مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

ماژول نمایشگر HMI دلتا مهان نگار

مرجع:
DKP- 50044632
DKP- 50044632
موجودی: 3
توضیحات

ماژول نمایشگر HMI دلتا مهان نگار

نمایشگر های صنعتی یا HMI (Human Machine Interface)‌ نقش مهمی را در مانیتوررینگ و کنترل فرآیندهای صنعتی ایفا می‌کنند.با استفاده از این نمایشگر های می‌توان یک پروسه صنعتی را در یک یا چندین صفحه که اصطلاحا Page‌ یا Screen  نیز گفته می‌شود اجرا کرد.

با توجه به استفاده قابل‌توجه از نمایشگرهای HMI مدل‌های متنوعی با اندازه های مختلف و امکانات گوناگون توسط شرکت‌های سازنده مختلف به بازار ارائه‌شده‌اند. از جمله شرکت‌های سازنده نمایشگرهای HMI شرکت Delta است. نمایشگر مورد استفاده در این مجموعه آموزشی نمایشگر مدل DOP107EV است. این نمایشگر، یک نمایشگر لمسی هفت اینچی باقابلیت لمسی بوده که علاوه بر پورت‌های ارتباطی COM، مجهز به پورت اترنت نیز است.

یکی ز مهم‌ترین قابلیت‌هایی که یک نمایشگر باید داشته باشد، ارتباط با شبکه‌های صنعتی است. به‌عنوان‌مثال در ساده‌ترین پیکربندی، نمایشگر را می‌توان به یک کنترل‌کننده منطقی برنامه پذیر (PLC) متصل نمود. در این حالت نمایشگر هم می‌تواند به‌عنوان واحد ورودی برای ثبت اطلاعات مربوط به پارامترها و تنظیمات مختلف توسط کاربر مورداستفاده قرار گیرد و هم می‌تواند نقش نمایشگر داده‌های ارسال‌شده از سمت PLC را داشته باشد. از طرفی با توجه به تنوع و گستردگی شرکت‌های مختلف تولیدکننده PLC و تنوع در مدل‌های آن‌ها، پشتیبانی از پروتکل‌های استاندارد و حتی‌المقدور شرکت‌های بزرگ تولیدکننده تجهیزات PLC و درایو ضروری است. 

نمایشگرهای دلتا قابلیت بسیاری خوبی در این زمینه‌دارند و از طیف گسترده‌ای از کنترل‌کننده‌ها و درایورها پشتیبانی می‌کنند. برای این منظور دو پورت ارتباطی  COM1 و COM2/3 در نظر گرفته‌شده است. با پیکربندی این پورت‌ها با توجه به کنترل‌کننده موردنظر و نوع پروتکل ارتباطی به‌سادگی می‌توان ارتباط دوطرفه بین کنترل‌کننده و نمایشگر برقرار نمود. این مجموعه آموزشی قابلیت استفاده به صورت ریلی و نصب روی میز آموزشی و رومیزی را دارا است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP- 50044632

مشخصات

کاربری
آموزشی
دانشگاهی - تخصصی
کاربردی - فنی
کشور سازنده
ایران
آموزش راه اندازی
دارای آموزش راه اندازی (خودآموز)
فرمت آموزش
آموزش تصویری ویدیویی
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
محصولات مرتبط

سایر ویژگی‌ها

کاربری
دانشگاهی - تخصصی
کاربردی - فنی
آموزشی
کشور سازنده
ایران
آموزش راه اندازی
دارای آموزش راه اندازی (خودآموز)
فرمت آموزش
آموزش تصویری ویدیویی
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم