مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

باتری 2500mAh لیتیوم پلیمر پروازی Li-Po 7.4V ابعاد 80x35x9mm

مرجع:
DKP - 42120
DKP - 42120
نام تجاری:

توجه: عکس این کالا فقط برای نمایش نوع باتری است. اطلاعات روی تصویر ملاک انتخاب نیست. عدد روی باتری 903480

ادامه مطلب
موجود شد خبرم کن
توضیحات

باتری Li-Po پهپاد 2500 میلی آمپر 

 برای تغذیه سیستم های قابل حمل و پرنده های هدایت پذیر، می بایست از باتری استفاده نماییم. باتری ها با ذخیره انرژی در خود، تامین تغذیه سیستم هایی را که تغذیه آن ها از طریق برق ممکن نیست، فراهم می آورند. باتری Li-Po پهپاد 2500 میلی آمپر، یک باتری مناسب برای تغذیه پهپاد ها و سایر سیستم های دیجیتال است. این باتری که با فناوری لیتیم پلیمر ساخته شده، دارای بازه ولتاژی در حدود 3.4 به ازای تخلیه کامل تا 4.2 در حالت شارژ کامل است. بر روی این باتری سوکت قرار گرفته که  اتصال به مدار را بسیار ساده می کند. ظرفیت این باتری 300 میلی آمپر و ولتاژ آن در حدود 3.4 الی 4.2 ولت است، بنابراین جهت انتخاب برای پهپاد، این موارد را نیز در نظر گرفته و متناسب با پهپاد خود، آن را تهییه نمایید.  برای شارژ این باتری، می توانید از شارژرهای تلفن همراه استفاده نمایید. برای این منظور کافیست شارژر را به سوکت ماژول شارژر و باتری را به پین های باتری ماژول متصل کرده و به سادگی و بدون نیاز به طراحی مدار شارژ، باتری خودر ا شارژ کنید.

  

مشخصات فنی و ویژگی های کلی باتری Li-Po پهپاد 2500 میلی آمپر

  • دارای ابعاد 80x35x9mm

  • دارای ظرفیت 300 میلی آمپری

  • دارای سوکت جهت اتصال ساده به سیستم ها

  • بازه ولتاژی در حدود 3.4(تخلیه) الی 4.2(شارژ)

  • قابلیت شارژ با شارژرهای موبایل و از طریق ماژول شارژر

  

کاربردهای باتری Li-Po پهپاد 2500 میلی آمپر

  • تغذیه سیستم های الکترونیکی مختلف
  • استفاده به عنوان منبع تغذیه گجت های هوشمند
  • تغذیه پهپادها متناسب با ولتاژ، جریان و اندازه باتری
  • استفاده به عنوان باتری پشتیبان در سیستم های مختلف

  

الزامات و نکات فنی استفاده از باتری Li-Po پهپاد 2500 میلی آمپر

1- پیش از استفاده باتری، می بایست آن را به مدت 8 ساعت به کمک این ماژول شارژر شارژ کنید. در صورت عدم شارژ اولیه، باتری آسیب خواهد دید.

2- جهت شارژ باتری، نیاز به ماژول شارژر دارید. اتصال باتری به این ماژول، بسیار ساده بوده و به شکل زیر، صورت می پذیرد.

 

3- از آنجاییکه ولتاژ باتری قرار گرفته در این صفحه محصول در حدود 3.4 الی 4.2 قرار می گیرد، به کمک مدار زیر، می توانید ولتاژ خروجی بالاتر، به عنوان مثال 12 ولت بسازید.

در مدار فوق، به کمک ماژول XL6009 ولتاژ باتری افزایش یافته و در نهایت به کمک ماژول کاهنده LM2596HVS ریپل ها و نوسان های ولتاژ خروجی از بین رفته و ولتاژی ثابت و پایدار، خواهیم داشت. در کنار این، جهت جلوگیری از ولتاژ های احتمالی برگشتی، از دیود 1N5408 استفاده می شود. شایان ذکر است که وجود ماژول کاهنده در مدار فوق، جهت ایمنی دیوایس های قرار گرفته در خروجی، ضروریست.

 

 

آموزش شماره 1: طراحی و پیاده سازی مدار باتری بک آپ با عملکرد سریع

 باتری ها یکی از اساسی ترین ابزاهای تامین تغذیه مورد نیاز سیستم ها، پس از برق شهری به شمار می روند. با ذخیره انرژی الکتریکی درون باتری ها، می توان در مواقع لزوم، از آن ها استفاده نمود. یکی از چالش های طراحی در سیستم های مهم و حساس، اتصال فوری باتری به مدار پس از قطع برق شهری است. به عبارت دیگر، مدار باتری بک آپ مطلوب، مداریست که پس از قطع برق شهری، بلافاصله فعال شده و سیستم بدون ریست شدن، به فعالیت خود پس از قطعی جریان برق، ادامه دهد. در این آموزش به طراحی یک مدار باتری بک آپ با فعال سازی سریع می پردازیم. به کمک این مدار، چنانچه برق اصلی قطع شود، باتری بلافاصله و بدون ریست شدن مدار، فعال شده و تغذیه سیستم را تامین می نماید.

 ادامه آموزش

 

 

آموزش شماره 2: پروژه ساخت نمایشگر میزان شارژ باتری لیتیومی در بردهای ESP8266-12E

 باتری ها منابع تغذیه در دسترسی هستند که به سادگی می توانند سیستم های مختلف را تغذیه کنند. به کمک باتری ها می توان گجت های هوشمند ساخت، سیستم های قابل حمل تولید نمود و یا در زمان قطعی برق شهری، تغذیه سیستم از طریق باتری ادامه یابد. به عنوان نمونه ای از کاربرد، با کلیک بر روی این لینک، می توانید آموزش طراحی و پیاده سازی مدار باتری بک آپ را مشاهده نمایید. ماژول های ESP8266، یکی از پرکاربردترین ماژول های مخابراتی در زمینه اینترنت اشیا به شمار می روند. به کمک این ماژول، شما می توانید بدون نیاز به میکروکنترلر جانبی، آن را برنامه نویسی کرده و شروع به ارسال و دریافت داده از طریق امواج وای فای نموده و حتی با اتصال به اینترنت، داده ها را با محدودیت فاصله هیچ!، ارسال و دریافت نمایید. از آنجاییکه این ماژول ها را می توان با باتری ها، البته با رعایت الزاماتی که در ادامه به آن می پردازیم، راه اندازی نمود، نیاز است تا وضعیت شارژ باتری ها مانیتور ونمایش داده شود. یا به عبارتی وضعیت سطح شارژ باتری را همواره داشته باشیم. پیشتر در رابطه با کتابخانه Battery.h جهت مانیتورینگ وضعیت باتری، در این لینک صحبت نموده ایم. در این آموزش با استفاده از این کتابخانه، وضعیت شارژ و سطح ولتاژ باتری تغذیه ESP را مانیتور نموده و بر روی نمایشگر OLED نمایش می دهیم. 

ادامه این آموزش

 

 

آموزش شماره 3: افزایش ولتاژ باتری های لیتیومی جهت تغذیه با ماژول XL6009

 باتری ها یکی از پرکاربردترین منابع تغذیه سیستم های مختلف به شمار می آیند. به کمک باتری میتوان در موقعی که جریان برق در دسترس نیست، سیستم را تغذیه و راه اندازی کنیم. باتری های لیتیمی، از پرکاربردترین باتری ها جهت تغذیه سیستم های امبدد به شمار می روند. از مزایای این نوع باتری ها می توان به وزن کم و ابعاد کوچک  اشاره نمود. در کنار این، باتری های لیتیم پلیمری از وزن سبک تر و حجم بالاتر نسبت به نوع لیتیم یونی برخوردار هستند. بازه ولتاژ باتری های لیتیمی تک سلول در حدود ۳٫۴ تا ۴٫۲ ولت قرار می گیرد. این بازه به ازای تخلیه کامل تا فول شارژ تعریف می شود. از آنجاییکه تغذیه اکثر بردها نظیر رزبری پای ۵ولت است، لذا تغذیه این بردها با باتری دچار مشکل خواهد شد. در این آموزش به بررسی نحوه تامین تغذیه ۵ ولت و یا بیشتر به کمک باتری های لیتیمی می پردازیم.

ادامه این آموزش

 

 

 آموزش شماره 4: ساخت دستگاه پالس اکسی متر با ESP8266 به همراه نمایش ضربان قلب

 در سال گذشته تاکنون، ویروس کرونا باعث مرگ افراد بسیاری در جهان شده است. این ویروس که علائمی بسیار شبیه به سرماخوردگی و آنفولانزا دارد، با سرعت بسیاری زیادی در جهان گسترش یافته و موجب ایجاد یک موج همه گیر شده است. یکی از مهم ترین علائم ابتلا به ویروس کرونا، کاهش میزان اکسیژن خون است. از آنجایی که این ویروس سیستم تنفسی را درگیر می کند، کاهش میزان اکسیژن خون متداول ترین عارضه ابتلا به این بیماری است. مطابق دستور العمل های پزشکی، کاهش میزان اکسیژن خون به زیر ۹۳ درصد، می تواند علایم اولیه ابتلا به کرونا را اثبات نماید. در این پست، روش ساخت یک دستگاه پالس اکسی متر سنجش و نمایش میزان اکسیژن خون به همراه نمایش ضربان قلب آموزش میدهیم. به کمک این دستگاه می توانید در صورت مشکوک بودن به ابتلا، از وضعیت خود آگاه شوید.

ادامه این آموزش

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 42120

مشخصات

کاربری
مناسب برای استفاده صنعتی
سطح تجربه مورد نیاز
مبتدی
ابعاد
20x30x7mm
جریان
380 میلی آمپر
سوکت باتری
دارد
سایر قابلیت‌ها
مناسب برای پهپاد
تعداد سل های باتری
2 سل
محدوده شارژ
4.2 ولت
محدوده تخليه
3.4 ولت
ولتاژ باترى
3.7 ولت
تعداد سلول هاى باترى
1
نوع باتری
لیتیوم پلیمر پروازی - LI-PO
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
کیفیت کالا
(5)
ارزش خرید
(5)
سوالات متداول
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

ابعاد
20x30x7mm

تغذیه

جریان
380 میلی آمپر

مشخصات موتور

تعداد سل های باتری
2 سل

سایر ویژگی‌ها

کاربری
مناسب برای استفاده صنعتی
سطح تجربه مورد نیاز
مبتدی
سوکت باتری
سایر قابلیت‌ها
مناسب برای پهپاد
محدوده شارژ
4.2 ولت
محدوده تخليه
3.4 ولت
ولتاژ باترى
3.7 ولت
تعداد سلول هاى باترى
1
نوع باتری
لیتیوم پلیمر پروازی - LI-PO
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم