مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

روغن لحیم 25 گرمی طرح Proskit مخصوص هویه

مرجع:
DKP - 40468
DKP - 40468
نام تجاری:
موجود شد خبرم کن
جزئیات محصول
DKP - 40468

مشخصات

کاربری
مناسب برای استفاده شخصی
سازنده
Lotfett
کشور سازنده
آلمان
وزن
20 گرم
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
    چگونگی روش خرید هویه از فروشگاه دانشجو کیت

    هویه یکی از ابزارهای مهم برای متخصص‌های رشته الکترونیک است. تمامی افرادی که به نحوی با الکترونیک سر کار دارند، به هویه هم نیاز دارند. چه دانشجوی سال اول باشید چه مهندس خبره و یا تعمیرکار عمومی بردها و تجهیزات الکترونیکی، هویه ابزاری جدا نشدنی از روزمره شما خواهد بود. اما هویه‌ها انواع مختلفی دارند که شامل شکل ظاهری، کاربری آن و توان خروجی که دارد قابل دسته بندی هستند. هویه توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود. در فروشگاه دانشجو کیت انواع هویه را میتوانید بررسی و خرید کنید. در این متن روش خرید هویه و محدود کردن انتخاب‌ها براساس نیازمندی را توضیح می‌دهیم. مراحل را قدم به قدم دنبال کرده و در کمتر از چند دقیقه هویه مناسب کاربری‌تان را خریداری کنید. جهت بررسی و خرید هویه مورد نظر و کاربردی خود از مسیر شاخه های اصلی، لوازم جانبی را انتخاب کنید (کافی است نشانگر موس را بر روی لوازم جانبی قرار دهید).

    مراحل خرید هویه از فروشگاه دانشجو کیت

     

    سپس  قسمت «ابزار مونتاژ و لیحم کاری» را انتخاب کنید.

    شاخه ابزار مونتاژ و لحیم کاری در دانشجو کیت

      

    گزینه انواع «هویه/هیتر/وان قلع» را انتخاب کنید.

    ورود به شاخه «هویه/هیتر/وان قلع» - دانشجو کیت

     

    اولین قدم در روند خرید هویه شامل سه مرحله است: 1- شاخه لوازم جانبی > 2- شاخه ابزار مونتاژ و لحیم کاری > 3- شاخه انواع هویه/ هیتر/ وان قلع قدم بعدی فیلتر کردن نوع هویه است که در ادامه توضیح خواهیم داد.  جهت سهولت در انتخاب هویه و کاربرد مورد نظر در نوار سمت راست سایت امکان جستجو و فیلتر در دسترس کاربران قرار گرفته است. اولین گزینه انتخاب «نوع هویه» است.

    انتخاب فیلتر نوع هویه برای خرید - دانشجو کیت

     

    فیلتر بعدی انتخاب بر اساس نوع المنت است. هویه‌ها براساس نوع المنت سرامیکی و یا سیم پیچی دسته بندی می‌شوند. عملکرد نهایی هردو مدل المنت یکسان است ولی عمر مفید آن‌ها در کارکرد هویه تاثیر گذار است. اساسا فیلترهایی که در بخش کناری این شاخه قرار گرفته‌اند، ابزاری بسیار کاربردی برای کمک به انتخاب بهتر هویه مورد نظر شماست.

    فیلتر نوع المنت هویه در خرید هویه برقی - دانشجو کیت

      

    فیلتر بعدی برند هویه است که کابر با استفاده از این فیلتر به راحتی می‌تواند برند مورد نظر خود را تهیه کند. هویه توسط شرکت‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود. هویه‌های تولید ایران و هویه‌های خارجی را میتوانید بر اساس برند تولیدی آن در این بخش فیلتر کنید.

    فیلتر خرید هویه براساس برند تولیدی - دانشجو کیت

     

    فیلتر بعدی توان هویه است که با استفاده از آن میتوانید هویه با توان مورد نظر خود را تهیه کنید. هویه‌ها براساس توانی که دارند دسته بندی می‌شوند کاربری مورد نظر هر مدل هویه وابسته به توان خروجی آن خواهد بود. برای لحیم کاری عمومی بردهای الکترونیکی و یا تعمیرات از هویه با توان 40 وات یا 60 وات استفاده می‌شود. در برخی تولیدی‌ها و صنایع مختلف از هویه با توان 250 وات به بالا استفاده می‌شود. در این بخش می‌توانید براساس توان مورد نیازتان هویه‌های موجود در فروشگاه دانشجو کیت را فیلتر کرده و اقدام به انتخاب کالای صحیح کنید. 

    انتخاب هویه براساس توان - دانشجو کیت

     

    محدوده قیمتی خرید هویه

    همانطور که از اسم این آیکون مشخص است به راحتی میتوان با این فیلتر هزینه مورد نظر خود را برای خرید هویه اعمال کرد و مناسب با آن بهترین خرید ممکن را انجام داد.

    تعیین محدوده قیمتی برای خردی هویه - دانشجو کیت

     


    روند ثبت سفارش هویه از فروشگاه دانشجو کیت با موبایل


    برای سهولت در استفاده از فروشگاه دانشجو کیت، چنانچه با موبایل اقدام به خرید کنید، مراحل متفاوتی را در پیش خواهید داشت. بنابراین در ثبت سفارش هویه از دانشجو کیت با تلفن همراه سه مرحله زیر را انجام دهید.

    1.ابتدا بر روی سه خط افقی کنار آرم دانشجوکیت کلیک کنید.

    2.صفحه فهرست مانند تصویر نمایش داده شود.

    3. با استفاد از قسمت بعلاوه میتوانید زیر مجموعه لوازم جانبی را ببینید.

    روند خرید هویه با موبایل از فروشگاه دانشجو کیت

     

    در ثبت سفارش با تلفن همراه

    1.ابتدا بر روی ابزار و تجهیزات الکترونیک بروید.

    2. با استفاد از قسمت مثبت میتوانید گزینه انواع هویه/هیتر/وان قلع را ببینید

    3. گزینه انواع هویه/هیتر/وان قلع را انتخاب کنید.

    ورود به شاخه هویه با موبایل در دانشجو کیت

     

    در تلفن همراه برای فیلتر محصولات ابتدا باید روی گزینه خرید سریع رفته تا فیلتر محصولات نمایش داده شود، اولین گزینه انتخاب نوع هویه است.

    فیلتر کردن مدل‌های هویه از طریق بخش خرید سریع با موبایل - دانشجو کیت

     

    فیلتر بعدی انتخاب بر اساس نوع المنت است. همانطور که اشاره شد هویه‌ها براساس نوع المنت سرامیکی و یا سیم پیچی دسته بندی می‌شوند. عملکرد نهایی هردو مدل المنت یکسان است ولی عمر مفید آن‌ها در کارکرد هویه تاثیر گذار است. اساسا فیلترهایی که در بخش کناری این شاخه قرار گرفته‌اند، ابزاری بسیار کاربردی برای کمک به انتخاب بهتر هویه مورد نظر شماست.

    فیلتر نوع المنت هویه - دانشجو کیت

     

    برند: فیلتر بعدی برند هویه است که کابر با استفاده از این فیلتر به راحتی می‌تواند برند مورد نظر خود را تهیه کند.

    خرید هویه براساس برند - دانشجو کیت

     

    توان هویه فیلتر بعدی توان هویه است که با استفاده از آن میتوانید هویه با توان مورد نظر خود را تهیه کنید.

    خرید هویه براساس توان مصرفی - دانشجو کیت

     

    محدوده قیمتی همانطور که از اسم این آیکون مشخص است به راحتی میتوان با این فیلتر هزینه مورد نظر خود را برای خرید هویه اعمال کرد و مناسب با آن بهترین خرید ممکن را انجام داد.

    خرید هویه براساس دسته بندی قیمتی - دانشجو کیت

    در آخر برای خرید هویه میتوانید طبق راهنمایی‌ها و فرآیند تعریف شده اقدام کنید. تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. هویه فقط براساس کاربری مورد نظر بایستی خریداری شود. تا بهترین عملکرد را داشته باشید. نکته بعدی به هنگام خرید هویه، انتخاب از برندهای معتبر است. به این دلیل که هر زمان هویه آسیب دید میتوانید از لوازم جانبی موجود برای بازسازی هویه استفاده کنید. ولی هویه‌های متفرقه و ارزان قیمت معمولا فاقد لوازم جانبی هستند.


    چگونگی روش خرید فلاکس لحیم کاری از سایت دانشجو کیت

    در روند اجرا فرآیند لحیم کاری با هویه، به ملزومات جانبی دیگری از جمله مایع فلاکس هم نیاز است. فلاکس انواع مختلفی دارید و در بخش‌های مختلف روند لحیم کاری از آن استفاده میشود. مثلا برای لحیم کاری سیم افشان آلومینیومی به یک پد مسی، بایستی از فلاکس آلومینیوم با گرید مناسب استفاده کرد. در غیر این صورت کیفیت جوش لحیم کاری به میزان مطلوب دست نخواهد یافت. در این متن روش خرید فلاکس لحیم کاری و محدود کردن انتخاب‌ها براساس نیازمندی را توضیح می‌دهیم. مراحل را قدم به قدم دنبال کرده و در کمتر از چند دقیقه هویه مناسب کاربری‌تان را خریداری کنید. جهت بررسی و خرید فلاکس مورد نظر و کاربردی خود از مسیر شاخه های اصلی، لوازم جانبی را انتخاب کنید (کافی است نشانگر موس را بر روی لوازم جانبی قرار دهید)

    مراحل خرید فلاکس لحیم کاری - دانشجو کیت

     

    سپس از گزینه «لوازم جانبی» ستون آخر، زیر شاخه «ابزار مونتاژ و لحیم کاری» و سپس در قسمت ابزار مونتاژ و لحیم کاری شاخه «روغن و فلاکس لحیم کاری» را انتخاب کنید. به تصویر زیر دقت کنید.

    شاخه روغن و فلاکس لحیم کاری - دانشجو کیت

     

    اولین قدم در روند خرید فلاکس لحیم کاری شامل سه مرحله است: 1- شاخه لوازم جانبی > 2- شاخه ابزار مونتاژ و لحیم کاری > 3- شاخه روغن و فلاکس لحیم کاری خواهد بود. قدم بعدی فیلتر کردن نوع فلاکس لحیم کاری است، که در ادامه توضیح خواهیم داد. جهت سهولت در خرید و انتخاب هرچه راحت تر کالای مورد نظر میتوان از نوار فیلتر محصولات در سمت راست صفحه استفاده کرد.

    فیلترهای نوع محصول برای خرید فلاکس لحیم کاری - دانشجو کیت

     

    اولین فیلتر «برند» محصول است. مطابق تصویر زیر میتوانید برند مورد نظرتان را انتخاب کنید.

    انتخاب نوع برند در خرید فلاکس - دانشجو کیت

     

    فیلتر بعدی انتخاب براساس حجم مایع فلاکس است. برای مصارف مختلف حجم‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. مایع فلاکس در بسته بندی‌های 10cc تا چندین لیتر که مناسب تولیدات کارگاهی هستند، قابل تهیه است. با کمک این فیلتر میتوان فلاکس را به راحتی به مقدار مورد نیاز تهیه کرد. با توجه به اینکه برخی از فلاکس‌ها بایستی حتما در روند مونتاژ و تعمیر بررسی شده و پس از انجام آزمون، اقدام به خرید با حجم بیشتر کرد. به همین دلیل انواع مختلفی از حجم مایع فلاکس در دسترس برای خریداران دانشجو کیت فراهم شده است.

    خرید فلاکس لحیم کاری براساس حجم - دانشجو کیت

     

    فیلتر بعدی نوع فلاکس است. فلاکس‌ها ماده‌ای شیمیایی هستند و توسط پارامترهای مختلفی دسته بندی می‌شوند. این پارامترها شامل پایه فلاکس، مواد تشکیل دهنده، میزان فعال پذیری و میزان هالوژن به کار رفته در آن است. این چهار مورد برای تمامی مایع‌های فلاکس اهمیت دارند. براساس این موارد میتوان دسته بندی کرد. که از بخش فیلترهای همین صفحه می‌توانید نسبت به انتخاب مایع فلاکس مناسب کاربری‌تان اقدام کنید. دقت داشته باشید که مایع فلاکس را نباید به صورت عمومی خریداری و مصرف کرد. بلکه بایستی دقیقا مناسب کاربری مد نظر شما باشد. از اینرو فقط براساس اطلاعات فنی ارایه شده که عموما توسط تولید کننده‌ها اعلام شده‌اند، خریدتان را انجام دهید. برخی از تولید کنندگان ایرانی مایع فلاکس اقدام به ارایه در حجم‌های کم از جمله 20 سی سی کرده‌اند تا بتوانید برای فرآیند مورد نظرتان با مقدار کمی تست کرده و سپس نسبت به خرید کارگاهی و حجم زیادتر اقدام کنید.

    خرید مایع فلاکس براساس نوع - دانشجو کیت

     

    فیلتر بعدی کاربری مایع فلاکس است. براساس نوع کاربری قابل استفاده میتوانید گزینه‌های موجود را فیلتر کنید. لحیم کاری براساس کاربری که دارد، دسته بندی می‌شود. در فروشگاه دانشجو کیت میتوانید به تفکیک این مورد مایع فلاکس را بررسی و گزینه مناسب کاربری خودتان را تهیه کنید. به عنوان مثال اگر برای یک کارگاه تولیدی میخواهید مایع فلاکس مناسب را انتخاب کنید، کافیست گزینه «کارگاهی و تخصصی» را انتخاب کنید. به تصویر زیر دقت کنید.

    انتخاب مایع فلاکس براساس کاربری - دانشجو کیت

     

    برای سهولت در خرید خمیر قلع میتوان از دو گزینه بعدی استفاده کرد. یکی نوع قلع و دیگری وزن قلع این دو مورد برای خمیر قلع در اختیار شما قرار گرفته شده‌اند.

    انتخاب خمیر قلع و خمیر فلاکس - دانشجو کیت

     

    محدوده قیمتی خرید فلاکس لحیم کاری

    همانطور که از اسم این آیکون مشخص است به راحتی میتوان با این فیلتر هزینه مورد نظر خود را برای خرید فلاکس اعمال کرد و مناسب با آن بهترین خرید ممکن را انجام داد. 

    خرید فلاکس لحیم کاری براساس رنج قیمت - دانشجو کیت

     


    روند ثبت سفارش فلاکس لحیم کاری از فروشگاه دانشجو کیت با موبایل


    برای سهولت در استفاده از فروشگاه دانشجو کیت، چنانچه با موبایل اقدام به خرید کنید، مراحل متفاوتی را در پیش خواهید داشت. بنابراین در ثبت سفارش فلاکس لحیم کاری از دانشجو کیت با تلفن همراه سه مرحله زیر را انجام دهید.

    1. ابتدا بر روی سه خط افقی کنار آرم دانشجو کیت کلیک کنید.

    2. صفحه فهرست مانند تصویر نمایش داده شود.

    3. با استفاد از قسمت پلاس میتوانید زیر مجموعه لوازم جانبی را ببینید

    4. سپس  در قسمت ابزار مونتاژ و لحیم کاری گزینه روغن و فلاکس لحیم کاری را انتخاب کنید.

     

    روند خرید فلاکس لحیم کاری از دانشجو کیت با موبایل

     

     در ثبت سفارش با تلفن همراه

    1.ابتدا بر روی ابزار و تجهیزات الکترونیک بروید.

    2. با استفاد از قسمت مثبت میتوانید گزینه ابزار مونتاژ و لحیم کاری را ببینید.

    3. گزینه روغن و فلاکس لحیم کاری را انتخاب کنید.

     

    در تلفن همراه برای فیلتر محصولات ابتدا باید روی گزینه خرید سریع رفتت تا فیلتر محصولات نمایش داده شود، اولین گزینه انتخاب برند است.

     

    گزینه دوم در فیلتر محصولات حجم است که با کمک این فیلتر میتوان فلاکس را به راحتی به مقدار مورد نیاز تهیه کرد. برای مصارف مختلف حجم‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. مایع فلاکس در بسته بندی‌های 10cc تا چندین لیتر که مناسب تولیدات کارگاهی هستند، قابل تهیه است. با کمک این فیلتر میتوان فلاکس را به راحتی به مقدار مورد نیاز تهیه کرد. با توجه به اینکه برخی از فلاکس‌ها بایستی حتما در روند مونتاژ و تعمیر بررسی شده و پس از انجام آزمون، اقدام به خرید با حجم بیشتر کرد. به همین دلیل انواع مختلفی از حجم مایع فلاکس در دسترس برای خریداران دانشجو کیت فراهم شده است.

    خرید فلاکس لحیم کاری به تفکیک حجم - دانشجو کیت

     

    فیلتر بعدی نوع فلاکس است. همانطور که توضیح داده شد، فلاکس‌ها ماده‌ای شیمیایی هستند و توسط پارامترهای مختلفی دسته بندی می‌شوند. این پارامترها شامل پایه فلاکس، مواد تشکیل دهنده، میزان فعال پذیری و میزان هالوژن به کار رفته در آن است. این چهار مورد برای تمامی مایع‌های فلاکس اهمیت دارند. براساس این موارد میتوان دسته بندی کرد. که از بخش فیلترهای همین صفحه می‌توانید نسبت به انتخاب مایع فلاکس مناسب کاربری‌تان اقدام کنید. دقت داشته باشید که مایع فلاکس را نباید به صورت عمومی خریداری و مصرف کرد. بلکه بایستی دقیقا مناسب کاربری مد نظر شما باشد. از اینرو فقط براساس اطلاعات فنی ارایه شده که عموما توسط تولید کننده‌ها اعلام شده‌اند، خریدتان را انجام دهید. برخی از تولید کنندگان ایرانی مایع فلاکس اقدام به ارایه در حجم‌های کم از جمله 20 سی سی کرده‌اند تا بتوانید برای فرآیند مورد نظرتان با مقدار کمی تست کرده و سپس نسبت به خرید کارگاهی و حجم زیادتر اقدام کنید.

    فلاکس لحیم کاری براساس نوع - دانشجو کیت

    مایع فلاکس لحیم کاری براساس کاربری که دارد، دسته بندی می‌شود. در فروشگاه دانشجو کیت میتوانید به تفکیک این مورد مایع فلاکس را بررسی و گزینه مناسب کاربری خودتان را تهیه کنید.

    فلاکس لحیم کاری براساس نوع کاربری - دانشجو کیت

     

    برای سهولت در خرید خمیر قلع میتوان از دو گزینه بعدی استفاده کرد. یکی نوع قلع و دیگری وزن قلع است.

    خمیر قلع - دانشجو کیت

     

    محدوده قیمتی همانطور که از اسم این آیکون مشخص است به راحتی میتوان با این فیلتر هزینه مورد نظر خود را برای خرید فلاکس اعمال کرد و مناسب با آن بهترین خرید ممکن را انجام داد.

     

    در آخر برای خرید فلاکس لحیم کاری میتوانید طبق راهنمایی‌ها و فرآیند تعریف شده اقدام کنید. تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. فلاکس لحیم کاری فقط براساس کاربری مورد نظر بایستی خریداری شود. تا بهترین عملکرد را داشته باشید. نکته بعدی به هنگام خرید فلاکس لحیم کاری، انتخاب از برندهای معتبر است.

     

     


خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

وزن
20 گرم

سایر ویژگی‌ها

کاربری
مناسب برای استفاده شخصی
سازنده
Lotfett
کشور سازنده
آلمان
2,200,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم