مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

کتاب مرجع تخصصی اصول طراحی تولید تعمیر محافظ یخچال

مرجع:
DKP - 10041645
DKP - 10041645
دسته بندی: کتاب
موجودی: 223
0 تومان
توضیحات

کتاب مرجع تخصصی اصول طراحی تولید تعمیر محافظ یخچال

کتاب محافظ یخچال شامل بخش ورود و اطلاعات اولیه و نحوه طراحی دستگاه و مدار محافظ برق است. در بخش بعدی به نکات تعمیری و تجربه افراد تولید کننده پرداخته شده است. در بخش بعد نقشه و تحلیل کار مدار دستگاه های مختلف مانند شرکت های الکترو آلا، سار، کنترل در مدل یخچال فریز و کولر گازی پرداخته شده است. در بخش بعدی محافظ برق های دیجیتال بررسی شده و نقشه شرکت های میکرو و پارت ارائه شده است. در آخر هم به قوانین استاندارد پرداخته شده است.

این کتاب اولین و تنها کتاب است که درباره محافظ برق تالیف شده است. این کتاب حاصل 20 سال تجربه و هزار و 35 ساعت کار و تحقیق مداوم نویسنده در حوزه دستگاه های محافظ برق می‌باشد.

امتیاز برتر کتاب این است که خود نویسنده تولید کننده و تعمیرکار و طراحی دستگاه محافظ برق می‌باشد. و تجربه تعمیر بیش از 3500 برد محافظ و آشنایی با مدارات شرکت های مختلف را دارد.

کتاب مرجع تخصصی اصول طراحی تولید تعمیر محافظ یخچال اولین قدم برای کسانی که می‌خواهند با دستگاه محافظ برق آشنا بشوند یا به کار تعمیر یا تولید آن مشغول بشوند می‌باشد. برای علاقه مندان کیت دستگاه محافظ یخچال و دوره های آموزشی تدارک دیده شده است.

 

دوره های آموزشی در 3 سطح می باشد.

مقدماتی: تولید و مونتاژ که در سه دوره محافظ یخچال، محافظ صوتی تصویری و محافظ کولرگازی برگزار می گردد.

متوسطه: تعمیر. که در این دوره دانشجو به مسائل تعمیرات آشنا شده و یک تعمیرکار اولیه تبدیل می شود

پیشرفته: این دوره یک دوره کامل است و دانشجو به هر آنجه که در ذهن اش درباره محافظ یخچال دارد می رسد. در این دوره سوالی بی جواب نمی ماند و تمام مسائل طراحی در آن ارائه می شود. دانشجو قدرت تجزیه و تحلیل تمام مدارات محافظ برق را خواهد داشت و در نتیجه به یک تعمیرکار فوق حرفه ای تبدیل می شود.

در پایان این دروه دیگر تعمیر یک مدار محافظ برای دانشجو بسیار آسان خواهد بود. و هر عیبی را تحلیل می کند. البته برای دانشجویان این دوره بخش هماهنگی و سوال جواب و پشتیبانی هم خواهیم داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 10041645

مشخصات

کاربری
آموزشی تولیدی فنی
سطح تجربه مورد نیاز
حداقل دیپلم و علاقه مند به الکترونیک
آموزش ساخت
به شیوه ای متفاوت با خروجی کاملا مشخص
سازنده
نورسان
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت کالا
(5)
ارزش خرید
(5)
سوالات متداول
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

سایر ویژگی‌ها

کاربری
آموزشی تولیدی فنی
سطح تجربه مورد نیاز
حداقل دیپلم و علاقه مند به الکترونیک
آموزش ساخت
به شیوه ای متفاوت با خروجی کاملا مشخص
سازنده
نورسان
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم