مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
دوست داشتن

بسته 10 عددی المان 12 حفره فلزی مخصوص ساخت ربات

مرجع:
DKP - 40673
DKP - 40673
نام تجاری:
موجودی: 28
25,500 تومان
توضیحات

المان 12 حفره فلزی رباتیک

سازه رباتیک 12 سوراخ فلزی مناسب ساخت انواع رباتیک دانش آموزی، این المان 12 حفره به نوعی تسمه فلزی قابل انعطاف جهت اتصال بخش‌های مختلف ربات است. در رباتیک دانش آموزی ساخت انواع ربات‌های جنگجو، فوتبالیست، بالابر، جرثقیل و... میتوان از المان 12 حفره فلزی استفاده کرد. دارای ابعاد 11x1cm است. همچنین دارای 12 سوراخ جهت اتصال به سازه های رباتیکی با پیچ و مهره سایز M3 است.

 

کاربردهای المان 12 سوراخ فلزی رباتیک

اتصال قطعات رباتیک: این سازه فلزی می‌تواند برای اتصال و ثبت قطعات رباتیک مختلف مانند موتورها، سنسورها، بردهای الکترونیکی و سایر اجزای رباتیک استفاده شود.

ساخت چارچوب: این سازه فلزی می‌تواند برای ساخت چارچوب ربات استفاده شود. چارچوب ربات به عنوان اسکلت اصلی، اجزای ربات را به هم متصل می‌کند و به ربات استحکام و سختی می‌بخشد.

ساخت پایه و مکانیزم‌ها: این سازه فلزی می‌تواند برای ساخت پایه ربات و مکانیزم‌های مختلف مانند دستگاه‌های گرفتن، سیستم‌های حرکتی و سایر اجزا استفاده شود.

ساخت محیط‌های تست: این سازه فلزی می‌تواند برای ساخت محیط‌های تست و آزمایشگاهی در آموزش رباتیک مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این سازه می‌توان اجزا و قطعات ربات را در یک محیط کنترل شده برای آزمون و ارزیابی قرار داد.

اتصال قطعات الکترونیکی: با استفاده از سوراخ‌ها و پیچ‌ها، می‌توان قطعات الکترونیکی مختلف را به هم متصل کرده و اتصالات الکتریکی را برقرار ساخت.

آموزش مباحث مکانیک: این سازه فلزی می‌تواند در آموزش مفاهیم مکانیکی به دانش‌آموزان مورد استفاده قرار گیرد. از جمله مفاهیمی که می‌توان در این زمینه آموزش داد، می‌توان به مفاهیم مربوط به اتصالات پیچ و مهره، نیروها و مومنت‌ها، سازه و استحکام مکانیکی اشاره کرد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DKP - 40673

مشخصات

کاربری
مناسب برای استفاده شخصی
سطح تجربه مورد نیاز
مبتدی
جنس مواد اولیه
فلز
اقلام همراه محصول
ندارد
کشور سازنده
ایران
جنس اِلِمان
المان فلزی رباتیک
به تفکیک تعداد
خرید تکی رباتیک
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت کالا
(5)
ارزش خرید
(5)
سوالات متداول
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مرتبط

ویژگی‌های فیزیکی

جنس مواد اولیه
فلز

سایر ویژگی‌ها

کاربری
مناسب برای استفاده شخصی
سطح تجربه مورد نیاز
مبتدی
اقلام همراه محصول
کشور سازنده
ایران
جنس اِلِمان
المان فلزی رباتیک
به تفکیک تعداد
خرید تکی رباتیک
2,500,000 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
7,800,000 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم