مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

کتاب MATLAB برای همه

مرجع:
DKP - 20042023
DKP - 20042023
نام تجاری:
دسته بندی: کتاب
موجودی: 30
250,000 تومان

فروشنده : نشر دانشگاهی كیان

ارسال این کالا توسط فروشنده بین 3 تا 4 روز کاری خواهد بود.
توضیحات

درباره کتاب MATLAB برای همه

بدون تردید در این سال‌ها، نرم‌افزار MATLAB در میان دانشجویان، اساتید و سایر پژوهشگران رشته‌های فنی و مهندسی و نیز علوم پایه نام‌آشناست. اغراق نیست اگر بگوییم این زبان برنامه‌نویسی قدرتمند، در تمامی زمینه‌های مهندسی و علوم پایه و حتی پزشکی و مهندسی پزشکی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

این نرم‌افزارِ بسیار گران‌قیمت، با دید ساده‌سازی روند کار با محیط‌های برنامه‌نویسی و نرم‌افزارها تهیه شده و این توانایی را دارد که راه حل‌های کارامد و مناسبی را برای مسایل و پروژه‌های علمی و صنعتی روز ارایه دهد. این محیط دووجهی و در عین حال ساده، در واقع به دو روش، زبان یا منظور ما را می‌فهمد؛ هم از طریق دستورها و کدهایی که در آن می‌نویسیم و هم با استفاده از ابزارهای تعاملی و تنها با چند کلیک.

 
مهم‌ترین ویژگی و مزیت متلب آن است که از اساس همه چیز را ماتریس می‌بیند و محاسباتش را براساس ماتریس‌ها انجام می‌دهد؛ حتی یک عدد یک رقمی را! در واقع، متلب از همان ابتدا، فارغ از این که مساله مورد نظر ما چقدر پیچیده و سنگین و یا ساده و پیش‌‌پاافتاده باشد، بدون آنکه ما را به دردسر بیاندازد، کارش را با ریاضیات پیشرفته آغاز می‌کند.
متلب، حجم کدها و یا به عبارتی دستورهای مورد نیاز ما برای حل مساله را به شدت کاهش داده است. این نرم‌افزار، دستورها و ابزارهای بسیار کاملی در زمینه‌ی به تصویرکشیدن داده‌ها و نتایج کارهای عددی در اختیار دارد که می‌توانیم ساده و بی‌دردسر از آنها بهره بگیریم. به عنوان یک قابلیت ارزشمند دیگر، متلب از راهنمای بسیار قدرتمندی برخوردار است؛ به نحوی که به سادگی می‌توانیم در مستندات آن به دنبال دستور یا ابزار مورد نظرمان بگردیم و پس از یافتن آن، به وسیله‌ی روشی ساده، اطلاعات کاملی از نحوه‌ی استفاده از آن بیابیم.
علاوه بر این موارد، نرم‌افزار متلب بی‌وقفه در حال به‌روزرسانی و سازگارشدن با علوم روز دنیاست و جعبه‌ابزارهای آن مدام در حال تکمیل و بهبود هستند. این کتاب برای همه کسانی که علاقه‌مند یادگیری MATLAB با زبانی ساده و آموزشی هستند، توصیه می‌شود.

سرفصل‌های کتاب MATLAB برای همه :

فصل اول: شروع کار با MATLAB

فصل دوم: مقدمه‌ای در برنامه‌نویسی در MATLAB

فصل سوم: دستورهای انتخاب

فصل چهارم: دستورهای حلقه

فصل پنجم: کد برداری شده

فصل ششم: مباحث پیشرفته برنامه نویسی

فصل هفتم: دست‌کاری رشته‌ها

فصل هشتم: ساختارهای داده‌ای

فصل نهم: فایل‌های ورودی و خروجی- پیشرفته

فصل دهم: تکنیک‌های پیشرفته ترسیم

فصل یازدهم: نمایش ماتریسی

فصل دوازدهم: آمار مقدماتی، مجموعه‌ها، مرتب‌سازی و اندیس‌گذاری

فصل سیزدهم: صدا و تصویر

فصل چهاردهم: مباحث پیشرفته ریاضیات در MATLAB

فصل پانزدهم: مروری بر SIMULINK

فصل شانزدهم: مروری بر جعبه ابزارهای SIMULINK و MATLAB

پیوست الف: محصولات خانواده MATLAB و محصولات خانواده SIMULINK

پیوست ب: فهرست موضوعی منابع نرم‌افزار MATLAB

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 20042023

مشخصات

نویسنده
احمدرضا بقايي - پيمان عمراني
قطع کتاب
وزيري
سال چاپ
98
تعداد صفحات
599
شابک
9786003071674
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
محصولات مرتبط
630,000 تومان
ظرفیت: 2200MAHحداکثر جریان ثابت: 0.2c/430mAحداکثر نرخ شارژ بحرانی: 1.5c/3200mAطول سیم: 22cmنوع کانکتور: جک آداپتوریابعاد: 54mmx18mmx74mmوزن: 145gحداکثر جریان شارژ بحرانی: 1.0c/2150mAقابلیت شارژ با آداپتور 12 ولت
1,370,000 تومان
کیت آموزشی AVR آستروسیت سعی براین داشته نیازهای موجود برای آموزش را پوشش دهد و از انواع سنسورها در کیت خود داشته باشد تا علم آموز بتواند تمامی آزمایش‌های خود را با این برد انجام دهد و از تهیه‌ی قطعات دیگر بی‌نیازباشد...

ویژگی‌های فیزیکی

قطع کتاب
وزيري
تعداد صفحات
599

ویژگی های کتاب

نویسنده
احمدرضا بقايي - پيمان عمراني
سال چاپ
98
شابک
9786003071674
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم