مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

اسفنج 50X35 مخصوص لحیم کاری

مرجع:
DKP - 42609
DKP - 42609
موجودی: 360
رنگ
  • زرد
8,900 تومان
توضیحات

اسفنج مخصوص لحیم کاری برای تمیز کردن سر هویه

اسفنج مخصوص لحیم کاری جهت تمیز کردن نوک هویه است. این اسفنج در ابعاد 40 * 40 میلی متر مخصوص استفاده در لحیم کاری می‌باشد. پس از خیس کردن اسفنج، حجیم شده و آماده برای تمیز کردن نوک هویه میباشد. دقت داشته باشید برای استفاده از این اسفنج بایستی حتما کاملا خیس شود. 

اسفنج لحیم کاری ابر نسوز

اسفنج نسوز لحیم کاری  به انگلیسی Non-soldering sponge یک نوع اسفنج مقاوم در برابر حرارت بالا است که برای پاک کردن قطعات لحیم شده و ابزارهای لحیم کاری استفاده می‌شود. این اسفنج از جنس فیبر شیشه‌ای و یا فوم سیلیکون بوده و با جذب گرما و رطوبت باعث پاک شدن لحیم اضافی و تمیز شدن نوک هویه می‌شود. همچنین استفاده از اسفنج نسوز در مقابل استفاده از اسفنج معمولی باعث جلوگیری از آسیب دیدن قطعات الکترونیکی در اثر حرارت بالای لحیم کاری می شود. 

بافت این اسفنج به صورت یک بلوک نرم با بافت پارچه‌ای مانند است. با قرار دادن قلم لحیم روی این اسفنج، اجازه می‌دهد تا اکسیداسیون و پالایش فلوس از نوک هویه حذف شود. در واقع، با فشار دادن سرهویه به اسفنج لحیم کاری، مواد اضافی و اکسیده شده از آن حذف می شود. ابرنسوز هویه، به نوعی برای جلوگیری از خوردگی و خرابی هویه در هنگام لحیم کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسفنج لحیم کاری و ابر نسوز معمولا در ابعاد 5 سانتیمتر در 5 سانتیمتر بسته بندی می‌شوند. بعد از استفاده باعث ایجاد یک لایه حفاظتی روی سطح هویه می‌شود که از خوردگی آن جلوگیری می‌کند. همچنین ابرنسوز هویه می‌تواند در پروسه تمیز کردن هویه نیز کاربرد داشته باشد.

روش کار با اسفنج لحیم کاری چگونه است؟

اسفنج لحیم کاری یک وسیله مفید برای تمیز کردن نوک هویه و حذف اکسیداسیون از آن است. روش کار با اسفنج لحیم کاری به شرح زیر است. 

  1. یک اسفنج لحیم کاری مناسب را انتخاب کنید. اسفنج لحیم کاری باید برای استفاده با هویه سایز مناسبی داشته باشد.
  2. اسفنج را روی یک صفحه یا داخل بخش فرو رفتگی پایه هویه قرار دهید و آن را با آب مرطوب کنید. پس از مرطوب کردن اسفنج برای اولین بار بافت اصلی آن شکل می‌گیرد و حجیم می‌شود.
  3. نوک هویه را به اسفنج بچسبانید و به مدت چند ثانیه در آن حفظ کنید.
  4. نوک هویه را با احتیاط از اسفنج خارج کنید و به دقت بررسی کنید که آیا هر گونه ذره یا اجزای دیگری به نوک هویه چسبیده اند یا خیر. اگر اجزا یا ذرات دیگری به نوک هویه چسبیده است، با اسفنج لحیم کاری آنها را پاک کنید.
  5. با توجه به تکرار مراحل ۳ و ۴، نوک هویه را به تمامی بخش های مورد نیاز در پروژه لحیم کاری بچسبانید.

توصیه می‌شود قبل از استفاده از اسفنج لحیم کاری، نوک هویه را با یک پاک کننده الکترونیکی مخصوص و یا الکل ایزوپروپیلی تمیز کرده و به دقت بررسی کنید که آیا هیچ گونه ذره یا اجزای دیگری بر روی نوک هویه وجود ندارد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 42609

مشخصات

کاربری
مناسب برای استفاده شخصی
سطح تجربه مورد نیاز
مبتدی
ابعاد
80 * 40 میلی متر
جنس مواد اولیه
اسفنج
رنگ بندی
آبی
نظرات
بدون نظر
سوالات متداول
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

ابعاد
80 * 40 میلی متر
جنس مواد اولیه
اسفنج
رنگ بندی
آبی

سایر ویژگی‌ها

کاربری
مناسب برای استفاده شخصی
سطح تجربه مورد نیاز
مبتدی
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم