مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

موتور آرمیچر اسباب بازی پشت قرمز 6 تا 12 ولت DC

مرجع:
DKP - 41036
DKP - 41036
دسته بندی: موتور DC

توجه: جریان مصرفی در ولتاژ 6 ولت بدون بار 0.3 آمپر و در حالت بار 0.6 آمپر است.

طول شفت در این کالا 8mm است.

ادامه مطلب
موجود شد خبرم کن
توضیحات

آرمیچر 6 ولت اسباب بازی

آرمیچر یک نوع موتور DC می باشد که دارای سیم پیج داخلی و یک شفت خارجی می‌باشد. این آرمیچر دارای دو پین جهت اتصال به تغذیه می‌باشد. قیمت این آرمیچر کوچک بسیار مقرون به صرفه است. دارای سیم پیچ از نوع مرغوب جهت استفاده در ساخت اسباب بازی مناسب است. این ارمیچر کوچک اسباب بازی دارای ولتاژ کاری 3 تا 9 ولت میباشد. ولتاژ کاری معمول و منطقی برای این موتور DC کوچک 6 ولت است. کاربردهای زیادی برای ارمیچر کوچک وجود دارد. از جمله ساخت وسایل سرگرمی و کاردستی دانش آموزی میباشد. 

  

 

چگونگی ساخت جاروبرقی با آرمیچر

در ابتدا بطری نوشابه را از قسمت وسط برش می دهیم و بعد بطری اسپری را برش می دهیم. به طوری که در آخر یه تکه ورق فلزی داشته باشیم. حال یک دایره به اندازه دهانه برش خورده بطری نوشابه روی ورق فلزی رسم می کنیم و ورق را از روی خط علامت گذاری شده برش می دهیم تا یک دایره  به دست آید. در مرکز ورق دایره ای یک سوراخ کوچک ایجاد میکنیم تا بعد بتوانیم آن را روی آرمیچر نصب کنیم. حالا با یک ماژیک یا خودکار، چهار قطر دایره را رسم می‌کنیم و 8 برش در آن ایجاد می‌کنیم. هر کدام از برش‌ها را از یک لبه، اندکی خم می‌کنیم تا ورق دایره ای ما در نهایت به شکل یک پروانه 8 پر تبدیل شود. این پروانه 8 پر را به کمک اندکی موم یا چسب روی آرمیچر نصب می کنیم. حالا به وسیله دریل یا ابزار دیگر، در قسمت تحتانی بطری نوشابه، چند سوراخ ایجاد می‌کنیم. آرمیچر را به کمک چسب قطره‌ای در انتهای بطری مستقر می‌کنیم. و سیم‌های متصل به آن را از سوراخ های انتهای بطری عبور می‌دهیم.

 

 

اکنون مقداری چسب کاغذی را برش می دهیم و از دخل به دهانه بطری می چسبانیم. چسب‌های کاغذی باید کمی از لبه دهانه بطری فاصله داشته باشد. حال حدود 30 سانتی متر سیم فلزی را به شکل یک دایره به اندازه دهانه بطری، خم می‌کنیم و یک تکه تور پارچه‌ای ریز را روی آن می چسبانیم طوری که پارچه توری تمام سطح دایره را پوشش دهد. دایره توری به دست آمده را درون دهانه بطری و روی چسب های کاغذی که قبلا چسبانده ایم،نصب می کنیم.در این مرحله با یونولیت برای جارو برقی،دسته و پایه درست می کنیم.در نهایت یک شیلنگ خرطومی را روی درب بطری نوشابه نصب می کنیم و قسمت های بریده شده بطری را به هم متصل میکنیم.سیم های آرمیچر را به یک منبع تغذیه و کلید متصل می کنیم. اکنون جارو برقی ما آماده استفاده است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 41036

مشخصات

کاربری
مناسب برای استفاده صنعتی
نوع موتور
DC
ابعاد
24x13mm
ولتاژ مورد نياز
6 تا 12 ولت
نظرات(3)
رتبه‌بندی کلی
5
3 نظرات
کیفیت کالا
(5)
ارزش خرید
(5)
سوالات متداول
    چگونه می‌توان یک موتور DC را با استفاده از آردوینو کنترل کرد؟

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

ابعاد
24x13mm

تغذیه

ولتاژ مورد نياز
6 تا 12 ولت

سایر ویژگی‌ها

کاربری
مناسب برای استفاده صنعتی
نوع موتور
DC
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم