مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

فیلتر محصولات

رنج سنی
به تفکیک تعداد
برند
more... less
محدوده قیمتی
تومان تومان
خرید سریع

به کمک نیاز دارید؟

موتور گیربکس دار

موتور آرمیچر گیربکس دار Gearbox

موتور گیربکس DC انواع مختلفی دارند. نوعی از این موتورها با گیربکس سرخود هستند. شافت موتور DC توسط گیربکس فلزی و یا گیربکس پلاستیکی، به دوران مشخص با گشتاور و قدرت مشخصی تبدیل می‌شود. در انتخاب موتور گیربکس دار، جنس دنده‌های گیربکس، ولتاژ موتور گیربکس دار و دوران شافت آن اهمیت دارد. در پست آموزشی چگونه یک ربات بسازیم؟ درس پنجم – انتخاب موتور Motor DC روش و اصول انتخاب موتور گیربکس دار برای ربات را مطالعه کنید. در این شاخه انواع موتور گیربکس دار Gearbox Motor فلزی و پلاستیکی را می‌توانید بررسی کنید.

 

موتور گیربکس سرعتی و موتور گیربکس قدرتی

همواره این سوال برای کاربران وجود دارد که در فرآیند ساخت ربات از کدام موتور آرمیچر گیربکس دار استفاده کنند. اولین نکته انتخاب ولتاژ کاری مناسب است. مثلا موتور گیربکس 5 ولت باشد یا موتور گیربکس 12 ولت با دنده فلزی باشد. موتور گیربکس دور متغیر با تغییر ولتاژ و یا بخش بندی شدن دوران ورودی، گشتاور شافت خروجی و سرعت دوران آن تغییر خواهد کرد. نوعی موتور گیربکس 12 ولت پر قدرت با دنده فلزی برای ساخت ربات مناسب است. در برخی ربات‌های دیگر موتور گیربکس دور پایین انتخاب مناسبی است. به عبارتی هرچه دوران موتور بیشتر باشد، گشتاور کمتری دارد. ولی همیشه اینطور نیست. در برخی موتور آرمیچر کوچک امکان یکنواخت بودن هم وجود دارد. موتور گیربکس dc از ولتاژ 5 تا 24 ولت برای ساخت ربات‌های مسابقه‌ای و کم مصرف مناسب هستند.

ادامه مطلبShow less
0 تومان
در این کیت 5 مدار آموزشی کنترل سطح مخزن آب ،آبیاری خودکار گل و باغچه ،دزدگیر منزل ،تهویه خودکار ،لامپ هوشمند بصورت کاردستی الکترونیک برای دانش آموزان و بدون نیاز به لحیم کاری و تجهیزات خاص به همراه DVD آموزش ویدئویی...
0 تومان
ماکت یک کیت مونتاژ شده مجموعه کامل و آماده جهت آموزش و یادگیری هوشمندسازی منازل و ساختمانهاست، با استفاده از اپلیکیشن بلوتوث موبایل سنسورهای ماکت را فعال میکنید و عملکرد هر ماژول بصورت آلارم هشدار بازر یا نمایش بر روی...

فهرست

تماس با دانشجو کیت

ساعت تماس همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر (بجز روزهای تعطیل) البته فروشگاه ما به صورت آنلاین است و می‌توانید خریدتان را انجام دهید. اما اگر سوالی داشتید که به تماس تلفنی نیاز داشت، فقط در ساعت‌های اعلام شده در خدمتیم.

021-88857245

021-88856524

031-32243207

031-32211313

 

شماره روبیکا و ایتا، فقط پیام، پاسخ به سوالات قبل از خرید و دریافت تصاویر کالاها

09375076606

 

ارسال سریع تهران (تحویل همان روز)

تمامی شهرهای ایران با پست

بخش قوانین ارسال و قوانین خرید را مطالعه کنید.

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم