مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

کیت آموزشی آوات روبو مدل 20 پروژه کاربردی با آردوینو

مرجع:
DKP - 90041761
DKP - 90041761
نام تجاری:
موجودی: 10
1,248,000 تومان

فروشنده : آوات روبو

ارسال این کالا توسط فروشنده بین 3 تا 4 روز کاری خواهد بود.
توضیحات

کیت آموزشی آوات روبو مدل 20 پروژه کاربردی با آردوینو

این کیت در واقع یک مجموعه سرگرمی و آموزشی است که بیش از 20 پروژه مختلف دارد . ما در این مجموعه آموزشی در ابتدا جلساتی را برای یادگیری مقدماتی آردوینو و الکترونیک اختصاص داده ایم و سپس به سراغ انجام پروژه های کاربردی می رویم که تمامی این پروژه ها در دستگاه هایی که در زندگی روزمره ما وجود دارد و یا در صنعت استفاده می شود کاربرد دارد .

برای این پروژه ها فیلم های آموزشی قرار داده شده است تا شما به راحتی بتوانید آن را به سرانجام برسانید . اگر در حین انجام پروژه ها دچار مشکل شدید نگران نباشید ، ما تا پایان پروژه با شما هستیم و می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و سایت شرکت با ما به صورت آنلاین در تماس باشید تا تیم شرکت ما مشکل شما را حل کند .

پروژه های این بسته آموزشی همگی توسط برد آردوینو یونو ( UNO ) که پرکاربرد ترین برد آردوینو هست انجام می شود . این بسته شامل بیش از 20 پروژه به شرح زیر است : پروژه 1 : تشخیص روشنایی با هشدار بازر و LED ، پروژه 2 : خواندن مقدار آنالوگ و نمایش در سریال مانیتور ، پروژه 3 : ماشین حساب ، پروژه 4 : خواندن مقدار دیجیتال و نمایش در سریال مانیتور ، پروژه 5 : تشخیص آتش ، پروژه 6 : نمایش متن بر روی نمایشگر گرافیکی ، پروژه 7 : رقص نور با LED ، پروژه 8 : ذخیره اطلاعات در SD کارت ، پروژه 9 : سیستم امنیتی خانه با وارد کردن رمز ، پروژه 10 : شمارش بر روی نمایشگر سون سگمنت ، پروژه 11 : اندازه گیری فاصله با آلتراسونیک یا همان متر دیجیتال ، پروژه 12 : فعال سازی بازر با کلید ، پروژه 13 : اندازه گیری دما و رطوبت محیط ، پروژه 14 : ولت متر دیجیتال ، پروژه 15 : بازی پرنده با نمایشگر گرافیکی ، پروژه 16 : پخش کننده آهنگ ، پروژه 17 : ساخت پیانو ، پروژه 18 : کار با آی سی مناسب برای کار با LED ها یا همان آی سی شیفت رجیستر 74HC595 ، پروژه 19 : ولت متر دیجیتال توسط سنسور ولت متر ، پروژه 20 : کنترل LED توسط فتوسل ، پروژه 21 : کنترل LED توسط کلید ، پروژه 22 : اندازه گیری فاصله و نمایش بر روی سریال مانیتور ، پروژه 23 : اندازه گیری رطوبت خاک برای گلخانه هوشمند و چند پروژه دیگر . آموزش تمامی این پروژه ها به همراه جلسه ها آموزشی آردوینو و الکترونیک مقدماتی در یک CD قرار دارد و شما به راحتی می توانید توسط فایل های PDF توضیحات و فیلم های آموزشی که در CD قرار دارد این پروژه ها را انجام دهید . تمامی قطعات مورد نیاز این پروژه ها به همراه CD آموزشی ذکر شده در داخل بسته وجود دارد و در صورت هر گونه مشکل در پروژه های می توانید از طریق سایت ما و شبکه های اجتماعی ما با ما ارتباط بر قرار کنید تا به صورت آنلاین مشکل شما را بر طرف کنیم . شما بعد یادگیری آموزش ها و پروژه های این مجموعه آموزشی قدرتمند می توانید خودتان پروژه های الکترونیک و رباتیک را انجام دهید و از روش های مختلف کسب درآمد کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 90041761

مشخصات

رنج سنی
12 سال به بالا
کشور سازنده
ایران
آموزش راه اندازی
دارای آموزش راه اندازی (خودآموز)
فرمت آموزش
آموزش تصویری ویدیویی
نسخه آردوینو
آردوینو Uno
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
    سلا در کیت مقدماتی مدارهای الکترونیکی با بِرِد بورد نانو اردونیو هم داره ؟

    خیر، این کیت فقط آموزش مقدماتی مدارهای الکترونیکی است. که دارای آموزش ساخت 200 مدار مختلف و ابتدایی برای یادگیری علم الکترونیک است.


خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

سایر ویژگی‌ها

رنج سنی
12 سال به بالا
کشور سازنده
ایران
آموزش راه اندازی
دارای آموزش راه اندازی (خودآموز)
فرمت آموزش
آموزش تصویری ویدیویی
نسخه آردوینو
آردوینو Uno
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم