مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

ماژول تایمر Dual MOS با ولتاژ 12 تا 24 ولت DC

مرجع:
DKP - 41508
DKP - 41508
موجودی: 26
119,000 تومان
توضیحات

معرفی ماژول تایمر Dual MOS

ماژول تایمر Dual MOS کارکرد بسیار ساده ای دارد. اما خریداران بایستی ابتدا دستورالعمل آن را مطالعه نمایند. این محصول در مقایسه با محصولاتی که دارای رله الکترومغناطیسی هستند، دارای عمر طولانی‌تری است. فرایند قطع و وصل در این ماژول باعث ایجاد صدا، جرقه و تداخل الکترومغناطیسی نمی‌شود. ولتاژ ورودی ماژول بین 5 تا 36 ولت است. ولتاژ خروجی ماژول برابر با ولتاژ تغذیه ورودی است. ماژول از تریگر سطح بالا پشتیبانی می‌کند، ولتاژ ترگر بین 3 تا 24 ولت است. حداقل زمان قابل تنطیم برای این ماژول 0.1 ثانیه و حداکثر زمان برابر 999 دقیقه است. انتخاب این ماژول برای کنترل موتور، چراغ‌ها، موتورهای DC، LED، میکروپمپ ها، شیرهای برقی و ... بسیار مناسب است.
     

ویژگی های ماژول تایمر Dual MOS

رابط کاربری واضح و ساده
کلید Stop برای عملکرد توقف اضطراری
حفاظ ولتاژ معکوس، با اتصال معکوس قطب ها در ورودی به ماژول آسیبی وارد نمی‌شود.
حالت Sleep
کنترل دوگانه MOS از بیش از 15A 400W پشتیبانی می کند.
پس از خاموش شدن ماژول، تنظیمات ذخیره شده و از بین نمی‌رود.
جداسازی Optocoupler به منظور تقویت توانایی ضد تداخل
     

نکات راه اندازی ماژول تایمر Dual MOS 

برای راه اندازی ماژول بایستی ابتدا تغذیه بین 5 تا 36 ولت را به پین های ورودی VIN  و GND متصل نمایید. در صورتی که ولتاژی  بین 3 تا 24 ولت به ترمینال سمت چپ (پین های SIGN و GND_T) ماژول وصل شود، ماژول تحریک شده و شروع به شمارش می‌کند.

   

توضیحات پارامتر:

OP: زمان تأخیر برای روشن کردن.
CL: زمان تأخیر خاموش شود.
LOP: تعداد چرخه ها. رنج تعداد حلقه ها 1-999 بار است. "----" به معنی حلقه نامحدود است.
حالت های کاری:
P1.1: خروجی پس از دریافت سیگنال تریگر فعال شده و پس از مدت زمان پارامتر OP غیرفعال می‌شود. در این حالت اگر در مدت زمان پارامتر OP از ورودی سگنالی دریافت شود، این سیگنال عتباری نخواهد داشت.
P1.2: خروجی پس از دریافت سیگنال تریگر فعال شده و پس از مدت زمان پارامتر OP غیرفعال می‌شود. در این حالت اگر در مدت زمان پارامتر OP از ورودی سگنالی دریافت شود، تایمر زمان پارامتر OP را از سر شروع خواهد کرد.
P1.3: خروجی پس از دریافت سیگنال تریگر فعال شده و پس از مدت زمان پارامتر OP غیرفعال می‌شود. در این حالت اگر در مدت زمان پارامتر OP از ورودی سگنالی دریافت شود، خروجی ریست و تایمر متوقف می شود.
P2: خروجی برای مدت زمان پارامتر CL غیرفعال می‌ماند و سپس برای مدت زمان پارامتر OP فعال شده و سپس دوباره غیرفعال می‌شود.
P3.1: خروجی به مدت زمان پارامتر OP فعال می‌شود و سپس بدون دریافت سیگنال ورودی به مدت زمان پارامتر CL غیر فعال می‌شود. و این حلقه تکرار می‌شود. اگر درهنگام اجرای حلقه از ورودی سیگنالی دریافت شود خروجی غیر فعال می‌شود و تایمر نیز متوقف می‌شود. تعداد تکرار حلقه در پارامتر LOP قابل تنظیم است.
P3.2: خروجی به مدت زمان پارامتر OP فعال می‌شود و سپس بدون دریافت سیگنال ورودی به مدت زمان پارامتر CL غیر فعال می‌شود. و این حلقه تکرار می‌شود. اگر درهنگام اجرای حلقه از ورودی سیگنالی دریافت شود خروجی غیر فعال می‌شود و تایمر نیز متوقف می‌شود. تعداد تکرار حلقه در پارامتر LOP قابل تنظیم می‌باشد. تفاوت این حالت با حالت قبل این است که در ابتدا نیاز به سیگنال تریگر نخواهد بود.
P4: در این حالت تازمانی که سیگنالی در ورودی باشد خروجی فعال است. زمانی که سیگنال در ورودی ناپدید شود، خروجی به مدت پارامتر OP فعال می‌ماند و سپس غیرفعال می شود و منتظر سیگنال تریگر دوباره می‌ماند.
 
در صفحه اصلی با نگه داشتن کلید STOP به مدت 3 ثانیه میتوانید حالت Sleep را روشن و یا خاموش نمایید:
C-d: حالت Sleep روشن خواهد بود، در صورتی که به مدت 5 دقیه هیچ عملیاتی در ماژول انجام نشود، ماژول وارد حالت Sleep می‌شود و بصورت خودکار نمایشگر را خاموش میکند. با فشردن هرکدام از کلید ها نمایشگر روشن می‌شود.
O-d: حالت Sleep خاموش خواهد بود.
 
در صفحه اصلی با فشار دادن کلید STOP به مدت کوتاه می‌توانید وضعیت خروجی را فعال و یا غیرفعال کنید:
ON: در این حالت طمانی که در ورودی سیگنالی دریافت شود خروجی در طول مدت پارامتر OP فعال خواهد بود.
OFF: خروجی در طول مدت پارامتر OP غیرفعال خواهد بود. در این حالت ماژول نمی تواند هیچ سیگنالی تولید کند.
زمین مشترک: کاربر می‌تواند با اتصال کوتاه پین هایی که در بالای ترمینال ورودی سیگنال قرار دارد زمین ورودی تغذیه را به زمین ورودی سیگنال متصل نماید. (اما این حالت توصیه نمی شود ، زیرا باعث کاهش توانایی ضد تداخل ماژول می شود)

   
تنظیم پارامترها:

برای تنظیم پارامترها کلید SET را به مدت 3 ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید تا وارد فهرست تنظیمات شوید.اگر حالت کاری قبلا تنظیم شده باشد، حالت کاری در ابتدا چشمک خواهد زد. برای انتخاب حالت کاری P1 ~ P4 ، دکمه UP / DOWN را فشار دهید. کلید SET را فشار دهید تا وارد  رابط تنظیمات پارامتر سیستم شوید. در رابط تنظیم پارامتر سیستم ، دکمه SET را فشار دهید تا پارامترهای سیستم مورد نظر تغییر پیدا کنند ، دکمه UP / DOWN را فشار دهید تا مقدار را تغییر دهید. دکمه STOP را فشار دهید تا دامنه زمان را انتخاب کنید (با فشردن کلید STOP نقطه اعشار جابجا می‌شود). دکمه SET را فشار دهید تا پارامتر بعدی تنظیم شود. زمانی که پارامتر های مورد نظر را تنظیم کردید کلید SET را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. سپس تنظیمات ذخیره شده و از بخش تنظیمات خارج شده و به صفحه اصلی باز میگردد.  در صورتی که خروجی فعال نباشد نمایشگر ‘000’ را نمایش خواهد داد.
    

کاربرد ماژول تایمر Dual MOS

موتور
ربات
خانه هوشمند
کنترل صنعتی
آبیاری خودکار
تهویه داخلی
نورپردازی
سیستم هشدار

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 41508

مشخصات

ابعاد
60x35mm
نظرات(17)
رتبه‌بندی کلی
5
17 نظرات
کیفیت کالا
(5)
ارزش خرید
(5)
سوالات متداول
    ماژول برای شارژ و دشارژ همزمان باتری 18650 با ظرفیت 1200mAh تک سل چی بگیرم؟ tp4056 که چنین قابلیتی نداشت

    توسط همین ماژول هم میتوانید اقدام به اجرای درخواستتان کنید. البته اگر فقط بخواهید یک سلول باتری لیتیومی را مدیریت شارژ کنید، همان گزینه ماژول TP4056 مناسب خواهد بود.


    آیان امکان راه اندازی چند سنسور DHT با ESP8266 با میکروپایتون وجود دارد؟

    امکان راه اندازی چند سنسور DHT با ESP8266 با استفاده از MicroPython وجود دارد. سنسورهای DHT با پروتکل دیجیتال و از طریق پایه‌های GPIO قابل اتصال به میکروکنترلرها هستند.


    چه جوری از میکروکنترلر ESP32 برای ساخت یک سیستم کنترل دما استفاده کنیم؟ برنامه نویسی پیچیده است؟

    برای ساخت یک سیستم کنترل دما با برد میکروکنترلر ESP32، به موارد زیر نیاز دارید:

    یک برد میکروکنترلر ESP32

    یک سنسور دما مثل DHT DS18B20

    یک المان سرد کننده

    با استفاده از کتابخانه DHT.h، می‌توانید از سنسور دما برای خواندن دمای محیط استفاده کنید. سپس، می‌توانید از این دما برای کنترل المان گرمایشی یا سرمایشی استفاده کنید.

    در خصوص برنامه نویسی از کتابخانه DHT و در صورت نیاز کتابخانه وای فای برای ارسال داده‌ها به پلتفرم IoT باید استفاده کنید. 


خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

ابعاد
60x35mm
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم