مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

لابیرنت ( Labyrinth )

مرجع:
DKP - 80175
DKP - 80175
موجود شد خبرم کن
توضیحات

لابیرنت(Labyrinth) یک بازی بسیارجذاب میباشد که تمرکز حواس و تعادل شما را به چالش می کشد.شما باید یک گوی فلزی را از موانع متعدد عبور دهید و به خط پایان برسانید.موانعی که سر راه شما هستند عبارتند از دیوارها و حفره هایی که با کوچکترین خطا،شما را مجبور میکنند بازی را از ابتدا شروع کنید.شاید برایتان جالب باشد که بدانید،برای این بازی رکورد جهانی ثبت شده است.

لابیرنت ( Labyrinth یا ماز چوبی ) یک بازی مبتنی بر تمرکز حواس است که در آن میبایست یک گوی فلزی را از نقطه شروع به نقطه پایان برسانید.وجود حفره های متعدد در مسیر گوی،باعث می شود که با کوچکترین خطایی،شما بازنده بازی باشید. لذا برای پیروز شدن در این بازی،نیاز به هماهنگی کامل چشم و دست دارید.همین الان بازی های ویدئویی را کنار بگدارید و تمرکز حواس خود را به چالش بکشید. شما میتوانید در جمع دوستان و آشنایان، بازی لابیرنت را به یک رقابت داغ تبدیل کنید.جالب است بدانید که برای این بازی رکوردهای جهانی با زمان های خیلی کم،ثبت شده است و برخی افراد حرفه ای،این بازی را با دوگوی همزمان انجام می‌دهند.

شاخص ارزش بازی لابیرنت در سایت های خارجی، 8.4 از 10 و شاخص آی کیوی آن 161 از 200 میباشد.

لازم به ذکر است که با استفاده از مینی کامپیوتر " آردوینو " میتوان این بازی را بوسیله یک دسته کنترل و یا حتی گوشی تلفن همراه، انجام داد.پیشنهاد می‌کنیم ویدئو های مرتبط با این بازی جذاب را حتما نگاه کنید.  با تشکر از حسن انتخاب شما.

کنترل لابیرنت با سنسور MPU6050 و برد Arduino آردوینو

در این پست قصد دارم آموزش کنترل لابیرنت Labyrinth که یک بازی حساس و تمرکز حواس میباشد؛ با ژیروسکوپ MPU6050 رو براتون بزارم. این بازی بسیار مهیج هست مخصوصا زمانی که با سنسور ژیروسکوپ ترکیب میشه… لذت بخش ترین قسمتش همین جاست که شما میتونید ژیروسکوپ MPU6050 رو به یک دستکش متصل کنید و بعد دستکش رو دستتون کنید. با کج کردن دستتون در دو محور X و Y لابیرنت هم مطابق با دست شما کج میشه… لابیرنت(Labyrinth) یک بازی بسیارجذاب میباشد که تمرکز حواس و تعادل شما را به چالش می کشد. شما باید یک گوی فلزی را از موانع متعدد عبور دهید و به خط پایان برسانید. موانعی که سر راه شما هستند عبارتند از دیوارها و حفره هایی که با کوچکترین خطا، شما را مجبور میکنند بازی را از ابتدا شروع کنید. در ادامه با مرجع تخصصی آردوینو....

ادامه...

  

آموزش ساخت لابیرنت با آردوینو و جوی استیک

لابیرنت (Labyrinth یا ماز چوبی) یک بازی مبتنی بر تمرکز حواس است که در آن میبایست یک گوی فلزی را از نقطه شروع به نقطه پایان برسانید. وجود حفره های متعدد در مسیر گوی، باعث می‌شود که با کوچکترین خطایی، شما بازنده بازی باشید. لذا برای پیروز شدن در این بازی، نیاز به هماهنگی کامل چشم و دست دارید. همین الان بازی‌های ویدئویی را کنار بگدارید و تمرکز حواس خود را به چالش بکشید. شما میتوانید در جمع دوستان و آشنایان، لابیرنت را به عنوان بازی به یک رقابت داغ تبدیل کنید.

جالب است بدانید که برای این بازی رکوردهای جهانی با زمان های خیلی کم،ثبت شده است و برخی افراد حرفه ای،این بازی را با دوگوی همزمان انجام می‌دهند. شاخص ارزش بازی لابیرنت در سایت‌های خارجی، ۸٫۴ از ۱۰ و شاخص آی کیوی آن ۱۶۱ از ۲۰۰ می‌باشد. لازم به ذکر است که با استفاده از برد ” آردوینو Arduino ” میتوان لابیرنت یا ماز چوبی را بوسیله یک دسته کنترل و یا حتی گوشی تلفن همراه، انجام داد. این بازی با یک جوی استیک در دو محور X و Y کنترل میشود.

ادامه...

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 80175

مشخصات

کاربری
مناسب برای استفاده شخصی
ابعاد
7*25*30 cm باجعبه
رنگ بندی
تک رنگ(آجری)
آموزش ساخت
نیاز به آموزش ندارد
سازنده
wooden toys
کشور سازنده
چین
وزن
600 گرم
سيستم كارى
گوی و میدان
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت کالا
(5)
ارزش خرید
(5)
سوالات متداول
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

ابعاد
7*25*30 cm باجعبه
رنگ بندی
تک رنگ(آجری)
وزن
600 گرم

سایر ویژگی‌ها

کاربری
مناسب برای استفاده شخصی
آموزش ساخت
نیاز به آموزش ندارد
سازنده
wooden toys
کشور سازنده
چین
سيستم كارى
گوی و میدان
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم