازی، مطالب علوم داده‌ای مورد بحث در این کتاب را با توضیحاتی درباره نحوه ایجاد نمایش‌های گرافیکی مقدماتی  و متوسط، تکمیل می‌کند. در صورتی که بخواهید ساختارهای پیچیده داده‌ای و فرآیندها و نتایج یادگیری ماشین را به صورت مصور ارائه دهید، این نمایش‌های گرافیکی بسیار ضروری هستند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 25044027

مشخصات

نویسنده
آلبرتو بوسکتی_لوکا ماسارون
مترجم
دکتر یعقوب فرجامی_مهندس محمد معین فاضلی
ناشر
انتشارات آتی‌نگر
شابک
۹۷۸۶۰۰۷۶۳۱۵۱۵
نوع جلد
شومیز
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

نوع جلد
شومیز

ویژگی های کتاب

نویسنده
آلبرتو بوسکتی_لوکا ماسارون
مترجم
دکتر یعقوب فرجامی_مهندس محمد معین فاضلی
ناشر
انتشارات آتی‌نگر
شابک
۹۷۸۶۰۰۷۶۳۱۵۱۵
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم