مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

سروو موتور GS 5515MG Servo Motor

مرجع:
DKP - 80012
DKP - 80012
دسته بندی: سرو موتور - Servo
موجود شد خبرم کن
توضیحات

GS-5515MG سروویی با گیریبکس فلزی ساخت کمپانی GOTECK می‌باشد. سیم مشکی تغذیه منفی ، سیم قرمز تغذیه مثبت و سیم سفید مربوط به سیگنال می‌باشد. سرو موتور نوعی از موتورهای الکتریکی است که با هدف بکارگیری در سیستم‌های کنترل فیدبک طراحی می‌شود. لختی (اینرسی) در موتور سرو Servo Motor پایین بوده و در نتیجه تغییر سرعت در این موتورها بسیار سریع است. 

 

لطفا سوالات فنی را از قسمت دیدگاه کاربران ارسال کنید.

راه اندازی سروو موتور بدون برنامه نویسی با برد Raspberry pi و نرم افزار نود رد Node Red

سروو موتورها در صنعت کاربری های منحصر به فردی دارند. گونه های مختلف سروو موتور بر اساس زاویه دوران شافت و جنس گیربکس دسته بندی می شوند. از هدایت نازل CNC پرینتر سه بعدی، مدیریت حجم بطری در خطوط تولید نوشابه، گیمبال پهپاد و… کاربرد دارند. مهمترین پارامتر در یک سروو موتور زاویه دوران شافت می باشد. در سیستم‌های هوشمند و اینترنت اشیا IOT هم بسیار پرکاربرد ظاهر شده‌اند. به عنوان مثال برای قطع شبکه گاز ساختمان نیاز نیست که حتما از شیر برقی استفاده شود. یک سروو موتور با قدرت مناسب میتواند به شافت والف گاز متصل شده و عملیات قطع گاز را به صورت مکانیکی و با قابلیت اطمینان بیشتری انجام دهد. در ادامه با وب سایت تخصصی اینترنت اشیا  IOT...

ادامه...

   

مدیریت سروو موتور با ریموت کنترل IR و برد آردوینو Arduino

تا چند سال پیش مدیریت انواع دستگاه های الکترونیکی با یک ریموت کنترل فقط در حد ایده بود. ولی امروزه به لطف حضور بردهای ماژولار و به خصوص برد آردوینو Arduino این موضوع عملی میشود. یک کنترل تلویزیون را در نظر بگیرید. در ساده‌ترین حالت بین ۱۵ تا  ۴۰ دکمه برای حالت‌های مختلف دارد. تصور کنید با همین ریموت علاوه بر تلویزیون دیگر وسایل برقی در منزل و محیط کار را بتوانید مدیریت کنید.

تلویزیون یک ریموت مجزا دارد. سیستم سینمای خانگی همینطور، گیرنده دیجیتال، سیستم تهویه و… در هر منزل چندین نوع کنترل برای وسایل مختلف وجود دارد. این آموزش مقدمه‌ای برای حذف کلیه ریموت‌ها در منزل و فقط استفاده از یک ریموت اصلی می‌باشد. برای این منظور باید ابتدا فرکانسی که هر دکمه از هر ریموت تولید می‌کند را توسط برد آردوینو Arduino شناسایی و ذخیره کنیم. از این رو در پایان این آموزش انتظار می‌رود بتوانید کدهایی که ریموت‌های IR مختلف تولید می‌کنند را شناسایی و در برنامه آردوینو بخوانید. 

ادامه....

   

آموزش راه اندازی سروو موتور با استفاده از پورت سریال آردوینو Arduino

سروو موتور چیست؟

سروو موتور ( Servo motor ) نوعی از موتورهای الکتریکی است که با هدف بکارگیری درسیستم‌های کنترل فیدبک طراحی می‌شود. لختی (اینرسی) در این موتورها پایین بوده و در نتیجه تغییر سرعت در این موتورها بسیار سریع است.سروو برگرفته از کلمه یونانی Servus به معنی خدمتکار است و شاید به این دلیل یه این نوع از موتورها و سیستم های کنترلی سروو گفته می شود که مثل یک خدمتکار تحت کنترل بوده و با دقت به فرامین پاسخ می دهد.

سروو موتور دارای سه سیم تغذیه ، زمین ، و سیگنال می باشد.سیم تغذیه معمولا قرمز رنگ می باشد و به ۵+ متصل میشود .سیم زمین نیز معمولا قهوه ای یا مشکی رنگ می باشد و به زمین مدار متصل می شود.و در اخر سیم سیگنال که معمولا زد ، نارنجی یا سفید می باشد که به یک پین دیجیتال آردوینو متصل میشود.توجه داشته باشین در صورتی که قصد راه اندازی بیش از یک سروو موتور را دارید به هیچ عنوان از تغذیه آردوینو استفاده نکنید و  از یک تغذیه خارجی استفاده کنید.

 ادامه...

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 80012

مشخصات

ولتاژ مورد نياز
4.8 الی 6 ولت DC
دمای کاری
منفی 20 الی 60 درجه سانتی‌گراد
وزن
55 گرم بدون اتصال المان‌ها به گیریبکس
جریان مصرفی درحالت فعال
2000 میلی‌آمپر در 4.8 ولت و 2200 میلی‌آمپر در 6 ولت
جریان مصرفی درحالت خواب
250 میلی آمپر در ولتاژ 4.8 ولت و300 میلی‌آمپر در 6 ولت
سرعت
0.31 در 4.8 ولت و 0.28 در 6 ولت
گشتاور
13Kg.cm در4.8 ولت و 15Kg.cm در 6 ولت
جنس چرخ دنده
فلزی
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
کیفیت کالا
(5)
ارزش خرید
(5)
سوالات متداول
    چگونه می‌توان یک موتور DC را با استفاده از آردوینو کنترل کرد؟

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

وزن
55 گرم بدون اتصال المان‌ها به گیریبکس

تغذیه

ولتاژ مورد نياز
4.8 الی 6 ولت DC

ویژگی های فنی

دمای کاری
منفی 20 الی 60 درجه سانتی‌گراد

سایر ویژگی‌ها

جریان مصرفی درحالت فعال
2000 میلی‌آمپر در 4.8 ولت و 2200 میلی‌آمپر در 6 ولت
جریان مصرفی درحالت خواب
250 میلی آمپر در ولتاژ 4.8 ولت و300 میلی‌آمپر در 6 ولت
سرعت
0.31 در 4.8 ولت و 0.28 در 6 ولت
گشتاور
13Kg.cm در4.8 ولت و 15Kg.cm در 6 ولت
جنس چرخ دنده
فلزی
2,200,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم