مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

بلیط شرکت در رویداد استارتاپ ویکند تهران شمال startup weekend

مرجع:
DKP - 41040
DKP - 41040
نام تجاری:
موجود شد خبرم کن
توضیحات

استارتاپ ویکند تهران در دانشگاه آزاد تهران شمال به مدت 3 روز برگزار میشود. کلیه کاربران دانشجو کیت می‌توانند با تخفیف ویژه اسپانسری دانشجو کیت در این دوره شرکت کنند. از این رو کلیه شرکت کنندگانی که از طریق دانشجوکیت در استارتاپ ویکند تهران Startup weekend دانشگاه آزاد شرکت کنند، در زمینه IOT اینترنت اشیاء از خدمات و حمایت دانشجو کیت بهره خواهند برد.

 

رویداد استارتاپ ویکند در 3 روز متوالی به صورت هکاتون برگزار می‌شود. در تاریخ 18،19 و 20 اسفند 1395 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، این رویداد برگزار می‌شود. فعالان حوزه مرتبط در این دوره به عنوان اسپانسر حضور دارند. که دانشجو کیت به عنوان فعال در حوزه اینترنت اشیاء IOT در این دوره حضور خواهد داشت.

کلیه کاربران دانشجو کیت که علاقه به شرکت در این دوره را دارند، با رویکرد اینترنت اشیاء IOT می‌توانند با تخفیف ویژه دانشجو کیت در این دوره شرکت کنند. دقت داشته باشید که دانشجو کیت در این دوره فقط و فقط 15 نفر را پذیرا میشود. این افراد بایستی در زمینه اینترنت اشیاء IOT یا دارای ایده باشند یا تمایل به همکاری در انجام ایده‌ها داشته باشند. 

 

استارتاپ ویکند برای چه کسانی مناسب است؟

  • افراد دارای ایده
  • افراد چالش طلب
  • افراد سخت کوش
  • افراد علاقمند به کار تیمی

 

استارتاپ ویکند برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • افراد تنبل
  • افراد غرغرو
  • افراد زیر کار در رو
  • افراد علاقمند به تکروی

  

چرا در رویداد استارتاپ ویکند تهران دانشگاه تهران شمال شرکت کنم؟

  • چون دانشجو کیت حمایت میکند
  • چون کار تیمی و چالشی را می‌آموزید
  • چون با افراد خلاق و کارآفرین آشنا میشوید
  • چون تجربه عملی کردن ایده‌هایتان را می‌آموزید

   

استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد تهران شمال - دانشجوکیت

 

در رویدادهای استارتاپ ویکند اتفاقات و تجربیات بسیاری بوجود می‌آید. از همه مهمتر آشنایی با فعالان حوزه‌های کاری مرتبط، همچنین شکست و پیروزی در چالش‌ها و ... را می‌توان بیان کرد. اما در این دوره که برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت واحد تهران شمال برگزار میشود. موسسه دانشجو کیت به عنوان پیشکسوت بیش از 35 سال حضور در عرصه نوآوری الکترونیک و رباتیک، به صورت اسپانسر و هم برگزار کننده حضور خواهد داشت. از این رو کاربران دانشجو کیت طبق روال گذشته از حمایت دانشجوکیت بهره میبرند. این حمایت در درجه اول با تخفیف ویژه برای حضور در رویداد صورت می‌گیرد. 

 

در درجه بعدی افراد حاضر در این رویداد زیر سایه حمایت دانشجوکیت قرار گرفته و علاوه بر اینکه از حمایت دانش و اطلاعات فنی کلیه افراد تیم دانشجو کیت بهره میبرند، در کلیه کارگاه‌ها و برای خرید کالاهای مختلف میتوانند از تخفیف ویژه کاربران دانشجوکیت استفاده کنند.

 

 

حضور دانشجوکیت در استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد تهران شمال پر رنگ‌تر از همیشه

کلیه حضار در این رویداد می‌توانند در کارگاه تخصصی اینترنت اشیاء IOT که توسط دانشجو کیت برگزار می‌شود؛ شرکت کنند. 

کلیه حضار در این رویداد می‌توانند از مشاوره تخصصی با کارشناسان دانشجوکیت استفاده کنند.

کلیه حضار در این رویداد می‌توانند در صورت تایید با تیم دانشجوکیت در ارتباط باشند.

کلیه حضار در این رویداد می‌توانند از بن خرید ویژه به مدت 60 روز استفاده کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 41040
نظرات(5)
رتبه‌بندی کلی
5
5 نظرات
کیفیت کالا
(5)
ارزش خرید
(5)
سوالات متداول
محصولات مرتبط
(7)
تاریخ برگزاری:  31 مرداد ماه و 1 شهریور ماه 1398 مدرس: پریسا پوربلورچیان - اروند طباطبایی مدت زمان دوره: 16 ساعت مکان برگزاری: دانشگاه امیر کبیر تهران، آزمایشگاه اینترنت اشیا ظرفیت: فقط 12 نفر مخاطبان: متخصصان،...
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم