مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

پرینتر سه بعدی داتیس پرو

مرجع:
DKP - 80042806
DKP - 80042806
دسته بندی: پرینتر سه بعدی
موجودی: 5
0 تومان
ارسال این کالا توسط فروشنده بین 1 تا 2 روز کاری خواهد بود.
توضیحات

 تیم داتیس داینامیکس با کسب سال ها تجربه در زمینه ماشین سازی صنعتی و نمونه سازی های متعدد توانسته است به بهترین کیفیت در تولید پرینترهای سه بعدی دست یابد. پرینتر سه بعدی داتیس پرو از مکانیزم حرکتی V-slot و پروفیل های آلومینیوم مهندسی با شیار V و آلیاژ 6061 ساخته شده است. قطعات بدنه و شاسی پرینتر سه بعدی Datis Pro به طور کامل فلزی است. سیستم عامل استفاده شده در این پرینتر مارلین نسخه 2.05  است که از دقت محاسباتی و پردازش دستورات بهینه ای بهره مند است. 

 


آموزش کار با پرینتر سه بعدی داتیس پرو


 آموزش در سه مرحله به صورت زیر همراه دستگاه ارائه می‌شود.     

  1. کار با دستگاه به صورت صفر تا صد
  2. کار با نرم افزار اسلایسر کیورا به همراه فایل نصب
  3. هدیه ویژه برای کاربران : پکیج آموزش طراحی سه بعدی با نرم افزار راینو

 


گارانتی و خدمات دستگاه


 گارانتی و خدمات همه چاپگرها شامل یک سال ضمانت شش و پنج سال خدمات پس از فروش است. پس از خرید در هفته اول، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته به همراه رفع عیب آنلاین در ساعت و روزهای کاری شامل خدمات خواهد بود.

 


روش ارسال پس از خرید کالا


ارسال برای شهر تهران در همان روز پس از خرید در ساعت کاری است.

ارسال در سایر شهرها از طریق تیپاکس انجام می‌شود.

 


مکانیزم حرکتی پرینتر سه بعدی داتیس پرو


مکانیزم V-slot به عنوان بهینه ترین گزینه برای ساخت پرینتر های سه بعدی داتیس داینامیکس انتخاب شده است. اولین چالش در ساخت یک پرینتر سه بعدی تعیین کردن محورهای حرکتی آن است. بعد از بررسی های انجام شده و تجارب کار با مکانیزم های حرکتی دیگر، . مکانیزم  حرکتی V-slot تشکیل شده از چرخ های هرزگرد POM که سختی مانند فولاد را دارند و پروفیل های آلومینیوم مهندسی با شیار V و آلیاژ 6061 می باشد. روان بودن، بی صدا بودن، و استحکاک بسیار پایین این مکانیزم باعث شد تا از آن برای تمامی محورهای پرینتر سه بعدی Datis Pro استفاده شود. این محورها شامل دو پروفیل 20×40 برای هدایت محور Z، یک پروفیل 20×40 برای هدایت محور X و محل قرارگیری اکسترودر، و دو پروفیل 20X20 برای هدایت محور Y و صفحه داغ دستگاه می باشد.

 


سیستم اکسترودر پرینتر سه بعدی داتیس پرو


سیستم اکسترودر در ساخت پرینتر سه بعدی داتیس پرو استفاده شده است. اغلب پرینترهای سه بعدی داخلی و خارجی از سیستم اکسترودر Bowden استفاده می کنند. سیستم اکسترودر Bowden به این صورت است که برای وارد نکردن فشار به محور X موتور و اکسترودر هر دو بر روی بدنه پرینتر سه بعدی نصب شده و فیلامنت از طریق لوله PTFT بلندی به سمت هیتر و نازل هدایت می شود. نقطه ضعف این سیستم نداشتن ریترکشن مناسب و فرسایش سریع تر لوله PTFT می باشد که در نتیجه بر روی کیفیت پرینت نهایی تاثیر مناسبی ندارد. همچنین سیستم اکسترودر Bowden استفاده از فیلامنت های خاص را غیر ممکن می کند. با تقویت کردن محور X تیم داتیس داینامیکس توانست اکسترودر دایرکت درایو طراحی شده انحصاری خود را دقیقا در قسمت بالای هیتر و نازل قرار دهد تا دقت بالاتر و همچنین رینج استفاده از انواع متریال فیلامنت از جمله فیلامنت های منعطف را برای پرینتر سه بعدی Datis Pro امکان پذیر کند. در قدم بعد برای پرینت فیلامنت های دارای دمای ذوب بالا ،توان حرارتی قسمت Hotend و نازل دستگاه به دمای 300 درجه سانتی گراد ارتقاء یافته. با بهره گیری از این قابلیت ها پرینتر سه بعدی Datis Pro توانست این دسته از فیلامنت ها را نیز به لیست مواد اولیه قابل استفاده خود اضافه کند.

 


بستر چاپ پرینتر سه بعدی داتیس پرو


کالیبراسیون بستر چاپ پرینتر سه بعدی Datis Pro به صورت دستی بودهبرای مححق کردن قبالیت پرینت تمام دسته بندی های مواد فیلامنت عمل بعدی افزایش توان حرارتی صفحه داغ دستگاه بوده. صفحه داغ های رایج و موجود در بازار از جنس pcb بوده که توان افزایش حرارت آن تا 80 درجه سانتیگراد بوده و جریان بالایی از منبع تغذیه دستگاه کشیده که در نتیجه در استفاده سنگین و مکرر باعث آسیب به دستگاه می شوند. از آنجایی که صفحه داغ پرینتر سه بعدی Datis Pro تولید انحصاری شرکت داتیس داینامیکس می باشد، صفحه داغ این دستگاه به قدری قدرتمند می باشد که توان آن برای ایمنی کاربران عادی به دمای 120 درجه سانتی گراد محدود شده است. در انتخاب سطح بستر چاپ از آینه 4 میلیمتری استفاده شده. در برابر گزینه های دیگر آینه بهترین انتخاب از لحاظ انتقال حرارت، صافی بسیار بالا، پرینت لایه اول به صورت صیقلی، و سهولت تمیز کردن آن است. همچنین قیمت مناسب آن در صورت نیاز به تعویض برای مصرف کننده به صرفه تر است. از دلایل عدم استفاده از سیستم های auto bed level و تنظیم بستر خودکار، پیچیدگی استفاده از آن برای کاربران عادی می باشد. در سیستم های تنظیم بستر خودکار، کاربر می بایست از تنظیم بودن فاصله سنسور تا بستر، تراز بودن بستر با کالیبراسیون دستی، و تنظیم بودن offset سسنور از منوی دستگاه اطمینان یابد. همچین استفاده از این سنسورها همراه با هزینه های هنگفت بوده است. از آنجایی که تنظیم بستر ساخت پرینتر سه بعدی Datis Pro به صورت دستی می باشد کاربر می تواند با انتخاب 4 نقطه تعریف شده در منوی دستگاه و استفاده از پیچ های تنظیم بستر در دسترس، فاصله بین نازل تا بستر چاپ را در مدت زمان پایین و با سهولت تنظیم کند.

 


ساختار و قطعات پرینتر سه بعدی داتیس پرو


جنس بدنه فلزی از ویژگی مهم پرینتر سه بعدی داتیس پرو است. برای استحکام و جلوگیری از ارتعاش ، قطعات بدنه و شاسی پرینتر سه بعدی Datis Pro به طور کامل فلزی می باشد. قطعات کلیدی که شامل براکت های اتصال محورها هستند از آلومینیوم آلیاژ ساخته تا نه تنها از استحکام بالاتری در برابر حرارت برخوردار باشند، بلکه وزن سبک آنها نقش مهمی در روان بودن حرکت محورها ایفا می کند.

 


سیستم عامل پرینتر داتیس پرو


 firmware سیستم عامل پرینتر سه بعدی Datis Pro مارلین نسخه 2.05 است. که جدیدترین نسخه این نرم افزار است. از آنجایی که مارلین نسخه جدید با ورژن های قدیمی خود تفاوت بسیاری دارد، نصب آن بر روی پردازنده پرینترهای سه بعدی بدون کد نویسی و بهینه سازی قابلیت های آن طبق دستگاه ساخته شده امکان پذیر نمی باشد. در نتیجه پرینتر سه بعدی Datis Pro با بهره گیری از جدیدترین نسخه مارلین توانسته از دقت محاسباتی و پردازش دستورات بهینه تری برخوردار شود.

 


ویژگی های ظاهری پرینتر سه بعدی داتیس پرو


نورپردازی و تغییر رنگ با ریموت به زیبایی ظاهری برد افزوده است. در طراحی و ساخت پرینتر سه بعدی Datis Pro یکی از ویژگی هایی که به آن اهمیت داده شده زیبایی آن است. بر خلاف دستگاه های رایج در بازار با ظاهر پیچیده, Datis pro دارای طراحی مینیمال بوده و به جای رنگ تیره مرسوم در تمام برندها، از رنگی شادتر برای آراستگی ظاهر آن استفاده شده است. همچین در پنل های زیر دستگاه از نورپردازی RGB برای افزایش جذابیت ظاهری آن استفاده شده که می توان رنگ ها و مدهای مختلفش را با استفاده از ریموت کنترل همراه دستگاه تغییر داد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 80042806

مشخصات

کاربری
مناسب برای استفاده صنعتی
کشور سازنده
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
محصولات مرتبط
27,250,000 تومان
پرینتر سه بعدی خانگی مدل mini یک دستگاه زیبا، قوی، پایدار و قابل اعتماد است.   ابعاد دستگاه : 250x250x250 mm  ابعاد پرینتر : 125x107x115 mm  وزن دستگاه : 8Kg  ضخامت لایه چاپ : 50 میکرون  دقت حرکتی...
72,703,000 تومان
پرینتر سه بعدی صنعتی مدل s3030  یک دستگاه زیبا، قوی، پایدار و قابل اعتماد است.   ابعاد دستگاه : 480x480x710 mm  ابعاد پرینتر : 290x290x360 mm  وزن دستگاه : 35Kg  ضخامت لایه چاپ : 50 میکرون  دقت...

سایر ویژگی‌ها

کاربری
مناسب برای استفاده صنعتی
کشور سازنده
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم