مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

باتری 700mAh لیتیوم پلیمر Li-Po 3.7V تک سل 303540 40x35x3mm

مرجع:
DKP - 40308
DKP - 40308

توجه: عکس این کالا فقط برای نمایش نوع باتری است. اطلاعات روی تصویر ملاک انتخاب نیست. عدد روی باتری 303540

ادامه مطلب
موجود شد خبرم کن
توضیحات

 باتری لیتیوم پلیمر 700mAh Li-Po 3.7V تک سل

در طراحی سیستم های قابل حمل و یا گجت های هوشمند، باتری ها نقشی اساسی در تامین تغذیه دارند. یکی از مهم ترین نوع باتری ها، باتری لیتیم پلیمر هستند. این باتری ها با ابعاد کوچک، ظرفیت بالا و وزن سبک، یکی از مهم ترین انتخاب ها در تامین تغذیه سیستم های هوشمند و قابل حمل به شمار می روند. باتری های لیتیم پلیمر تک سلول دارای ولتاژی در حدود 3.4 الی 4.2 هستند. به کمک این باتری می توانید ماژول های و بردهای مختلف را تغذیه کنید. به عنوان مثال با کاهش ولتاژ باتری به کمک کاهنده LM2596 شما می توانید گجت های هوشمندی نظیر پالس اکسی متر بسازید. همچنین به کمک این ماژول و با رعایت الزامات خاصی، شما می توانید دستگاه دیتالاگر پرتابل بسازید.

باتری لیتوم پلیمری مخصوص رباتیک با قابلیت جریان دهی یکنواخت می‌باشد. این باتری LI-PO دارای کنترل شارژ داخلی است که پس از پر شدن باتری، جریان برق را قطع می‌کند. همچنین این باتری مناسب برای تامین انرژی در بردهای MCU پروژه اینترنت اشیاست. برای شارژ به صورت تک سلول نیازی به مدار کنترل شارژ نمی‌باشد. این باتری دارای کنترل شارژ داخلی است. همچنین لازم است که با منبع تغذیه حداکثر 5 ولت شارژ شود. در کنار این موارد، این باتری از ظرفیت 700 میلی آمپری جهت تامین بار مورد نیاز در خروجی برخوردار است.

 

مشخصات فنی و ویژگی های کلی باتری لیتیوم پلیمر Li-Po 3.7V 700mAh

  • دارای ابعاد کوچک و در اندازه 40x35mm
  • قابلیت تحویل تا 700 میلی آمپر بار به خروجی
  •  استفاده آسان و سریع، بدون نیاز به لوازم جانبی
  • دارای ولتاژ در بازه 3.4 در حالت تخلیه کامل الی 4.2 به صورت شارژ کامل

 

کاربردها باتری لیتیوم پلیمر Li-Po 3.7V 700mAh تک سل

  • طراحی و پیاده سازی گجت های هوشمند
  • طراحی و پیاده سازی سیستم های پهپادی
  • طراحی و پیاده سازی دستگاه های قابل حمل

 

آموزش شماره 1: افزایش ولتاژ باتری های لیتیومی جهت تغذیه با ماژول XL6009

 باتری ها یکی از پرکاربردترین منابع تغذیه سیستم های مختلف به شمار می آیند. به کمک باتری میتوان در موقعی که جریان برق در دسترس نیست، سیستم را تغذیه و راه اندازی کنیم. باتری های لیتیمی، از پرکاربردترین باتری ها جهت تغذیه سیستم های امبدد به شمار می روند. از مزایای این نوع باتری ها می توان به وزن کم و ابعاد کوچک  اشاره نمود. در کنار این، باتری های لیتیم پلیمری از وزن سبک تر و حجم بالاتر نسبت به نوع لیتیم یونی برخوردار هستند. بازه ولتاژ باتری های لیتیمی تک سلول در حدود ۳٫۴ تا ۴٫۲ ولت قرار می گیرد. این بازه به ازای تخلیه کامل تا فول شارژ تعریف می شود. از آنجاییکه تغذیه اکثر بردها نظیر رزبری پای ۵ولت است، لذا تغذیه این بردها با باتری دچار مشکل خواهد شد. در این آموزش به بررسی نحوه تامین تغذیه ۵ ولت و یا بیشتر به کمک باتری های لیتیمی می پردازیم.
 

 آموزش شماره 2: ساخت دستگاه پالس اکسی متر با ESP8266 به همراه نمایش ضربان قلب

 در سال گذشته تاکنون، ویروس کرونا باعث مرگ افراد بسیاری در جهان شده است. این ویروس که علائمی بسیار شبیه به سرماخوردگی و آنفولانزا دارد، با سرعت بسیاری زیادی در جهان گسترش یافته و موجب ایجاد یک موج همه گیر شده است. یکی از مهم ترین علائم ابتلا به ویروس کرونا، کاهش میزان اکسیژن خون است. از آنجایی که این ویروس سیستم تنفسی را درگیر می کند، کاهش میزان اکسیژن خون متداول ترین عارضه ابتلا به این بیماری است. مطابق دستور العمل های پزشکی، کاهش میزان اکسیژن خون به زیر ۹۳ درصد، می تواند علایم اولیه ابتلا به کرونا را اثبات نماید. در این پست، روش ساخت یک دستگاه پالس اکسی متر سنجش و نمایش میزان اکسیژن خون به همراه نمایش ضربان قلب آموزش میدهیم. به کمک این دستکاه می توانید در صورت مشکوک بودن به ابتلا، از وضعیت خود آگاه شوید.
 
 

آموزش شماره 3: طراحی و پیاده سازی دیتالاگر پرتابل با تغذیه باتری لیتیمی

 دستگاه های دیتالاگر یکی از مهم ترین ابزارها در صنعت و پروژه های مختلف به شمار می روند. به کمک این دستگاه ها  می توان مقادیر مختلف نظیر دما، رطوبت، شدت نور و…. را در حافظه ها ذخیره نمود.  برای ذخیره سازی داده ها می توان از کارت های حافظه SD بهره برد. از آنجاییکه این کارت ها در سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز مورد پشتیبانی هستند، بنابراین می توان داده ها را به سادگی در کامپیوتر، نمایش داد. از طرف دیگر، از آنجاییکه امکان ذخیره سازی داده ها توسط آردوینو به فرمت فایل اکسل وجود دارد، بنابراین به سادگی می توان داده های مورد نظر را به صورت نمودارهای مختلف، ترسیم کرده و مورد ارزیابی و تحلیل قرار داد. در این آموزش، به کمک برد آردوینو UNO و باتری لیتیمی، به طراحی و پیاده سازی یک دستگاه دیتالاگر پرتابل می پردازیم. در این پروژه، دما و رطوبت از طریق سنسور DHT11 اندازه گیری می شود. سپس به کمک ماژول کارت SD، داده ها را در حافظه SD ذخیره می کنیم. پیشتر در رابطه با تغذیه سیستم های مختلف به کمک باتری لیتیمی، آموزشی در دیجی اسپارک منتشر شده است. این آموزش را با کلیک بر روی این لینک، می توانید دنبال کنید. در این پروژه نیز، برد اردوینو و سایر تجهیزات را از طریق باتری لیتیمی تغذیه می کنیم. بدین ترتیب، به کمک این آموزش می توانیم یک دستگاه دیتالاگر با قابلیت حمل(پرتابل)، بسازیم. 

ادامه این آموزش

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 40308

مشخصات

پلاریته
قرمز مثبت - مشکی منفی
محدوده شارژ
4.2 ولت
محدوده تخليه
3.4 ولت
ولتاژ باترى
3.7 ولت
تعداد سلول هاى باترى
1
نوع باتری
لیتیوم پلیمر - LI-PO
نظرات(15)
رتبه‌بندی کلی
5
15 نظرات
کیفیت کالا
(5)
ارزش خرید
(5)
سوالات متداول
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی های فنی

پلاریته
قرمز مثبت - مشکی منفی

سایر ویژگی‌ها

محدوده شارژ
4.2 ولت
محدوده تخليه
3.4 ولت
ولتاژ باترى
3.7 ولت
تعداد سلول هاى باترى
1
نوع باتری
لیتیوم پلیمر - LI-PO
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...
نوشته‌های مرتبط

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم