مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

پک آموزش الکترولب ELECTROLAB EL-30

مرجع:
DKP - 90042244
DKP - 90042244
موجود شد خبرم کن
توضیحات

پک آموزش الکترونیک ELECTROLAB EL-30

الکترولب اولین کیت آموزشی در ایران است که میتوان بدون لحیم کاری و استفاده از برق شهری مدارهای مختلف را آزمایش کرد. تمامی علاقه مندان به الکترونیک که تا کنون هیچ گونه دانشی نسبت به قطعات و مدار نداشته اند میتوانند در 30 آزمایش با بسیاری از قطعات و مدارهای کاربردی به شکل کاملا علمی و آموزشی آشنایی پیدا نمایند. قطعات و مدارها جهت درک بهتر با نمودار های آبی شبیه سازی شده و بسیار درک نسب به مدار را برای شما آسانتر مینماید. به طور مثال : سیم با لوله آب و باتری با پمپ آب شبیه سازی شده است. در کتاب کمک آموزشی همراه کیت تمامی اطلاعات به طور خلاصه و کاربردی ارائه شده و مدارهای مهندسی با مدارهای آبی جهت آموزش راحت تر الکترونیک شبیه سازی شده اند. 

 

آزمایشگاه الکترونیک اکترولب برای نخستین بار در ایران برای همه علاقه مندان به اموزش الکترونیک این امکان را فراهم آورده تا بتوانند بدون نیاز لحیم کار و کار با برق شهری بصورت خیلی امن، ساخت انواع مدارهای الکترونیکی را تجربه نموده و با مفاهیم علم الکترونیک بطور ملموس آشنا شوند. در این مجموعه کاربر با مطالعه هر قسمت از کتاب ابتدا با تئوری مباحث آشنا شده و سپس با اتصال قطعات مطابق دستورالعمل مندرج در کتاب آموزشی اقدام به ساخت مدار مورد نظر می کند. با پیشروی گام به گام طبق کتاب آموزشی کاربر با قطعات پایه ای اکترونیک و کاربرد های آنها بصورت تجربی آشنا شده و 30 مدار پرکاربرد را فرا می گیرد. این موضوع به هدف ایجاد مهارت کاربر در طراحی مدارهای پیچیده تر کمک بسیار شایانی خواهد نمود. این مجموعه به همراه یک جلد کتاب کامل و مفهومی ارائه شده است و بصورت مصور تدوین شده سعی کرده با نگارش ساده و روان نیاز به مدرس را تا حدود زیادی پوشش دهد. این مجموعه شامل دستگاه الکترولب مدل EL-30، کتاب آموزشی، باتری و مقدار کافی سیم اتصال می باشد که همه نیازهای کاربر را پوشش می دهد.

 

چرا الکترولب؟ - دستگاه اموزشی سرگرمی الکترونیک در دوران کرونا برای همه سنین بویژه نوجوانان و جوانان - تبدیل فرد مبتدی به یک فرد آشنا با قطعات و مدار و رسم نمودارهای الکترونیک - استعدادیابی برای نوجوانان جهت ادامه تحصیل - سرگرمی و اموزش سنین ١٢ تا ٢٠ سال به دور از فضای مجازی امتیازات اموزشی الکترولب: - شبیه سازی قطعات و نمودار الکترونیک با نمودار آبی جهت آموزش مبتدیان و فهم بهتر مدارهای بکارگرفته شده - آموزش تئوری در کتاب مصور به همراه استفاده از آزمایشگاه الکترونیک - آموزش طراحی مدار - آشنایی با اصطلاحات انگلیسی الکترونیک - افزایش مهارت و دانش الکترونیک قابل توجه است الکترولب دارای ثبت طرح صنعتی می باشد. لازم به ذکتر است هیچ گونه محدودیت سنی برای استفاده از این کیت وجود نداشته و تمامی سنین از 12 سال به بالا میتوانند از آن استفاده نمایند.

  

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 90042244

مشخصات

کاربری
همه سنین از 12 سال به بالا میتوانند استفاده نمایند و جنبه آموزشی دارد
تعداد قطعات
انواع قطعات ساده جهت اموزش الکترونیک موجود است
سطح تجربه مورد نیاز
به هیچ تجربه و دانش الکترونیک نیازی نیست
کشور سازنده
ایران
مدرس
پس از تهیه کیت در صورت صلاحدید میتوانید جهت اموزش با شرکت تماس حاصل فرمائید. آنلاین و حضوری
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
    سلا در کیت مقدماتی مدارهای الکترونیکی با بِرِد بورد نانو اردونیو هم داره ؟

    خیر، این کیت فقط آموزش مقدماتی مدارهای الکترونیکی است. که دارای آموزش ساخت 200 مدار مختلف و ابتدایی برای یادگیری علم الکترونیک است.


محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

تعداد قطعات
انواع قطعات ساده جهت اموزش الکترونیک موجود است

سایر ویژگی‌ها

کاربری
همه سنین از 12 سال به بالا میتوانند استفاده نمایند و جنبه آموزشی دارد
سطح تجربه مورد نیاز
به هیچ تجربه و دانش الکترونیک نیازی نیست
کشور سازنده
ایران
مدرس
پس از تهیه کیت در صورت صلاحدید میتوانید جهت اموزش با شرکت تماس حاصل فرمائید. آنلاین و حضوری
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم