مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

ماژول تایمر 220 ولت dgitab

مرجع:
DKP - 20044219
DKP - 20044219
موجود شد خبرم کن
توضیحات

ماژول تایمر روزانه و هفتگی 220 ولت dgitab

ماژول تایمر روزانه و هفتگی 220 ولت dgitab تایمری با دقت و ثبات بسیار بالا میباشد. و در محدوده زمانی ساعت , دقیقه و تعیین روز های کاری قابل تنظیم میباشد. این ماژول میتواند در چهار مد کاری همراه با تعیین روز های کاری که در منو خود دارد و در زیر توضیح داده شده میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

  1. ON delay: فعال شدن خروجی در زمان تعیین شده

  2. OFF delay:غیر فعال شدن خروجی در زمان تعیین شده

  3. FL1 : تنظیم زمان خاموش و روشن شدن تایمر در ساعت های مختلف و تکرار روزانه در هر روز هفته (این تایمر شامل 1 تا 5 تایم روشن و خاموش شدن مجزا. یعنی جمعا 10 برنامه روشن و خاموش شدن میباشد و شما با انتخاب تعداد دفعات میتوانید به تعداد آن دفعات زمان روشن و خاموش شدن خود را تنظیم کنید)

  4. FL2: تایمر فلاشر(مقدار این تایمربا زمان واقعی نمیباشد و به صورت مکرر قابل تکرار میباشد و مدت زمان روشن ماندن و خاموش ماندن قابل برنامه ریزی میباشد و حداقل زمان مقدار دهی 1 دقیقه و حداکثر ان 23:59 میباشد)

  5. dAy : در این قسمت شما باید روزهای هفته خود را تنظیم کنید مثلا شما میخواهید چه روزهایی از هفته خروجی تایمر فعال باشد یا نباشد                        (0 = شنبه و 6 = جمعه)

 

ویژگی های ماژول تایمر 220 ولت dgitab

  • دارای نمایشگر سون سگمنتی با طول عمر بالا

  • دارای LED نشانگر تغذیه و فعال بودن خروجی

  • دارای 4 مد کاری مختلف

  • باطری بکاپ برای حفظ اطلاعات در صورت قطع شدن تغذیه (طول عمر 5 ساله)

  • حفظ تایم ها با قطع برق (در مد FL1 با قطع وصل برق اگر زمان فعال شدن خروجی فرا رسیده باشد خروجی فعال میشود و اگر زمان رد شده باشد خروجی خاموش میماند و در FL2 نیز مقدار تایم شمارش شده صفر نخواهد شد و با وصل برق به ادامه کار خود میپردازد)

 

مشخصات ماژول تایمر 220 ولت dgitab

  • تغذیه مدار : 180-240 ولت AC

  • توان مصرفی 50 میلی آمپر

  • دارا بودن رله 10 آمپری

  • دمای کاری 20- تا 85+ درجه سانتی گراد

 

نحوه استفاده و تنظیم ماژول تایمر 220 ولت dgitab

1 : برای تنظیم ساعت تایمر و روز هفته کلید OK را به مدت 3 ثانیه نگهدارید در مرحله اول مقدار ساعت (همان دو رقم اول) را با کلید UP افزایش داده و با کلید OK به مرحله بعدی بروید بعد از تنظیم ساعت تنظیم روز نمایش داده خواهد شد (0 = شنبه و 6 = جمعه) 

  مثلا اگر روزی که شما تایمر را تنظیم میکنید دوشنبه باشد عدد را باید بر روی 2 تنظیم کنید و با زدن کلید OK نمایشگر SAVE را به شما نشان خواهد داد.

(توجه : در هنگام تنظیم ساعت برنامه های قبلی ذخیره شده شما غیر فعال خواهد شد و باید دوباره برنامه ریزی شوند)

2 : برای فعال شدن خروجی بدون برنامه ریزی میتوانید کلید UP را به مدت 3 ثانیه نگهدارید.

3 : برای رفتن به منوی تنظیمات کلیدهای UP+OK را به مدت 3 ثانیه نگه داری 

  (توجه: در صورتی که کلیدی در مدت زمان 15 ثانیه فشار داده نشود تایمر به حالت اولیه خود بازمیگردد و با برنامه قبلی خود به ادامه کار میپردازد)

4 : برای تغییر منو از کلید UP و برای تنظیم از کلید OK استفاده کنید.

5 : مد on : زمان فعال کردن خروجی 

وقتی زمان تنظیم شده با زمان نمایش داده شده بر روی نمایشگر برابر شود خروجی را فعال میکند در غیر اینصورت خروجی غیر فعال میباشد. 

مثال (شما میخواهید وسیله برقی تان در ساعت 7 روشن شود و به کار خود به طور داءم ادامه دهد باید زمان را در این مد به 7:00 تنظیم کنید) 

6 : مد oFF : زمان غیر فعال کردن خروجی

وقتی زمان تنظیم شده با زمان نمایش داده شده بر روی نمایشگر برابر شود خروجی غیر فعال خواهد شد در غیر اینصورت خروجی فعال میباشد.

مثال (شما میخواهید وسیله برقی تان در ساعت 22:30 شب خاموش شود و خاموش بماند باید در این مد تایمر را به 22:30 تنظیم کنید)

7 : مد FL1 : امکان تنظیم 10 برنامه زمانی روشن و خاموش شدن در طول یک روز

در مرحله اول عدد 1 برای شما نمایش داده میشود (این تایمر به صورت روزانه تنظیم خواهد شد و در هر روز هفته قابل اجرا میباشد).یعنی شما یک برنامه روشن و خاموش دارید

برای افزایش آن از کلید UP استفاده کنید. به طور مثال اگر میخواهید در یک روز سه برنامه روشن و خاموش مختلف داشته باشید آن عدد را به 3 تنظیم کنید. بعد از تنظیم تعداد تایم مورد استفاده از کلید OK برای وارد شدن به قسمت برنامه ریزی استفاده کنید.  که در این موقع  on1 نمایش داده میشود (زمان روشن شدن تایم اول)

بعد از تنظیم آن oFF1 نمایش داده خواهد شد (زمان خاموش شدن تایم اول) و نسبت به تعداد تایم های انتخابی شما 2 , 3 , 4 , 5 نیز نمایش داده خواهد شد.

با قطع تغذیه تنظیمات وارد شده از بین نخواهد رفت و با وصل دوباره تایمر نسبت به تنظیمات عکس العمل نشان خواهد داد.

توجه : اگردر این مد بر روی نمایشگر E نمایش داده شود یعنی بازه های زمانی شما باهم تداخل دارند و شما باید آن بازه زمانی را از اول وارد کنید.

مثال (شما میخواهید هر روز صبح ساعت 9باغچه منزلتان به مدت 15 دقیقه آبیاری شود و در روز جمعه کار نکند تا خودتان به عنوان سرگرمی آبیاری کنید میتوانید تعداد برنامه تان را یک انتخاب کرده و ساعت روشن شدن را 9:00 و زمان خاموش شدن را به 9:15 تنظیم کنید و بعدا به مد dAy رفته و روز جمعه (6) را به حالت oF تنظیم و ذخیره نمایید)

8 : مد FL2 : تایمر فلاشر یا همان تکرار شونده  با انتخاب این تایمر شما باید ساعت و دقیقه فعال ماندن خروجی را تنظیم کنید و بعد از آن ساعت و دقیقه غیر فعال بودن خروجی را تنظیم نمایید و این مد به صورت پی در پی قابل اجرا میباشد                                                                                                                                                    (تایم گیری این مد به ساعت روی نمایشگر بستگی نداشته و تایمر به صورت خودکار اندازه گیری را انجام خواهد داد) بیشترین مدت زمان برای این حالت 23 ساعت و 59 دقیقه میباشد (23:59) هم برای فعال بودن خروجی و هم غیر فعال بودن

مثال (شما میخواهید وسیله برقی تان در هر 2 ساعت 10 دقیقه کار کند بنابراین باید مقدار on را به 00:10 و مقدار oFF را به 02:00تنظیم کنید و اگر بخواهید در روزهای خاصی برایتان کار نکند میتوانید در مد dAy تنظیمات لازم را اعمال نمایید)

با قطع و وصل تغذیه تنظیمات وارد شده از بین نخواهد رفت و تایمر ادامه کار را خواهد داد                                                          توجه : اگردر این مد بر روی نمایشگر E نمایش داده شد یعنی هیچ محدوده زمانی انتخاب نشده است.

9 : dAy : تنظیم روزهای کاری تایمر

با وارد شدن در این منو روزهای هفته به شما نمایش داده خواهد شد. (0 = شنبه و 6 = جمعه) با غیر فعال کرده روز مد نظر تایمر در آن روز خروجی را غیر فعال نگه میدارد و در روز بعدی با همان تنظیمات قبلی به کار خود ادامه خواهد داد(برای فعال_on یا غیر فعال_oF کردن از کلید UP و برای تایید از کلید OKاستفاده کنید)

توجه : در صورت بروز خطای US US باطری بکاپ تعویض شود.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 20044219

مشخصات

کشور سازنده
ایران
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
    ماژول برای شارژ و دشارژ همزمان باتری 18650 با ظرفیت 1200mAh تک سل چی بگیرم؟ tp4056 که چنین قابلیتی نداشت

    توسط همین ماژول هم میتوانید اقدام به اجرای درخواستتان کنید. البته اگر فقط بخواهید یک سلول باتری لیتیومی را مدیریت شارژ کنید، همان گزینه ماژول TP4056 مناسب خواهد بود.


    آیان امکان راه اندازی چند سنسور DHT با ESP8266 با میکروپایتون وجود دارد؟

    امکان راه اندازی چند سنسور DHT با ESP8266 با استفاده از MicroPython وجود دارد. سنسورهای DHT با پروتکل دیجیتال و از طریق پایه‌های GPIO قابل اتصال به میکروکنترلرها هستند.


    چه جوری از میکروکنترلر ESP32 برای ساخت یک سیستم کنترل دما استفاده کنیم؟ برنامه نویسی پیچیده است؟

    برای ساخت یک سیستم کنترل دما با برد میکروکنترلر ESP32، به موارد زیر نیاز دارید:

    یک برد میکروکنترلر ESP32

    یک سنسور دما مثل DHT DS18B20

    یک المان سرد کننده

    با استفاده از کتابخانه DHT.h، می‌توانید از سنسور دما برای خواندن دمای محیط استفاده کنید. سپس، می‌توانید از این دما برای کنترل المان گرمایشی یا سرمایشی استفاده کنید.

    در خصوص برنامه نویسی از کتابخانه DHT و در صورت نیاز کتابخانه وای فای برای ارسال داده‌ها به پلتفرم IoT باید استفاده کنید. 


محصولات مرتبط

سایر ویژگی‌ها

کشور سازنده
ایران
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم